Mistä YKSIVÄRISIÄ sukkia vajaa kaksivuotiaalle pienijalkaiselle tytölle?
Kaipaan siis sukkia, joissa ei olisi mitään kirjailuja eikä kuvioita EIKÄ liukuesteitä. Ei myöskään peruspunaista ja sinistä vaan ennemmin vaaleanpunaista, vaaleansinistä, limeä, fuksiaa jne.
Joskus ostin Hulluilta Päiviltä Name it´in yksiv. sukkia kolmen parin pakkauksissa, mutta siitä on jo niin kauan, että turhan monesta on toinen pari hukassa. Nyt ainakaan Jumbon Exitissä ei ollut ko. merkin yksivärisiä sukkia lainkaan, kaikenlaisilla kuvioilla ja raidoilla kyllä löytyi.
H&M:n yksivärisistä en pidä, ainakaan vauvapuolen sukat eivät pysy kunnolla jalassa.
Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa.
mm
Kommentit (4)
näkee niitä lidlissäkin, tosin jos lapsesi jalka on todella pieni (alle 20) niin silloin ei ehkä ole kokoja. Lindexilläkin olen nähnyt yksivärisiä, olen ostanut paketin, jossa oli esim. vaaleansiniset, beiget ja punaiset sukat. Kannattaa kierrellä nämä " perusliikkeet" , eli Lindex, H&M, Kappahl, perusmallistoissa on yleensä myös yksivärisiä.
on muutamia värejä yksivärisinä. Ovat aika samantyylisiä kuin nuo name it-sukat, jotka mainitsit. Merkki tosin on eri, mutta en muista mikä.
Omalla muksullani nuo name it:n sukat eivät pysyneet jaloissa, mutta H&M:n sukat ovat olleet loistavia. ( :
Niin ja zarassakin on yksivärisiä, mutta en nyt muista olisiko niissä ollut liukuesteet.
Eli ei muuta kuin Sokokselle ja JesperJunioriin! Lindexillä (samoin kuin H&M:llä ja KappAhlissa) tuleekin käytyä (liian) usein, joten niiden valikoima on helppo tsekata säännöllisin väliajoin.
yksivärisiä sukkia (kylläkin pojalle) JesperJuniorista. Heillä on nimenomaan omaa Busino-merkkiä, ja sukat on ilman kuviointeja ja kirjailuja. Tyttöjen pakettejakin olen joskus miettinyt ostavani pojalle, kun niissä on ollut vaaleampia sävyjä, mutta olen sitten kuitenkin pitäytynyt aina " poikien väreissä" eli ostanut paketin, jossa on ollut t.sin, vihreät ja ruskeat sukat. Tyttöjen viimeisimpiä värejä en muista.
Kannattanee käydä kuitenkin katsomassa. Hinta ei päätä huimaa. Olisko 3 parin paketti ollut 5 eur ja usein tarjouksessa puoleen hintaan.