Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kivoja juttuja teidän miehistänne.

Vierailija
17.04.2021 |

Mun mies tykkää katsoa muumeja <3 ja sillä on pitkä tuuhea parta <3

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika se on. Eroanko?

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
2/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni haluaa pestä mut aina saunassa😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muistaa kaikkien ystävien ja sukulaisten syntymä- ja nimipäivät. Hän myös huolehtii siitä, että juhlapäiviin varaudutaan käymällä kaupassa tms. Hän miettii lomille ohjelmaa, ja kun meidän tyttö oli pieni, lomat suunniteltiin häntä ajatellen - että hänellä olisi kivaa ja jäisi mukavia muistoja.

Vierailija
4/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi jäädä lyhyeks keskusteluks, ku sen verra paljo miesvihaa täl sivul on…

Vierailija
5/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuivaa munansa suihkusta tulon jälkeen helikopteriliikkein parvekkeella.

Vierailija
6/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Taitaapi jäädä lyhyeks keskusteluks, ku sen verra paljo miesvihaa täl sivul on…

Halusit sitten tulla pilaamaan hyvän ketjun ja tuoda kaikille pahaa mieltä?

Vierailija
7/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suunnittelee, mitä kivaa tekee lastenlasten kanssa sitten, kun niitä ehkä joskus tulee. Lapsilla ei ole lisääntymissuunnitelmia vielä ollenkaan 🙂

Vierailija
8/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähettelee minulle kesken työpäivän koiravideoita saatteella "tärkeä viesti" :D

Vierailija
9/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on maailman paras mies. Hän osaa ratkaista kaikki tekniset ja voimaa vaativat ongelmat. Hän on ahkera ja auttavainen. Tänään rakkaani haki minulle uuden sohvan, auttoi kantamisessa ja kokosi sen.

Vierailija
10/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tässäpä hyvänmielen ketju, jota lukea ennen nukkumaanmenoa, mutta eipä sitten. Luulis, että löytyis enemmän miestään rakastavia naisia.

Vierailija
11/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että tässäpä hyvänmielen ketju, jota lukea ennen nukkumaanmenoa, mutta eipä sitten. Luulis, että löytyis enemmän miestään rakastavia naisia.

Mitä vikaa ketjussa?

Vierailija
12/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää kaikenlaista vähän kaikesta. Suukottelee paljon, on lämmin ja kultainen. Ajattelee mua paljon ja muistaa päivämäärät, esim seurustelun aloittaminen :) joskus järjestää pikkuisia kivoja yllätyksiä.

Oon tosi onnellinen tuosta miehestä.

Vierailija
13/51 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa ketjussa?

Ai kysyt vielä?

Vierailija
14/51 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tehnyt remonttia tyttärellemme. Oli ihana katsoa kun tytär kapsahti halaamaan onnellisena isäänsä kun isä keksi ratkaisun hankalaan korjauskohtaan. Paras isä lapsillemme.

Vierailija
15/51 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut valvottavat minua öisin ja joskus olen hereillä, kun mieheni peittelee minua ❤

Vierailija
16/51 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs, tuoksuu hyvälle

Vierailija
17/51 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselapsemme oppi eilen sanomaan: ukki. Ja se oli ensimmäinen sana, jonka hän tänään herättyään sanoi. Iso miehen körmykin herkistyy tuossa tilanteessa.

Vierailija
18/51 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies tekee maailman parasta pannukakkua ❤️

Vierailija
19/51 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo joka päivä, että rakastaa ja että olen täydellinen vaimo (vaikka en todellakaan ole). Hän laittaa auton lämmitykseen ennen kuin lähden töihin ja muistuttaa ajamaan varovaisesti. Mies lähettää joskus kesken työpäivän ”I ❤️ You”-viestejä tai laittaa iltapäivällä viestin: ”Tule jo töistä. Tein ruokaa.” Hän itse tekee etätöitä kotona. Mieheni kannustaa, kehuu, kuuntelee, haluaa viettää kaiken ajan minun kanssani. Hän on mahtava, huumorintajuinen isä. Hän muistaa aina syntymäpäiväni ja järjestää hääpäiväyllätyksiä. Itse en ole noin mahtava vaimo. En tiedä, miten olen saanut niin hyvän miehen.

Vierailija
20/51 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa laskut ja on ottanut ison henkivakuutuksen. Ei mulla muuta.