Krapula! Kohtalotovereita?
Heräsin todella aikaisin enkä saanut enää unta, oksensin tyhjän mahan, tuli hieman parempi olo. Nyt kahvia ja ripuloimista. Ei enää ikinä ainakaan kiljua!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pikku krapula eilisestä, aloitan punkun juomisen NYT! joku yleinen sääntö on että ennen puolta päivää ei saisi juopotella, mutta kun olen yksin ja kukaan ei näe, niin meinaan nyt ottaa pikku punkkulasillisen. Ahdistaa kyllä jo huominen työpäivä, mutta yhdellä yskäisyllä tai aivastuksella saa 10pv etätöitä.
Voihan iso V ei ketään kiinnosta sun alkoholisoitumises, mitä keskustelua tämä muka on ?
Vierailija kirjoitti:
Pikku krapula eilisestä, aloitan punkun juomisen NYT! joku yleinen sääntö on että ennen puolta päivää ei saisi juopotella, mutta kun olen yksin ja kukaan ei näe, niin meinaan nyt ottaa pikku punkkulasillisen. Ahdistaa kyllä jo huominen työpäivä, mutta yhdellä yskäisyllä tai aivastuksella saa 10pv etätöitä.
Muista sitten, että krapulan loiventelu on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantelu piereskelemällä.
Mä keinaan kohta korkata kalvados pullon jajuon sen nyt ihan yksin sammuneen takkatulen äärellä.
Laittakaahan ittenne kuivumaan välillä. Ite join perjantaina omatekosta viiniä, paskan makuista mutta nousi päähän. Huomaan et on psyykkinen krapula, masentaa.
Älä loiventele. Siitä vain krapula pitkittyy ja pahenee. Nuku se pois, juo paljon alkoholitonta nestettä (mielellään vaikkapa b-vitaminoitua makuvissyä) ja ota tarvittaessa särkylääke. Muista myös syödä jotain suolaista, jos pysyy sisällä.
Äläkä rehki liikaa, sydämen rytmihäiriöiden riski kasvaa krapulassa.
Kaverini oli loiventanut puolitoista viikoa, ja puhalsi 4 promillea katkolle mennessään.
Täälläkin podetaan sellaista darraa, että hyi helv....! Ja kyllä nyt oksettaa.
Krapula ei ole mikään "kohtalon" seuraus vaan ihan omien valintojen seuraus.
Minulla oli aamulla kuuden aikaan herätessä pientä krapulan tuntumaa. Mutta nyt muutama pidempi kiljuryyppy, niin olo on jo ihan normaali. Ja työn teko sujuu. Kippis meille kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin podetaan sellaista darraa, että hyi helv....! Ja kyllä nyt oksettaa.
Suunnitelma:
Kaksi puolen litran kylmää lonkeroa HITAASTI ja ruoan kanssa siemailtuna. Sit Jos pystyy, niin nukkumaan niin pitkäksi aikaa kun voi. Sit perus vettä, vitamiineja, buranaa, happosalpaajaa
Mulla ei oo krapulaa, mut olin eilen humalassa pitkästä aikaa, moneen vuoteen, ja kyllä ottaa päähän et miten pitikin olla niin hölmö. En kyllä edes nauttinut siitä olotilasta millään tavalla. Ja sen jälkeen vasta olikin kamalaa, huono olo kaikin puolin. Ei enää koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Krapula ei ole mikään "kohtalon" seuraus vaan ihan omien valintojen seuraus.
Tasan kaksi valintaa lain puitteissa. Joko juot tai et. Aika moni valitsee juomisen vaikka tietää että siitä tulee hierveät jälkiolot. Loiventavan raja on vain sen verran että oksettaminen ja/tai vapina loppuu. Jos pystyy nukkumaan krapulassa niin se on paras ratkaisu.
Join kiljua kaksi mehukattipänikkää ja nyt ottanut kiljuryyppyjä sillä se lähtee millä tulikin Niina