Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Haribon karkkimainos: Kokouspöydän suurin myötähäpeä. Kauhein mitä olen nähnyt,
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt. IS sivulla on Henkivakuutus Kalevan mainos jossa lukee otsikkona: 5 vinkkiä kuolevaisille – Näin varaudut viimeiseen käyttöpäivääsi. Teksti jatkuu alhaalla että Hiippakuntaa ei kannata vaihtaa takki auki. Ja moni ei ole varautunut taloudellisesti kuolemaan.
Itkettää melkein. Miksi väkisin näytetään ihmisille tällaisia mainoksia? Käyttöpäivääsi? Onko ihminen jääkaapissa oleva ruokapaketti tai robotti jossa on KÄYTTÖpäivä? Onko kuolema vitsi joillekin ja ihmisten hätä. Raha ratkaisee..? Luulen että vanhempia ihmisiä tuo voisi jopa ahdistaa, itse on vielä nuorehko.
täällä kerrotaan asiasta:
https://duunitori.fi/tyoelama/henkivakuutusyhtio-kaleva-kuolemantaitova…
HGTV:n ylipitkät mainokset jossa leivotaan keksejä jne,sisustetaan ja askarrellaan itse jotain lamppuja. Siis ihan oikeasti. Kuka jaksaa väsätä jostain kirjasta mehikasville alustan? 😆 toi on yks typerimpiä esimerkkejä. Noita tulee joka välissä ainakin tv5,kutoselta ja TLC. Meinaa unohtaa itse ohjelman kun ovat pitkiä kun nälkävuosi
Nikotiinikorvaustuote, jossa nainen honottaa nenäänsä. En pysty kunntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Spoothie, spoonful of happiness, ärsyttävän teennäinen ja tekopirteä mainos.
Jep mulla sama. Tohon vielä lisäksi "spoonful of Live,Love&Laugh" 😅
Se sektoralarm mainos, jossa sanotaan että joku jatkaa leikkejään ja on päiväkodissa ei saa mitenkään selvää nimestä vaikka mainos tulee monta kertaa päivässä.
yök kirjoitti:
Rastorin koulutusmainos: minkälainen koulutus saa osallistujan sekopäisiksi?
Se on todella outo mainos. Jää toki yritys mieleen, mutta huonolla tavalla. Ovatko koulutettavat vai kouluttajat itse seinähulluja?
Hesburgerin tv-kuuluttajanainen "jossa pääosaa näyttelee... majoneesi". Saa raivohulluksi joka kerta.
Lempi-siivous. 🤯 Kamalimpia mainoksia pitkään aikaan. Vetää outoudessa ja creepiydessä vertoja jopa sille Tomi Björckin kropalla ja äänellä, mutta naisen päällä varustetulle kokille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt. IS sivulla on Henkivakuutus Kalevan mainos jossa lukee otsikkona: 5 vinkkiä kuolevaisille – Näin varaudut viimeiseen käyttöpäivääsi. Teksti jatkuu alhaalla että Hiippakuntaa ei kannata vaihtaa takki auki. Ja moni ei ole varautunut taloudellisesti kuolemaan.
Itkettää melkein. Miksi väkisin näytetään ihmisille tällaisia mainoksia? Käyttöpäivääsi? Onko ihminen jääkaapissa oleva ruokapaketti tai robotti jossa on KÄYTTÖpäivä? Onko kuolema vitsi joillekin ja ihmisten hätä. Raha ratkaisee..? Luulen että vanhempia ihmisiä tuo voisi jopa ahdistaa, itse on vielä nuorehko.
Lisään vielä että kuvassa arkussa makaa nuori mies, jonka paidassa lukee Kalmentaja. Kuin kuoleman valmentaja. Mitä ihmettä tapahtuu? En uskalla klikata mainosta, paheneeko sen sisältö vaan.
Ottaisivat vielä Securitaksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Nutrilett -mainos. Nutrilett auttaa laihtumaan, vakuuttelee niin tuhti leidi, ettei ole tainnutkaan auttaa.
Jospas laihis on vasta alussa? Mainoskampanjakin alkanut vasta vähän aikaa sitten. Ylipainoisiako ei saisi näkyä laihdutustuotemainoksissa? Vähän realismia, kiitos...
Vierailija kirjoitti:
yök kirjoitti:
Rastorin koulutusmainos: minkälainen koulutus saa osallistujan sekopäisiksi?
Se on todella outo mainos. Jää toki yritys mieleen, mutta huonolla tavalla. Ovatko koulutettavat vai kouluttajat itse seinähulluja?
Mainoksen perusteella 2/3 opiskelijoista on nenäkoru.
Vitaepron mainokset missä vanhat ukot tekevät numeron ARMEIJASSA syntyneestä polvivaivasta ja minähän en mitään vitaeprota syö vaikka vaimo ehdotti, mutta kaveri kun ehdotti niin sitten kyllä. Tulee oma sovinisti isoisä mieleen noista.
Rastorin mainos, jossa nainen sekoaa, hirvee, karsee, kuten nämä 80-luvuilta peräisin olevat sanat, saman vuosikymmen mainos
Työnantaja maksaa koulutusta, vaikka ei mainostettaiskaan!
"Kun taskus ois aurinko pikkuinen..."
D-vitamiinin lässytyslaulumainos! Taas palannu ruutuun 🤯
Mutta kai tiedätte, missä hommeleissa se tukka menee sekaisin koulutuksissa ja seminaareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin uudet mainokset. Todella outoja! Nyt viimeisimpänä se missä on joku outo laboratorio (?) Ja se nainen tarkkailemassa. Viimeisimmässä kun vetää kravattia siltä mieheltä? En saa tosta yhtään kiinni mikä ton idea on olevinaan.
Toinen on yhtä absurdi: mäkkärin työntekijät, joku "aika kultaa muistot. " ja se musiikki taustalla, 50-luvulta ??? Menee täysin yli hilseen
En tajua sitä "aika kultaa muistot" -mainosta, jossa soi Kultainen nuoruus. Mitä siinä ajetaan takaa? Mäkkäri on ihan paska työpaikka, mutta riittävästi kun aikaa kuluu, niin aika kultaa muistot?
Tästä yritin eräässä toisessa ketjussa sanoa.
On tässä itsellä kulunut jo aika reilusti aikaa, muistot on edelleen aika hirveitä joten jos aika on kullannut muistot niin voitteko kuvitella mitä se on todellisuudessa ollut...
Muutenkin mainoksen idea, että pari hassua mokaa olisi hauskaa muistella, on p.skaa.
Pari hassua mokaa voi johtaa potkuihin.
Nyt on lapset siinä iässä että heillä kavereita pikaruokapaikoissa töissä.
Aivan kohtuutonta p.skaa se on edelleen.
Jokainen mainos syvältä. Mainonta nostaa tuotteiden hintoja tarpeettomasti.
Veikkaisin näin, ei tossa mitään muuta logiikkaa ole.