Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13203)
Mainokset tehdään tahallaan ärsyttäväksi. Sellaisiksi jotka uppoavat 12-vuotiaisiin.
Näin opetettiin kauppiksen markkinointitunneilla. Vieläkin siis pätee sama periaate.
Pitäisikö teidänkin vähän päivittää?
Huolehdi vaan omista päivityksistäs.
Minua ärsyttää ne suomeksi dubatut ulkomaiset mainokset (usein hammastahna). Puhe on todella epäaitoa ja rasittavaa.
K-supermarketin tekopirteä ällötys!
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne suomeksi dubatut ulkomaiset mainokset (usein hammastahna). Puhe on todella epäaitoa ja rasittavaa.
Mulla on hyviä muistoja eräästä hammastahnamainoksesta (en muista merkkiä), joka tuli ehkä joskus 12 vuotta sitten. Siihenkin oli dupattu päälle todella typerästi ja jäykästi, ja ihmisten suut liikkuivat aivan eri tahtiin. Sille tuli ulvottua naurusta ja kavereiden kanssa koulussa toistelimme aina sopivissa kohdissa siinä käytettyjä toteamuksia, kuten "Ei vihlo!", "Een tunne kipua" ja "Kuinka se toimii?"
Tässä saa pelätä onko tarpeeksi korkea katto. Lapset voi kasvaa katosta läpi.
Vierailija kirjoitti:
K-supermarketin tekopirteä ällötys!
Varsinkin se murre
Ihmiset on apinoita kirjoitti:
Siis ihmiset oikeesti kattoo mainoksia? Ei huhhuh sentää. Millo se maailmanloppu olis nyt tuloillaa, halooo!?
itse ainakin katellut jopa tubesta vanhoja mainoksia, parasta nostalgiaa, tuijota sää hippi vaan sitä ryijyä seinällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ifin mainos missä joku muikkeli heiluttelee päätään ja kieltään ja nauraa ja ukko joka hieroo naamaansa, näyttää kärsivältä ja puhaltaa... siis mikä niitä vaivaa?
Siinä mainoksessa näytetään, miten suu pannaan siinä kohtaa, kun itselle tapahtuukin se, mikä tapahtuu vain muille. Kun on ensin oltu vahvasti sitä mieltä, että eihän mulle nyt sellaista tapahdu ja sitten tapahtuukin, niin siinä kohtaa on naama näkemisen arvoinen. Aikansa sulatellaan tapahtunutta, jonka ei haluaisi olevan totta. Niissä fiiliksissä naama voi vääntyä vaikka minkälaiseen irveeseen. 😬
Joo no ei tarvi täyttää koko televisiota niillä naamoilla.
Dna nopeutta nettiin ja Netflix peräsettiin
"Ai hääv nating tö iit... " sit sen vauan "ää-ää" ja sit vaIhtuu viimestään kaNava. Tää mainos on taas löytänyt tiensä televisioihimme tauon jälkeen. Ja tulee KOKO. AJAN. Järkyttävää pskaa. Muijalla on jääkaappi täynnä ruokaa ja sitten se on vasta syötävää kun siihen töräyttää jotain majoneesimönjää? Mitä helvttiä.
Vierailija kirjoitti:
"Ai hääv nating tö iit... " sit sen vauan "ää-ää" ja sit vaIhtuu viimestään kaNava. Tää mainos on taas löytänyt tiensä televisioihimme tauon jälkeen. Ja tulee KOKO. AJAN. Järkyttävää pskaa. Muijalla on jääkaappi täynnä ruokaa ja sitten se on vasta syötävää kun siihen töräyttää jotain majoneesimönjää? Mitä helvttiä.
Juuri näin. Miten muka ei mistään voi majoneesilla saada syötävää, yäk.
Powerin mainokset ällöttäviä.
Olen kiinnittänyt huomiota, että ruokaohjelmia kattoessa tullut joku pamperssin mainos??? Sellanen ruma, tyhmännäköinen vauva tyhmällä ilmeellä... "NISKAKAKKAVAROITUS!"
Pistän nykyään mainoskatkojen aikana AINA TV:n äänettömälle. Jokin siinä nykymainosten äänimaailmassa tekee niistä ihan hemmetin ärsyttäviä. Kyllä sellaisia vanhoja mainoksia katsoi ihan mielellään kuten se Costa Rican kahvi mainos ("mörökölli minut vieköön..."). Se oli kans hyvä mainos se joku puhelinliittymä ("Laitoin saunan päälle. Ja olutta on. Minä tarjoan.")
Kaiketi johtuu jostakin ylipirteydestä/hyperaktiivisuudesta tai sitten yritetään olla liian lässynlää, miksi tuntuu nykyään jatkuvasti kasvavan elin otsaan mainosten aikana. Tykkäsin tuollaisista rauhallisemmista.
Majoneesimainos "i have nothing to eat". Jääkaappiin tuijottelijat, vauvakin itkee. Tulee varmaan 15 x päivässä.
Vihreä pesuainepallero käskee "katso näkymätöntä ruokajäämää jota et voi nähdä!"
Ja toisessa mainoksessa "tartu, purista ja... Anna mennä!!"
Seiskan ökylohihousu -mainos.