Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DNA:n "aavikko" mainos jossa nainen kysyy "onko sulla liitymäasit kunnossa". Tämä on suorastaan rienausta kristinuskoa vastaan,kumma että kukaan ei reagoi tällaiseen menoon?
Eniten ärsyttää se, että se sanotaan sellaisella pissislässytysäänellä.
Pissistähän siinä yritetäänkin matkia.
Yangon mainos Youtubessa. Olen nähnyt sen nyt noin 4000 kertaa. "Matkusta kuin taksissa, ja kaikki on hyvin". Joo varmaan on, venäläinen firma, joka yllyttää ihmisiä lataamaan appin jolla venäläiset kalastelee sitten suomalaisten tietoja. Johan tästä tietoturva-asiantuntijat varoittelivat pari vuotta sitten.
Se majoneesimainos. Saa mut raivokohtauksen partaalle. Miten jollakin voi välähtää tehdä noin umpityhmä vajaaälyinen tekele. Kyseisen pikaruokapaikan tuotteita en ottaisi edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kamalin on se DNA:n mainos, jossa punapukuinen nainen rääkyy hirveää renkutusta miehen säestäessä.
Formulaa, joopa joo.
Se vaalea, kikkarapää nainen? Olen miettinyt mistä tää "pariskunta" on tuttu. Onko nainen ollu jossain voice of finlandissa?
Kamuxin radiomainos novalla..
Vierailija kirjoitti:
Epäloogisin on ainakin se jäätelömainos missä mies kulkee pitkin erämaita ja yhtäkkiä vetäisee jostain täydellisen sulamattoman jäätelöpuikon ja alkaa syömään.
Entä se jäätelömainos, jossa ripotellaan johonkin helkutin kuusen- tai saniaisenoksille pähkinöitä ja toffeita? Kesyttämättömät maut tms. Valio Aino muistaakseni. Se mainos on o.u.t.o.
Se saakelin veikko pikkuoraviensa kanssa. Veikon ääni on yököttävä. Lieneekö sama ääninäyttelijä kun veikkauksen kenomainoksessa. Voin pahoin aina kun se äänen kuulee.
Se s a a kelin veikko pikkuoraviensa kanssa. Yököttävä ääni, taitaa olla sama ääninäyttelijä kuin k e n o - mainoksessa. Hyi.
Dna mainos jotenkin on tosi sellanen ärsyttävä että pakko vaihtaa kanavaa.
Särähtää pahasti korvaan.
Just tuli mun tän hetkinen inhokki: kamux mainos!!! Ei stna se ranskankielinen korina siellä taustalla on jotain ihan karseaa. Vielä venyttää rrranskalaista rrrrrohinaa loppuun 😣 onks se biisi nyt joku je ne regrette bien tai joku... ?
Vierailija kirjoitti:
Just tuli mun tän hetkinen inhokki: kamux mainos!!! Ei stna se ranskankielinen korina siellä taustalla on jotain ihan karseaa. Vielä venyttää rrranskalaista rrrrrohinaa loppuun 😣 onks se biisi nyt joku je ne regrette bien tai joku... ?
Tuli mieleen se automainos ei kuitenkaan taida olla sama vai onko? Mitenhän sitä mainostetaan siinä lopussa, jotenkin että autossanukuttajille, autonvaihtajille tms. Eli se mainos jossa ihmiset ajaa autolla, se ranskankielinen laulu rallaa taustalla, vauva herää ja lopussa tulee hel ve tin ärsyttävää vauvan itkua sen biisin tahtiin :))))
Dna mainos on ärsyttävä, koska sinne on tungettu vielä kaikella tavalla täysin vieraita miehiä (itäaasiasta, kaakkoisaasiasta tai muita niiden näköisiä), eli kaikella tavalla täysin vieraat ne ottaa mainoksiinsa. Eli suomalaisuus ei ole niille tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen se automainos ei kuitenkaan taida olla sama vai onko? Mitenhän sitä mainostetaan siinä lopussa, jotenkin että autossanukuttajille, autonvaihtajille tms. Eli se mainos jossa ihmiset ajaa autolla, se ranskankielinen laulu rallaa taustalla, vauva herää ja lopussa tulee hel ve tin ärsyttävää vauvan itkua sen biisin tahtiin :))))
Mun mielestä on juuri kamux toi minkä kuvailit 🤔 se tulee telkkarista koko ajan, vaikea välttyä
-sama
Trainer house jossa lässyttävä Aada kertoo kuinka aikoi vaihtaa pitkästä matikasta lyhyeen.
Tällä hetkellä ylivoimaisen voiton vievät DNA:n mainokset, joissa nainen ja mies laulavat. Ensin niitä mainoksia oli vain yksi, mutta j*maliste nyt niitä on näköjään jo useampia erilaisia!!
Vitaepro. Vitae on latinaa ja lausutaan "vitee". Miten uskottavana voidaan pitää tuotetta, jonka nimeä kukaan ei edes osaa lausua oikein.
Joku beliani tai jotain? Naislaulaja tunnarissa. Laulutaito hiukan enemmän kuin vähän hakusessa... kanava vaihtuu siksi aikaa vaikka olisin keittiössä..
Mites se Valion mainos jossa todella oudosti (ja rumasti) pukeutunut henkilö (naisoletettu) kuiskii juttujaan eri ruokailutilanteissa. Jotain "samassa pöydässä"-asiaa. On niin kummallinen, että on jo siksi ärsyttävä. En käsitä mainoksen pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäloogisin on ainakin se jäätelömainos missä mies kulkee pitkin erämaita ja yhtäkkiä vetäisee jostain täydellisen sulamattoman jäätelöpuikon ja alkaa syömään.
Entä se jäätelömainos, jossa ripotellaan johonkin helkutin kuusen- tai saniaisenoksille pähkinöitä ja toffeita? Kesyttämättömät maut tms. Valio Aino muistaakseni. Se mainos on o.u.t.o.
Kirjoitin juuri tuosta toisesta oudosta ja omituisesta Valion mainoksesta. Ehkä heillä on nykyään mainostamisessa teemana outous.
Prisman mainos, jossa työpaikkakiusataan Seppoa.