Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten kirjassa paljastetaan kaikille synntyksen yhteydessä ulostaminen :(

Vierailija
18.04.2021 |

Loppuuko perheiden perustaminen Suomessa tähän?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo synnyttäessä ulostaminen taida kovin yleistä olla vaikka kauheasti sillä pelotellaan. Olen kysynyt läheisiltä ystäviltäni ja parilta sukulaisnaiselta eikä kellekään ole käynyt niin, ei myöskään itselleni vaikka kolmesti olen synnyttänyt. Hyvin ehtii ennen synnytystäkin käydä vessassa asioilla jos tarve on, tai sitten ei mätä niin paljon ruokaa että on suoli täynnä tavaraa.

Moniko oikeasti katsoo sinne astiaan mitä tuli? Ei sitä ulostetta itse monikaan huomaa kun se laps tulee samaan aikaan.

Vierailija
42/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytysväkivalta, ai tää on niitä hörhöjä.

Jäin kyllä miettimään eikö enää ole synnytysvalmennusta, jossa kerrotaan rehellisesti mitä synnytyksessä tapahtuu, avautumisvaihe, ponnistusvaihe, jälkeisten tulo, ja mahdollisesti paikkojen ompelu. Jokainen synnytys toki on kestoltaan ja kivuiltaan omanlaisensa. On kivunlievitysmahdollisuuksia joilla synnytys saadaan jopa kivuttomaksi.

Nykyaikana kun on netti niin kaiken tiedon saa haettua ihan itsekin.

Synnytys on luonnollinen tapahtuma - olemme nisäkkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla on niin kova tarve päästä huutelemaan erite- ja seksijuttujaan julkisesti?

Koska se on voimaannuttavaa jos kyseessä on vähemmän kaunis tai iäkäs nainen.

Vierailija
44/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen anettiin peräruiske ennen synytystä, niin suoli oli yleensä tyhjä.

En ymmärrä, miksi tästä on luovuttu.

No niinpä! Mulle kävi niin että kova massa suolessa hidasti synnytystä, ja vasta salissa kuulin ekaa kertaa että oletko käynyt kakkosella milloin viimeksi? Ihmettelin tätä, ja ne saoivat että olisi kannattatnut pyytää vaikka peräruiske. Mistäs minä olisin sen voinut tietää kun ei ainakaan 20 v sitten tällaisesta puhuttu mitään. Olisi ollut kiva tietää eikä synnytellä kovaa kakka ensin ennen kuin vauvan synnyttämiseen päästiin. Ja mies kertoi tietysti varpajaisissa kaikille että siellä se kakkaa synnytteli! Oli aika noloa, ja nolottaa kyllä vieläkin kun en tiedä ketkä kaikki tuosta tietävät.

Joten HYVÄ VA

IN ETTÄ PUHUTAAN.

ymmärsinkö oikein? Miehesi kaverit olivat siihen asti luulleet, että et käy koskaan kakalla?

Vierailija
45/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin heti sairaalaan päästyä ensimmäiseksi vesiperäruisketta eikä sitten salissa tarvinnut ulostaa. Yksi lapsista syntyi 25 min sairaalaantulon jälkeen ja siiinäkin ehti jo hoitaa peräruiskeen ja vaihtaa sairaalakuteet päälle.

Vierailija
46/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole kuulleet sananlaskua ei tullut lasta eikä paskaakaan? 

Olen toki, mutta se on ihan vitsi vaan. Ei naiset paskalla käy.

Nyt kyllä ymmärrän paljon paremmin miksi pariskunnan seksielämä loppuu lapsen jälkeen jos mies on saanut kuulla noita paskajuttuja.

Vierailija
47/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostaako naisetki??!!?!

Vierailija
48/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin ymmärtäisit, jos sinulle olisi annettu peräruiske juuri siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt alkaa synnyttämään. Se tavara ei nimittäin tule yhtenä kappaleena tai siisteinä papanoina vaan suorastaan ruiskuaa, eli lopputulos voi olla paljon ikävämpi kuin ilmanruisketta. Näin voi käydä, kun suoli ehdi tyhjentyä. Eikä ole kovinkaan kivaa istua pöntöllä ja miettiä, että tuleekohan sinne nyt lapsi vai p'ska.

Kyllä se kätilö tietää, onko se lapsi heti tulossa. Itse sain ennen synnytyksiäni peräruiskeen ja oli tosi mukava synnyttää ilma paskaa alustalla. Tiedän muuten tarkkaan, miten se tavara tulee.

T.hoitsu

Vierailija
49/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo synnyttäessä ulostaminen taida kovin yleistä olla vaikka kauheasti sillä pelotellaan. Olen kysynyt läheisiltä ystäviltäni ja parilta sukulaisnaiselta eikä kellekään ole käynyt niin, ei myöskään itselleni vaikka kolmesti olen synnyttänyt. Hyvin ehtii ennen synnytystäkin käydä vessassa asioilla jos tarve on, tai sitten ei mätä niin paljon ruokaa että on suoli täynnä tavaraa.

Käsittääkseni sitä kakkaamista ei itse aina edes huomaa, kun on muutakin ponnistettavaa samalla... (en siis itse ole vielä synnyttänyt, syksyllä sitten selvinnee asian laita minullekin...)

Vierailija
50/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö enää niin tehdä? 

Ensimmäinen asia oli tosiaan peräruiske, nykyään puhutaan suolihuuhtelusta.

Vierailija
51/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse ainakin kärsin unmetuksesta loppuraskaudessa että ei se suolen tyhjentäminen noin vain onnistunut. Ja miten niin ei saisi syödä? Kai siinä ensinnäkin joku vuorokausi kestää ennen kuin syöty ruoka on ulosteena suolessa..outo ohje ettei tuosta syystä saisi mahaa täyteen syödä. Eihän sitä voi tietää

milloin synnytys käynnistyy.

ei kesä vaan muutama tunti riippuen ihmisen aineenvaihdunnasta ja ruuan kuitupitoisuudesta.

Vierailija
52/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tuo oli yllätys?

Kaikille niille miehille, jotka eivät ole olleet mukana synnytyksessä ja synnyttämättömille naisille, joille ei elämän todellisuus ole vielä paljastunut. Eli noin 1/4 kansalaisista.

En tiedä, missä tynnyrissä sinä elät, mutta ei todellakaan ole mikään yllätys.

-lapseton mies, normaaliälyinen.

Vierailija
53/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulostaako naisetki??!!?![/quote

Sitä minäkin ihmettelen? Näitä juttuja lukiessa menee kyllä seksihalut välittömästi, hyi hitto, kuka pystyy koskemaan paskovaan naiseen. Paska haisee niin pahalle että meinaa oksentaa.

Vierailija
54/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun synnytys on todella käynnissä, ei siinä enää siinä vaiheessa käy mielessä muuta kun se lapsen ulos päästäminen. Ihan sama ketä siinä jalkopäässä seisoo tai mitä eritteitä tirskahtelee, sellaiset asiat menettävät merkityksensä synnytystapahtuman ollessa päällä. Sitä kutsutaan synnytysregressioksi.

Vierailija
55/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytysväkivalta, ai tää on niitä hörhöjä.

Jäin kyllä miettimään eikö enää ole synnytysvalmennusta, jossa kerrotaan rehellisesti mitä synnytyksessä tapahtuu, avautumisvaihe, ponnistusvaihe, jälkeisten tulo, ja mahdollisesti paikkojen ompelu. Jokainen synnytys toki on kestoltaan ja kivuiltaan omanlaisensa. On kivunlievitysmahdollisuuksia joilla synnytys saadaan jopa kivuttomaksi.

Nykyaikana kun on netti niin kaiken tiedon saa haettua ihan itsekin.

Synnytys on luonnollinen tapahtuma - olemme nisäkkäitä.

Yhdessäkään tapaamisessa synnytysvalmennuksessa ei vetäjä viitsinyt kertoa että kakkelia voi tulla synnytyksen yhteydessä, että kannattaa pyytää ruisketta. Muutoin valmennus oli varmasti ihan hyvä. Googlella on vaikea etsiä kun ei tiedä mitä etsii. Jos vaikka synnytyksessä olisi mahdollisuus löytää kultasormus timantilla, niin miten osaisit sitä tietoa googlella hakea? "kuinka löytää sormus synnytyksessä"? Niin, enpä uskonutkaan :D

Vierailija
56/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo vaan hyvä et kerrotaan rehellisesti raskauden ja synnyttämisen realiteetit ja mahdolliset komplikaatiot ja jälkiseuraamukset, ettei ihmisille tuu sellasta kuvaa et lapsi vaan sujahtaa reiästä ulos vaivatta ja kehos palautuu saman tien entiselleen?

Vierailija
57/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lentääkö synnytyksessä oikeesti ihan konkreettinen p*aska?? Hyissssaaaatttt....

Vierailija
58/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lentääkö synnytyksessä oikeesti ihan konkreettinen p*aska?? Hyissssaaaatttt....

Tietenki, ku pinnistelet ja ponnistelet. Syntyy molemmista rei'istä jotain!

Vierailija
59/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä synnytyksessä 9v sitten sain peräruiskeen ja ensin ripuloin puoli tuntia vessassa kätilöiden hääriessä oven takana, silti synnytyksessä tuli niin lapsi kuin paskakin.

Vierailija
60/100 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sen takia loppuu, niin parempi niin. Jos maailma on sen verran hullu, että synnytyksessä kakkaaminen estää lisääntymisen niin todellakin ihmisten aika on ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi