Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13193)
Kestoinhokki S-marketin mainokset. Taneli Mäkelän uran tuho. Mykistän telkkarin heti kun mainos alkaa. Oikeesti vihaan niitä mainoksia.
Kävin ennen aina Prismassa kaupassa, pienet unohdukset hain lähi-ässästä, mutta noiden mainosten takia siirryin vähemmän ärsyttävän ja kalliimman Citymarketin asiakkaaksi.
Muista jaxaa.. Ei hitto että ärsyttävä mainos!
Always side mainos missä on ylipainoinen l,äski muidu pyörimässä.
Ärsyttää kun Eeva Litmanen mainostaa metsää, jota hakataan niin että sitä ei kohta enää ole. Ja mitä metsää on pari puuta.
Ärsyttää melkein kaikki mainokset ja 99-hinnat, yhdyssanat pilkotaan tyyliin lauantai makkara, jauhe liha. Taneli Mäkelä oli ennen mun suosikki, mutta nykyään inhokki.
McDonaldsin Ei kultainen nuoruus jää unholaan -kammotus, pakko laittaa aina äkkiä tv äänettömälle.
Ei víttü mä vihaan sitä Oikotien mainosta jossa joku Juti Perseensuti puhuu jotain: "Oikotiä, uutee kotii viä." Sit joku juippi huutaa: "Juti, sen OIKOTIE." "Nii elikkä Oikotiä."
ViTtü.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Kestoinhokki S-marketin mainokset. Taneli Mäkelän uran tuho. Mykistän telkkarin heti kun mainos alkaa. Oikeesti vihaan niitä mainoksia.
Kävin ennen aina Prismassa kaupassa, pienet unohdukset hain lähi-ässästä, mutta noiden mainosten takia siirryin vähemmän ärsyttävän ja kalliimman Citymarketin asiakkaaksi.
Veit sanat suustani. En tajua mitä Mäkelälle on tapahtunut, on näissä v...kettumainen. Eikö S-ketjussa huomata?
Suomipopin Aamulypsy. Tulee väkisin mieleen että juontajavaihdosten myötä on tainnut käydä paha kato kuuntelijoiden määrässä joten nyt niiden on pakko spämmätä kanavaa joka väliin.
Oikotien mainokset. Pistetään kesähessuja ja alaisia ihan alta lipan.
KAIKKEA ON... JA RAHATKIN RIITTÄÄ!
Lindex alusvaatemainokset ja tenamainokset ja tietysti vita ebro mainokset.
Snellmanin mainos, jossa ukko syö kinkkuvoileipää possun karsinassa. Siitä on kyllä mainoslauseen "kunnioitus" kaukana. Ja luuleeko joku vielä että ne snellun teurasautoon kasvatettavat siat kasvaa heinällä pehmustetuissa, yksiön kokoisissa karsinoissa...? Mainos on kuluttajan täydellistä aliarvioimista.
Skodan automainos,jossa se räkänokka kakara komentelee isäänsä.Kakara,kuin Euroopan omistaja.Tollanen kakara ei kyllä minun kyydissä kulkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi-siivous. 🤯 Kamalimpia mainoksia pitkään aikaan. Vetää outoudessa ja creepiydessä vertoja jopa sille Tomi Björckin kropalla ja äänellä, mutta naisen päällä varustetulle kokille.
Tolla moppaustahdilla en niitä töihin ottaisi. Lisäksi miksi se anoppi sille miniälle höpöttää, miksei pojalleen.
Mun anoppi on sitä mieltä että siivous, kokkaus, lasten hoito jne kuuluu vain naiselle. Käynyt erikseen moittimassa mua, kun poika oli nähty tamppaamassa mattoja.
Vois muutenkin olla mun anoppi siinä mainoksessa. Puistattaa joka kerta, kun näen mainoksen.
Se Tupakoinnin lopettaminen on vaikeaa, ota pienin askelin.Naisen tyyli puhua on hitaan laskelmoiva ja kuin ei ääni kulkisi kunnolla.Teennäinen kertakaikkiaan.
Se mäkkärin mainos "ei kultainen nuoruus..." PASKAA
Jahas, K-kauppa on taas kaivanut ällöpirtsakan Mallan mainoksiin. Ei viddu ei. Ei, vaikka se on selvästi käynyt puheopetuksessa eikä kälätä ihan niin pahasti kuin ennen. Mutta silti, miksi tää muikkeli on näissä mainoksissa????