Kertokaa kivoja juttuja teidän miehistänne.
Mun mies tykkää katsoa muumeja <3 ja sillä on pitkä tuuhea parta <3
Kommentit (51)
Mun mieheni haluaa pestä mut aina saunassa😊
Mun mies muistaa kaikkien ystävien ja sukulaisten syntymä- ja nimipäivät. Hän myös huolehtii siitä, että juhlapäiviin varaudutaan käymällä kaupassa tms. Hän miettii lomille ohjelmaa, ja kun meidän tyttö oli pieni, lomat suunniteltiin häntä ajatellen - että hänellä olisi kivaa ja jäisi mukavia muistoja.
Taitaapi jäädä lyhyeks keskusteluks, ku sen verra paljo miesvihaa täl sivul on…
Mieheni kuivaa munansa suihkusta tulon jälkeen helikopteriliikkein parvekkeella.
M26 kirjoitti:
Taitaapi jäädä lyhyeks keskusteluks, ku sen verra paljo miesvihaa täl sivul on…
Halusit sitten tulla pilaamaan hyvän ketjun ja tuoda kaikille pahaa mieltä?
Mieheni suunnittelee, mitä kivaa tekee lastenlasten kanssa sitten, kun niitä ehkä joskus tulee. Lapsilla ei ole lisääntymissuunnitelmia vielä ollenkaan 🙂
Mieheni lähettelee minulle kesken työpäivän koiravideoita saatteella "tärkeä viesti" :D
Mieheni on maailman paras mies. Hän osaa ratkaista kaikki tekniset ja voimaa vaativat ongelmat. Hän on ahkera ja auttavainen. Tänään rakkaani haki minulle uuden sohvan, auttoi kantamisessa ja kokosi sen.
Ajattelin, että tässäpä hyvänmielen ketju, jota lukea ennen nukkumaanmenoa, mutta eipä sitten. Luulis, että löytyis enemmän miestään rakastavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että tässäpä hyvänmielen ketju, jota lukea ennen nukkumaanmenoa, mutta eipä sitten. Luulis, että löytyis enemmän miestään rakastavia naisia.
Mitä vikaa ketjussa?
Hän tietää kaikenlaista vähän kaikesta. Suukottelee paljon, on lämmin ja kultainen. Ajattelee mua paljon ja muistaa päivämäärät, esim seurustelun aloittaminen :) joskus järjestää pikkuisia kivoja yllätyksiä.
Oon tosi onnellinen tuosta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa ketjussa?
Ai kysyt vielä?
Mieheni on tehnyt remonttia tyttärellemme. Oli ihana katsoa kun tytär kapsahti halaamaan onnellisena isäänsä kun isä keksi ratkaisun hankalaan korjauskohtaan. Paras isä lapsillemme.
Kivut valvottavat minua öisin ja joskus olen hereillä, kun mieheni peittelee minua ❤
Lapselapsemme oppi eilen sanomaan: ukki. Ja se oli ensimmäinen sana, jonka hän tänään herättyään sanoi. Iso miehen körmykin herkistyy tuossa tilanteessa.
Tämä mies tekee maailman parasta pannukakkua ❤️
Mieheni sanoo joka päivä, että rakastaa ja että olen täydellinen vaimo (vaikka en todellakaan ole). Hän laittaa auton lämmitykseen ennen kuin lähden töihin ja muistuttaa ajamaan varovaisesti. Mies lähettää joskus kesken työpäivän ”I ❤️ You”-viestejä tai laittaa iltapäivällä viestin: ”Tule jo töistä. Tein ruokaa.” Hän itse tekee etätöitä kotona. Mieheni kannustaa, kehuu, kuuntelee, haluaa viettää kaiken ajan minun kanssani. Hän on mahtava, huumorintajuinen isä. Hän muistaa aina syntymäpäiväni ja järjestää hääpäiväyllätyksiä. Itse en ole noin mahtava vaimo. En tiedä, miten olen saanut niin hyvän miehen.
Se maksaa laskut ja on ottanut ison henkivakuutuksen. Ei mulla muuta.
Sika se on. Eroanko?
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?