Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (13195)

Vierailija
3201/13195 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vesiilmalämpöpumppu lässytysmainokset on suoraan perkeleestä.

Vierailija
3202/13195 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä romanit mainoksista? Paapotaan siinä missä muitakin etnisiä. Mutta ei näy mainoksissa.

Ne ei muilta työelämän kiireiltään ehdi mainoshommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/13195 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä seksilelu mainokset radiossa

Vierailija
3204/13195 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän "Miltäs se teidän xxx maistuu" -mainokset alkavat jo ärsyttää. Toivottavasti loppuvat pian. 

Ärsytti jo joulunaikaan. Omahyväinen ja muikea "Miltäs se teidän joulu maistuu", kun osalla tekee tiukkaa hankkia ylipäätään mitään jouluruokia, lahjoista puhumattakaan. 

Vierailija
3205/13195 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerin wannabe retro alku MAJONEESI mainoksessa. Sitten se verkkokauppa.com taitaa olla, se mukaretro mainos. Niin läpinäkyvää.

Ohis, mutta siinä nicorette/nicotinell mainoksessa se nainen apteekissa taitaa olla rantabaarin näyttelijä Mira Rastas eli Minna. 🤔Oonko ihan väärässä?

3206/13195 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI MAINOKSET, paitsi aivan muutama humoristinen helmi!

Seppo Saukkonen

Vierailija
3207/13195 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pankkiin menevä piika kuuden kolikkonsa kanssa. Harvoin näkee niin ylimielistä lärviä.

Tykkään. Piika on niin itsetietoinen ja pollea, että naurattaa ja kiihottaa hänen uhonsa.

Vierailija
3208/13195 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett -mainos. Nutrilett auttaa laihtumaan, vakuuttelee niin tuhti leidi, ettei ole tainnutkaan auttaa.

Vierailija
3209/13195 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin joulumainoksen hoilotus pilaa koko mainoksen ja koko joulun, melkein koko elämän. Olen jo monta vuotta etsiskellyt sitä Lamantaa, josta mainoksessa lauletaan. Missä hitossa se on? Siis "herrat Helsingissä Lamannalla nyyhkii" tai jotain sinne päin. Onko se jokin uusi asuinalue? Tai ei nyt tietenkään kovin uusi, koska sitä on mainostettu Tokmannin toimesta jo monen vuoden ajan. Mutta ei näy vieläkään kaupungin kartoissa... Outoa!

Pitikö tän mennä "väärin kuulleet laulunsanat"-ketjuun?

Vierailija
3210/13195 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pankkiin menevä piika kuuden kolikkonsa kanssa. Harvoin näkee niin ylimielistä lärviä.

Kaunis nainen 😍

Vierailija
3211/13195 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastorin koulutusmainos:  minkälainen koulutus saa osallistujan sekopäisiksi? 

Ja edelleen ärsyttää myös se Aurinkomatkojen mainos jossa ylivilkkaat lapsukaiset riehuvat ympäriinsä ja  heittävät ämpärillisen vettä aurinkotuolissa lukevan äitinsä päälle.  

Vierailija
3212/13195 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutrilett -mainos. Nutrilett auttaa laihtumaan, vakuuttelee niin tuhti leidi, ettei ole tainnutkaan auttaa.

Ja sitäpaitsi mainos syyllistää (tekosyineen).

Vierailija
3213/13195 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoothie, spoonful of happiness, ärsyttävän teennäinen ja tekopirteä mainos.

Vierailija
3214/13195 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyöntekijöitä hakeva, että ottakaa vaan ja paljon. Eihän niille tarvi maksaa palkkaa.

Vierailija
3215/13195 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesätyöntekijöitä hakeva, että ottakaa vaan ja paljon. Eihän niille tarvi maksaa palkkaa.

Nauraa päälle vielä niin p*skaisesti

Vierailija
3216/13195 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittymän mainos, jos tyttö muikistelee suutaan lopussa kun on lasketellut. Ällöttävä.

Sitä vedetään samalla kakkoseen.

Vierailija
3217/13195 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin uudet mainokset. Todella outoja! Nyt viimeisimpänä se missä on joku outo laboratorio (?) Ja se nainen tarkkailemassa. Viimeisimmässä kun vetää kravattia siltä mieheltä? En saa tosta yhtään kiinni mikä ton idea on olevinaan.

Toinen on yhtä absurdi: mäkkärin työntekijät, joku "aika kultaa muistot. " ja se musiikki taustalla, 50-luvulta ??? Menee täysin yli hilseen

En tajua sitä "aika kultaa muistot" -mainosta, jossa soi Kultainen nuoruus. Mitä siinä ajetaan takaa? Mäkkäri on ihan paska työpaikka, mutta riittävästi kun aikaa kuluu, niin aika kultaa muistot?

Vierailija
3218/13195 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt. IS sivulla on Henkivakuutus Kalevan mainos jossa lukee otsikkona: 5 vinkkiä kuolevaisille – Näin varaudut viimeiseen käyttöpäivääsi. Teksti jatkuu alhaalla että Hiippakuntaa ei kannata vaihtaa takki auki. Ja moni ei ole varautunut taloudellisesti kuolemaan.

Itkettää melkein. Miksi väkisin näytetään ihmisille tällaisia mainoksia? Käyttöpäivääsi? Onko ihminen jääkaapissa oleva ruokapaketti tai robotti jossa on KÄYTTÖpäivä? Onko kuolema vitsi joillekin ja ihmisten hätä. Raha ratkaisee..? Luulen että vanhempia ihmisiä tuo voisi jopa ahdistaa, itse on vielä nuorehko.

Vierailija
3219/13195 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt. IS sivulla on Henkivakuutus Kalevan mainos jossa lukee otsikkona: 5 vinkkiä kuolevaisille – Näin varaudut viimeiseen käyttöpäivääsi. Teksti jatkuu alhaalla että Hiippakuntaa ei kannata vaihtaa takki auki. Ja moni ei ole varautunut taloudellisesti kuolemaan.

Itkettää melkein. Miksi väkisin näytetään ihmisille tällaisia mainoksia? Käyttöpäivääsi? Onko ihminen jääkaapissa oleva ruokapaketti tai robotti jossa on KÄYTTÖpäivä? Onko kuolema vitsi joillekin ja ihmisten hätä. Raha ratkaisee..? Luulen että vanhempia ihmisiä tuo voisi jopa ahdistaa, itse on vielä nuorehko.

Lisään vielä että kuvassa arkussa makaa nuori mies, jonka paidassa lukee Kalmentaja. Kuin kuoleman valmentaja. Mitä ihmettä tapahtuu? En uskalla klikata mainosta, paheneeko sen sisältö vaan.

Vierailija
3220/13195 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on muutenkin ylimielinen, kun iskee sen pölyhuiskansa talon rouvan nenän eteen pöytään. Minä rouvana heittäisin mokoman komeljantterin ulos talosta sillä siunaamalla. 

Likka haaveilee Pariisin asunnosta, mutta yhtään ei osaa rahaa käsitellä. Jättää kuusi kolikkoaan pankin tiskille, eikä edes nimeään kerro puhumattakaan muista tiedoistaan. Onpahan yksinkertainen tollo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan