Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12609)
Ai oli siinä näköjään jotain kuvaa aamupalasta.
Vierailija kirjoitti:
Umpinolo "pissis" (kuka käyttää tuota sanaa 2020-luvulla? 😂😂) on Etta. Ä....mm...ä-aamiainen on kyllä järjetön keksintö joka tapauksessa. Eihän sen sisällöstäkään kerrota yhtään mitään koko mainoksessa. Ei sillä, että kovin moni sitä tietoa edes kaipaisi.
Pissis on juuri omiaan kuvaamaan tuota *****
Sorter mainokset arghhhh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Powerin mainokset!!!
Tätä olin tulossa sanomaan. Voi kauhea miten raivostuttavia!
Ai se "get loww louuwww LOW LOW LOW LOW" :D
OP Uusimaa on pankki, jossa asiakkaan ja pankin etu ovat yhtä. Se näkyy tavassa, jolla varainhoitajamme toimivat. Katse pitkällä tulevaisuudessa. Osaamme ja haluamme tehdä varallisuudellesi paljon. Sillä kun sinulla menee hyvin, meillä menee hyvin.
Ylivoimaisesti karmein on se "miksi en halua enää seksiä". Ei aavistustakaan mitä mainostaa.
Kaikki mainokset ja nyt erityisesti vaalimainokset!
Vierailija kirjoitti:
Niskakakka-vaippamainos
Mikä tässä mainoksessa nyt niin ärsyttää? Suloinen vauva vaippoineen. Minua mainos huvittaa, ei muuta. :D
R-kioskin aamiaismainos bussipysäkin taulussa. Naisen liikehtiminen on niin väkinäistä ja omituista, että ainakin tällaisen luonnontarkkailijan hälytyskellot soivat vaikka näkisi mainoksen vain aivan sivusilmällä ja kaukaa. "Jokin olento käyttäytyy oudosti, onko sillä joku hätä?"
Ja miten tuo sätkiminen liittyy aamiaiseen? Ei ainakaan missään positiivisessa mielessä. Nainenhan näyttää kouristelevan henkihieverissä.
R-kioskin aamiaismainos. Mä en olis uskonu et ne alentuu viel tollaseen!!
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Tyyppi kirjoitti:
R-kioskin aamiaismainos. Mä en olis uskonu et ne alentuu viel tollaseen!!
Musta se on magee.
Telian asiakkaalla on asiaa, niin tosiaan olisi jos sinne voisi soittaa. Älytön mainos. Jos kuulisin puhelimesta vaikkapa vastauksen, Telia, kuinka voin auttaa, varmaan pyörtyisin. Ehkä sinne jotenkin pääsee puhelimella jos on varaa ja halua maksaa puhelun hinta. Telia voisi laittaa ne kaikki ihmiset asiakaspalveluun kuuntelemaan sitä asiakkaan äänta, eikä juoksentelemaan ympäri taloa sekopäisenä.
Naurettava mainos, vaikka yhtään ei naurata.
Ikean uusi mainos, missä raahataan niitä kalusteita ja joku nuori nainen selostaa päälle, mitä koti on. Ennen vanhaan mainoksissa oli näyttelijöitä, jotka osasivat puhua. Tällä likalla on koottuna aika monta äänenkäyttövikaa. Hän puhuu sekä nasaalisti että kurkkuunsa (kokeilkaa vetää kieli suussa taakse, siis kurkkuun, ja puhua sitten, varsinkin Vesku Loiri puhui niin). Hän myös narisuttaa ääntään niin kuin nykyään hirveän moni tekee. Mitään lausetta hän ei sano kunnolla loppuun, vaan vähintään viimeinen tavu putoaa kuiskaukseksi. Ja tietysti vokaalit ovat pääkaupunkilaisia eli ä onkin kurkku-a. Kestän oikein hyvin kuulla tämmöistä puhetta arjessa, mutta jos laitetaan myymään jotain eikä viitsitä tämän enempää panostaa siihen mainosääneen, niin se on yleisön aliarviointia. Tosin ärsyynnyn siitäkin, jos käytetään vieraita kieliä eikä välitetä tippaakaan, miten väärin menee "kun ei ne sitä kumminkaan huomaa". Kyllä huomaa. Kun yleisönä on mahdollisesti koko television katsojakunta, siellä on taatusti ainakin tuhansia, jotka tietävät paremmin. Ylimielisyys yleisöä kohtaan ei ole kiva juttu.
Jokaikinen mainos ärsyttää!!!
Miksi katsotte mainoksia?? En minä viitsisi kiristää pinnaani tuollaisten ihmistä tyhmentävien turhuuksien takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsotte mainoksia?? En minä viitsisi kiristää pinnaani tuollaisten ihmistä tyhmentävien turhuuksien takia.
Nokun eihän me niitä huvikseen katsella. "Hmm, mitäköhän nyt voisi nyt tehdä, kun kissat on ruokittu ja kukat kasteltu?" "Hei, katsellaan mainoksia! Vaikka se ärrän mainos, se on kiva!" "Joo, hyvä idea!"
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Keskustan ja demarien vaalimainokset.
Umpinolo "pissis" (kuka käyttää tuota sanaa 2020-luvulla? 😂😂) on Etta. Ä....mm...ä-aamiainen on kyllä järjetön keksintö joka tapauksessa. Eihän sen sisällöstäkään kerrota yhtään mitään koko mainoksessa. Ei sillä, että kovin moni sitä tietoa edes kaipaisi.