Kertokaa kivoja juttuja teidän miehistänne.
Mun mies tykkää katsoa muumeja <3 ja sillä on pitkä tuuhea parta <3
Kommentit (51)
Tuolla se pihalla istuttaa kukkia ja yrttejä parhaillaan. Ihana mies, ja kerron sen hänelle joka päivä.
Mieheni on todella loistava isä ja elämänkumppani. Hän rakastaa pientä lastamme valtavasti, keksii aina uusia hassuja juttuja, huolehtii ja touhuilee. On ihana nähdä, miten pieni juoksee isin luokse antamaan jättiläismäisiä halauksia :) Mies kasvattaa lasta tosi huumorintajuisesti ja osaa hassuttaa. Lapsi nauraa ihan kippuralla heidän jutuille :D
Mua kohtaan mieheni on myös todella hyväsydäminen ja mahtava puoliso. Hän huolehtii mun hyvinvoinnista, ottaa mua valtavasti huomioon. Ottaa oma-aloitteisesti esimerkiksi enemmän vastuuta kodista ja lapsesta kun näkee, etten raskausvaivojeni kanssa jaksa oikein touhuilla. Mulla on hänen kanssaan todella turvallinen ja rakastettu olo. Lisäksi hän kohtelee muitakin ihmisiä hyvin kunnioittavasti, mutta on myös todella jämäkkä ja rajoista kiinni pitävä eikä mikään nyhverö. Yhdistelmä, jota arvostan todella paljon.
Lisäksi mieheni tekee paljon töitä tarjotakseen meille hyvän elämän. Hän on todella vastuuntuntoinen ja säästäväinen. Parempaa miestä en voisi toivoa tai kuvitella.
Oma isäni oli monin eri tavoin väkivaltainen ja meitä lapsia pahasti kaltoinkohteleva persoonallisuushäiriöinen juoppo ja hänen harjoittamansa moninaisen väkivallan takia olin lapsena ja nuorena todella itsetuhoinen. Sitä taustaa vasten olen yhä kiitollisempi, että olen löytänyt puolisoni rinnalleni. Tässä ihan liikuttuu, ihmettelen usein, mitä olen tehnyt ansaitakseni noin hyvän puolison :')
- viestittelee minulle paljon, kun ei olla yhdessä. Tiedän että olen mielessä, jakaa hän sitten murheitaan tai ilojaan, olen ensimmäinen joka hänelle tulee mieleen
- nyt raskausaikana ollut aivan upea, puhdasta tukea ja rakkautta ilman mitään negatiivista, myöskin erinomaista isi-materiaalia vaikuttaa olevan
- saa minut nauramaan 11 vuodenkin jälkeen
- hänen huoleton asenne ja luotto siihen, että elämä kantaa, tasapainottaa minun hieman synkempää luonnettani ja tekee omasta maailmastani kevyemmän
- iso ja parrakas 🤩 vaikka ulkonäkö on sivuseikka
Tekee mulle loistavaa ruokaa, ja asettelee sen vielä nätisti lautaselle. Joskus leikkaa koristeeksi sydämiä tomaatista tai paprikasta ❤️
Minun mieheni on upea tyyppi. Hauska, tekevä, eläinrakas, rauhallinen ja kohtelee minua hyvin. Ei petä eikä lyö. Kaikenlaisia paskiaisia miehistä löytyy, muta kyllä hyviäkin miehiä on olemassa <3
Minun rakkaani on amerikkalainen eversti. En ole vielä tavannut, mutta lähetin vähän rahaa arkipäivän ongelmiin.
Aina kun on vähänkään viileä ilma, minun mies laittaa takkaan tulen ennen kun lähtee töihin. Saan sitten nauttia aamukahvin takkatulenloimussa. Kohta ollaan oltu naimisissa 20 vuotta.
En itse ansaitse ollenkaan miestä, kun en ole hyvä ihminen lainkaan. Olen hyvin epäonnistunut ihmissuhteissani ja tehnyt paljon virheitä.
Mutta kiva kuulla teidän tarinoita, ilahduttavaa että maailmasta löytyy näin ihania ihmisiä.
Pitäkää kiinni näistä helmistä, mitä olette saaneet❤️.
Mieheni on aivan mahtava isi lapsillemme, osallistuu täysin kasvatustyöhön ja on hyvin läsnäoleva. Parempaa en voisi toivoa!
Onpa kiva kuulla, että teillä on näin loistavia miehiä! Tää ketju antaa uskoa ihmiseen.
Oi miten suloista ❤️