Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12609)
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsotte mainoksia?? En minä viitsisi kiristää pinnaani tuollaisten ihmistä tyhmentävien turhuuksien takia.
Jos et katso (tai pikemminkin, altistu niille) niin miksi avaat mainoksia koskevan ketjun ja kommentoit siihen?
Olet varmaan niitä jotka FB:ssakin kommentoivat: "ketä kiinnostaa?", "Ketä nää on?" yms.
Kokoomuksen vaalimainos tv:ssä. Orpon olisivat voineet jättää pois, se sinetöi jo alunperin ärsyttävästi tehdyn mainoksen.
Tämä ei ole ärsyttävä vaan kamala ja pelottava: joku firma mainostaa puhelimia (?): mies suistuu uima-altaaseen ja hukkuu! Miten tällaista voidaan esittää!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole ärsyttävä vaan kamala ja pelottava: joku firma mainostaa puhelimia (?): mies suistuu uima-altaaseen ja hukkuu! Miten tällaista voidaan esittää!
Hyvä kysymys, ihan kauhea mainos! Miksi mies hukkuu, en ymmärrä. Mainoksessa kai yritetään saada kuluttajat uusiokäyttämään huollettuja puhelimia. Kertokaa, mikä on mainoksen idea, jos sen hoksaatte.
Kaikki mainokset ja ohjelmat joissa on Antti Holma
Inhottava Lempi siivousfirman mainos jossa karatepukuinen äijä puhuu KUISKATEN. Kauhea. Vihaan tuollaista kuiskaten puhumista. 🤮
Kookaupan mainos missä isukki laittaa meikatun pikkutytön kanssa kaksistaan ruokaa ja on niin "hauskaa". Meillä "menee" kivasti kaksistaan, eikä muita tarvita...voi vtu...kyseenalaista kaikenkaikkiaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, ihan kauhea mainos! Miksi mies hukkuu, en ymmärrä. Mainoksessa kai yritetään saada kuluttajat uusiokäyttämään huollettuja puhelimia. Kertokaa, mikä on mainoksen idea, jos sen hoksaatte.
Minä olen miettinyt ihan samaa: miten ihmeessä hukkuva ihminen liittyy puhelinkauppaan??? Ja mielestäni hukkumisella leikkiminen on niin kamalaa, että käännän aina kanavan jos 3v lapseni on läsnä ja ko.mainos tulee. Olen myös miettinyt miltähän niistä kaikista läheisensä hukkumiskuolemalle menettäneistä mahtaa tuntua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt ihan samaa: miten ihmeessä hukkuva ihminen liittyy puhelinkauppaan??? Ja mielestäni hukkumisella leikkiminen on niin kamalaa, että käännän aina kanavan jos 3v lapseni on läsnä ja ko.mainos tulee. Olen myös miettinyt miltähän niistä kaikista läheisensä hukkumiskuolemalle menettäneistä mahtaa tuntua..
Mä katoin samaa ja olin et hengittääkö toi enää, hyi he l v.! Mikä idea? Puhelimet altaassa ja luulin et sai sähköiskun tms, mut en ymmärrä :o
Minua ärsyttää jumalattomasti muutamat mainokset mm olways sidemainos, ei muuten mutta kun tv:n äänenvoimakkuus on itselle sopiva, alkaa muutama mainos hirveällä volumella kailottaa, siis ärsyttää se äänenvoimakkuuden hurja nosto. Mikäli äänenvoimakkuutta nostetaan n 3db, niin sen juuri ja juuri huomaa, mutta tässä on kyse 6-9db nosto. Näitä mainoksia on muutama muukin. Eki
Erkki Mynttinen
Vierailija kirjoitti:
Kookaupan mainos missä isukki laittaa meikatun pikkutytön kanssa kaksistaan ruokaa ja on niin "hauskaa". Meillä "menee" kivasti kaksistaan, eikä muita tarvita...voi vtu...kyseenalaista kaikenkaikkiaan..
Mikäs ongelma tässä nyt muka on? Ai kun se onkin isä eikä äiti lapsen kanssa tekemässä ruokaa, niin onkin heti hirveää ja kyseenalaista? Kevyttä seksismiä hei.
Boycott kirjoitti:
Melko yksimielisiä tuomioita mainokset näyttää saavan, ja silti mainostoimistot suoltaa käsittämättömiä tekeleitä, joilla on negatiivinen vaikutus. Yleisesti ärsyttää mainos, missä aliarvioidaan aikuisen ihmisen älykkyys (aikuisethan noita ostopäätöksiä tekee). Itse olen laittanut erilaisia karvakamuja mainoksissaan käyttävät paskapaperit boikottiin, ja vaihtanut Lidliin. Samoin Fairyn vihreä Fairy-tippa höpöttämässä aikuiselle, ett "hei kaveri". Specsaversin mukahauskat mainokset on takaa, keskeltä ja syvältä. Prisman mainokset herättää myötähäpeää. Ja monet päälleliimatut vähemmistötyrkytykset (jenkki, R-kioski, McDonalds jne.) - huh huh, mitä ne ajattelee.
Ihmiset raivostuivat siitä "Kaikkea on, ja rahatkin riittää..." Mainostaja varmaan aatteli osuneensa kultasuoneen, kun sai kansan rakastaman Kirkan biisin siihen, ja hyvä biisi onkin, mutta melko tuntematon. Sen biisin sanomahan on, että silti ei oo rakkautta, niin tavallaan siinä on hieno sanoma myös mainoksessa, että täältä saat rahalla sitä kaikkea tarpeellista, mikä ei ole tärkeintä elämässä, mutta kun ihmiset tulkitsi sen juuri päinvastoin.
Sama monessa mainoksessa, yritetään jotain huumoria, mutta ihmiset ottaa sen tosissaan jne.
Parasta mainosviestintää on selkeä. Vessanpönttö, räjähdys, kansi menee kii, siihen tippuu pesuainepullo ja ääni sanoo,; "Domestos, räjäyttää lian pois!" Tällaset on jääneet lapsuudesta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ongelma tässä nyt muka on? Ai kun se onkin isä eikä äiti lapsen kanssa tekemässä ruokaa, niin onkin heti hirveää ja kyseenalaista? Kevyttä seksismiä hei.
Isin pitää olla kavereitten kanssa harrastamassa tai baarissa, äiti laittelee kotona ruoan ja lapsen pitää olla kehittävien harrastusten ja läksyjen parissa. Muu on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Bondoran 15v mainoksessa oleva naisen ääni, ihan hirveä, mieli tekisi heittää telkkari ikkunasta kun se pyörii. Kyseinen ääni voisi toimia jossain tyyliin 3 vuotiaille suunnatussa piirretyssä, mutta ei rahalaitoksen mainoksessa jonka ehkä toivottaisiin olevan vakavasti otettava.
Inhoan myös niitä "oman kylän kauppa" mainoksia, etenkin sitä jossa ne tytöt saavat päättää mitä syödään ja haluavat nugetteja ja pitsaa. Se mainoksen pitsa on niin säälittävä että tulee vaan paha mieli ja sitten vielä pilaavat senkin basilikalla.
K-superin mainoksissa se nainen niissä on jotenkin tosi ärsyttävä, rukoilen että vaihtaisivat mainos kasvoa johonkin vähemmän oksettavan ylipirteään. Inhoan sen hymyä ja harottavia silmiä.
Minua ärsyttää myös se FAIRYN saippuapisaran ääni.
K-kaupan mainokset jossa hirveä Afrikkalaistyylinen jumputus taustalla ja Lauri Markkasen mielestä on halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitimyytti on sitkeässä. Saarioisten ruoatkin on äitien tekemää. Eikö siellä tosiaan ole yhtään miestä ja onko ne naiset kaikki äitejä?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen vaalimainos tv:ssä. Orpon olisivat voineet jättää pois, se sinetöi jo alunperin ärsyttävästi tehdyn mainoksen.
Jep. "On aika"????? Sama Kepuleilla: "Eteenpäin"????
Mitääntarkoittamattomia latteita sloganeita. "Eteenpäin kuulostaa kovasti saksalaiselta "Vorwärts"-lehdeltä, joka oli sosiaalidemokraattinen.
Tosin lauloihan Aatun nuorisokin, että Vorwärts!,Vorwärts!.
Siitäpä voi valita mieleisensä mielleyhtymän.
Aina Voice of Finlandin jälkeen tuleva Moi:n mainos. Hirveää rääkymistä hirveän kovalla volyymillä. Saa aina melkein slaagin ja ärsytyskäyrä nousee tappiin. Ällöttävä ja typerä mainos, jonka viestiä en edes ymmärrä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Jenkki-mainos tulee joka ikisellä mainoskatkolla ja on niiiiiin ärsyttävä. Mainoksessa on kauhea määrä porukkaa, mutta joka ikisen täytyy edustaa jotakin vähemmistöä, ettei vain kukaan suutu. Vaaleahiuksinen nainen pelaa tennistä tummaihoisen miehen kanssa, koska etuoikeuskehä..... Niin päälleliimattua ja teennäistä!
Aamen!
Yksi typerimmistä on se Tuc-suolakeksien "käynnistä hauska"-mainos. Millä helv... lailla se riemu repeää keksejä rouskuttamalla?! Ellei sitten pidä mainoksen kaltaista pelleilyä hauskuutena.