Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13202)
Miksi mainoksissa ihmisten pitää seota totaalisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänikirjamainos, jossa se siivoojamies tiputtaa tahallaan kukkaruukun lattialle ja toinen se, jossa nainen mene hissiin ja painaa joka kerroksen nappulaa. Tarkoittaako, että ilkeät ihmiset kuuntelevat äänikirjoja? Mua ei ainakaan naurata yhtään, vaan pikemminkin ärsyttää.
Nämä mainokset on tehty halvimmalla tavalla, ts. ostamalla valmisklippikirjastosta pari tuollaista klippiä, jotka jotenkuten sopivat teemaan. Niiden ympärille on sitten aasinisltamaisesti jälkikäteen kyhätty idea. Mennään siis toisin päin kuin ison rahan mainoksissa, joissa idea nsin ja ympärille (kallis mutta hyvä) toteutus. Siksi noissa mainoksissa on niin tönkeä viesti: koska se ei ole edes tehty erityisesti näihin mainoksiin.
Kukkaruukkumainoksessa on sekin fiba, että varmaan aika monelle tulee sama mieleen kuin itsellä ts. se elokuvien klassikko, että vankilassa joku tiputtaa suihkussa saippuapalan lattialle ja sitten käy jotain kamalaa. . Ja kun kukkaruukkumainoksessa on vielä sellainen neitimäinen poika, joka velmusti hymyilee ja tiputtelee tavaraa tahallaan lattialle, tulee juurikin tämä vankilaklassikko mieleen ja katsojana sitten ihmettelee sitäkin. Niin vääriä mielleyhtymiä niin moniin suuntiin sotkemassa ydinviestiä, joka olisi myydä äänikirjapalvelua.
Ettekö te tajua miks se tiputtaa ruukun? Koska on kirja kesken ja haluaa lisää aikaa sen kuunteluun. Siksi.
Pikkulasten täytyy olla lähes aina sitten mainoksissa hampaattomia?
Vai ovat iloisia kun huonot ja ärsyttävät mainokset herättävät tunteita? No, se ilo loppuu siinä vaiheessa, kun niiden mainosten takia ei haluta ostaa tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne suomeksi dubatut ulkomaiset mainokset (usein hammastahna). Puhe on todella epäaitoa ja rasittavaa.
Mulla on hyviä muistoja eräästä hammastahnamainoksesta (en muista merkkiä), joka tuli ehkä joskus 12 vuotta sitten. Siihenkin oli dupattu päälle todella typerästi ja jäykästi, ja ihmisten suut liikkuivat aivan eri tahtiin. Sille tuli ulvottua naurusta ja kavereiden kanssa koulussa toistelimme aina sopivissa kohdissa siinä käytettyjä toteamuksia, kuten "Ei vihlo!", "Een tunne kipua" ja "Kuinka se toimii?"
Juu. Tämä. :D
Ruokaa tästä maasta, kuvattu jossain ehkä Romanian takahikiällä ja paikalliset kurjat olevinaan maanviljelijöitä, niin ankeaa, ei vetoa eikä uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne suomeksi dubatut ulkomaiset mainokset (usein hammastahna). Puhe on todella epäaitoa ja rasittavaa.
Mulla on hyviä muistoja eräästä hammastahnamainoksesta (en muista merkkiä), joka tuli ehkä joskus 12 vuotta sitten. Siihenkin oli dupattu päälle todella typerästi ja jäykästi, ja ihmisten suut liikkuivat aivan eri tahtiin. Sille tuli ulvottua naurusta ja kavereiden kanssa koulussa toistelimme aina sopivissa kohdissa siinä käytettyjä toteamuksia, kuten "Ei vihlo!", "Een tunne kipua" ja "Kuinka se toimii?"
Ai jumankekka 😂 Vieläkin naurattaa tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-marketin pikkupojat. "Kaupan täti", "salaisilla taikavoimilla saatiin kaupan ovet auki" ja "otettiin maito". Juuri kun tälläkin palstalla on ollut paljon puhetta siitä, että kaupan ollessa kiinni ovessa roikkuu ne idioottiasiakkaat, joita pitäisi palvella mihin aikaan tahansa. Eivät penskat edes käsikirjoituksen mukaan ostaneet maitoa, vaan ottivat. Kaikista raivostuttavinta on, että mainos tulee jokaisella mainoskatkolla.
Tämä! Ja toinen pikkupojista on niin pitkä, että olisi yltänyt maitoon ihan itsekin. Minusta tämä mainos aliarvioi lasten kykyjä. Liian isoja lapsia valittu tuohon käsikirjoitukseen.
Mä ymmärrän tän silleen että ne pojat on niin lyhkäsiä että automaattiovet ei tunnista poikia ja täti tulee auttamaan. Miks te ylianalysoitte kaikke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-marketin pikkupojat. "Kaupan täti", "salaisilla taikavoimilla saatiin kaupan ovet auki" ja "otettiin maito". Juuri kun tälläkin palstalla on ollut paljon puhetta siitä, että kaupan ollessa kiinni ovessa roikkuu ne idioottiasiakkaat, joita pitäisi palvella mihin aikaan tahansa. Eivät penskat edes käsikirjoituksen mukaan ostaneet maitoa, vaan ottivat. Kaikista raivostuttavinta on, että mainos tulee jokaisella mainoskatkolla.
Tämä! Ja toinen pikkupojista on niin pitkä, että olisi yltänyt maitoon ihan itsekin. Minusta tämä mainos aliarvioi lasten kykyjä. Liian isoja lapsia valittu tuohon käsikirjoitukseen.
Mä ymmärrän tän silleen että ne pojat on niin lyhkäsiä että automaattiovet ei tunnista poikia ja täti tulee auttamaan. Miks te ylianalysoitte kaikke?
No hitto miks ei?
Vierailija kirjoitti:
Heinix-laulu on soinut kauppakeskuksissa monta vuotta ja jää soimaan päähän joka kesä. Pitää ruveta tilaamaan ostokset kotiin. "Allergiaoireille rukkaset" onko älyttömämpää kielikuvaa keksitty?
Etkö tiedä mitä rukkasten antaminen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
äänikirjamainos missä äiti huokailee eroottista romaania kuunnellessan samalla kun tumma isä hakkaa lasta
Ei ka tällästä ole oikeasti olemassa?
Semmonen Bailey's cream-mainos missä joku muide pelaa biljardia jonkun miesporukan kanssa ja joku niistä juo salaa sen liköörin. Sitten akka yrittää selvittää kuka sen joi suutelemalla jokaista miestä peräjälkeen että maistuuko likööri. Just semmonen pikkutuhma hihhih-meininki. >/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Versio joille nauroin ehkä liikaa baari-illan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
DNA-mainos vaalea nainen riitelee mo ku miehen kanssa ja sitten sopivat mökillä saaressa riidan.
Tämä, koska eihän sen parin ongelmat sillä ratkea että mennään mökille.
Sale. "Mul on meinaan ihan hirrrrveeee nälkä." Sekin mainos tullut jo varmaan 7000 kertaa.
Tiskiaine-tippa näyttää jollain lampulla kuinka tiskikoneessa olevissa astioissa on "NÄKYMÄTÖN ruokajäämä, jota ei voi NÄHDÄ" ! Laskee astioiden päällä liukumäkeä ja hokee HELPPOA.
1) Radiossa on alkanut pyörimään näitä Visulahden, Serenan tms. mainoksia, joissa se yli-innokas teinityttö ärsyttävällä äänellä touhottaa näistä paikoista. MUmmista ja vaarista on kuoriutuneet tosi vesipetoja mutta menivät tänään katsomaan dinosauruksia joo-o
2) LähiTapiolan mainokset, miten naaman vääntely liittyy asioihin, jotka tapahtuvat sinulle mutta eivät muille??
3) BurgerKing "AiniNN EthÄN Sä NÄe TäTÄ kUN TÄÄ on RADIo"
4) K-supermarket, tarviiko edes selittää, samaan Keskon futismainokset
5) Fairy :D
6) ABC mainokset arkijärjestä, kuvataanko tällä keskimääräisen S-ryhmän asiakkaan älykkyyttä?
7) Elisan mainokset, joissa ne idiootit menevät metsään katsomaan Elisa Viihdettä
8) kaikki mainokset, joissa lapset, miehet tai naiset kimittävällä äänellä huutavat jostain tuotteesta, jota kukaan ei tarvitse
9) Vinkki bååkbiitiltä, aja 10000 km kiertotietä, jotta voit kuunella LUCINDA RAILIN uusimman ÄÄNI KIRJAN aarhg
Tanssivat humpuukipillerit, Rahalaitoksen jankutus joka mainoskatkolla, Trivago...
Ja aivan valheellinen tuote. Ei mitään hyötyä.