Kertokaa kivoja juttuja teidän miehistänne.
Mun mies tykkää katsoa muumeja <3 ja sillä on pitkä tuuhea parta <3
Kommentit (51)
Osaa lohduttaa ja halata oikeassa paikassa. Kun koirani kuoli, mies otti minut syliin ja tuli viereen sängylle usean tunnin ajaksi kunnes rauhoituin.
Mieheni on täysin, kokonaan, läpeensä hyvä ihminen. Vaikeista lähtökohdista huolimatta hänestä on kasvanut hieno, sivistynyt ihminen. Sydänten kuningas.
Hänellä on mahtava huumorintaju. Ja ennen kaikkea hänellä on mahtava huumorintaju ilman, että se loukkaa tai alistaa ketään. Eli ei siis ikinä ole rasisti tai sovinisti tai muitakaan loukkaava "vitsi, vitsi" -teosyyllä.
Ostaa ja pitää rumia, kirjavia sukkia, ilahduttaakseen lapsenlapsia.
U lit kokoontuvat tänään runsain joukoin palstalle. Menkää ulos. Siellä on kaunis päivä.
Tulin tutustumaan palstaan kun työkaverit alkoivat kahvitauolla puhua uleista.
Olen niiiin onnellinen, että minulla on normaali mies, eikä uli.
Mieheni tekee maailman parasta makaronilaatikkoa.
Saan lähes joka ilta jalkahieronnan ja harjaa mun hiukset 100 vedolla, ja pyytämättä.
Mun mies teki suhteen alkuaikoina vaikutuksen saunailtana. Hän oli ostanut mulle meikinpoistoliinoja. :D Olin todella yllättynyt. Edeltävällä saunakerralla olin valittanut, että ripsarit menee silmiin kun en voi puhdistaa meikkiä. Kun oltiin nyt menossa saunaan, hän nöyrästi ottaa esiin tuon paketin ja selittää vakavana, että näin tämmöisen kaupassa, jos sä tarvitset.
Mieheni myi nettiautossa vanhan autoni, ja sanoi että ensi viikolla ostetaan sulle muru uusi auto
Mun mies on harmaantunut, partainen karpaasi, vois jonkun mielestä olla pelottavakin, mut on kultainen, pyyteettömästi kaikkia auttava moniosaaja.
Osoittaa rakkauttaan tekemällä palveluksia.
Lapset ja eläimet viihtyvät hänen lähellään 🧡
Minun on vaikea eritellä mitä kaikkea hyvää minun miehessäni on kun se on niin kokonaisvaltaisesti ihana. No nyt ihan lähiaikoina se teki niin, että teki käytännön järjestelyt (ja siihen liittyvät maksut), että pääsimme nyt yllättäen siskoni kanssa vaeltamaan viikoksi. Näki että olen irtioton tarpeessa. Sillä aikaa hoiti kodin ja lapset (minun lapset, ei hänen. Ja osan aikaa siskonikin lapset) ja ennen kotiin tuloa oli järkännyt meille hotelliyön, ja sinne kukkakimpun ihanalla viestillä suomeksi (ei osaa suomea emmekä asu Suomessa). Kotiin tulessa odotti siisti koti ja lasten kanssa tehty lasagne uunissa.
Saan häneltä aivan uskomattoman paljon rakkautta ja huomioimista, hän haluaa että minulla on kivaa ja stressitöntä, ja tykkää minun lapsistani ja huomioi ja auttaa heitä miten pystyy. En ymmärrä miten tuollainen ihana ihminen onkin tullut elämääni. Toisaalta hän sanoo samaa minusta, vaikka en ymmärrä yhtään mitä ihmeellistä itsessäni on (varsinkaan häneen verrattuna). Olen hyvin onnellinen ja hellimmekin toisiamme päivittäin.
Mieheni on parhaita asioita elämässäni. Olemme olleet yhdessä vuodesta 1991 asti. Tiedostan, että minulla on käynyt todella hyvä tuuri kun olen saanut näin ihanan miehen.
Mieheni on hyväkuntoinen ulkoilma- ja luontoihminen ja liikkuu paljon. Hän myös lukee paljon ja on ihmisenä ennakkoluuloton, humaani ja pitkäjänteinen. Hänellä on luonnostaan hyvä itsetunto eikä hän tunne tarvetta pönkittää sitä millään tavalla alentamalla muita ja ylettömällä itseään. Minua kuten muitakin ihmisiä hän kohtelee hyvin ja kunnioittavasti.
Hän viihtyy hyvin seurassani ja nyt kun korona-aikana olemme molemmat tehneet etätöitä ja olleet yhdessä vuorokauden ympäri, ei ole kertaakaan tullut riitoja tai toiseen kyllästymistä. Tuntuu siltä kuin suhteemme vain paranee vuosi vuodelta.
Kiitoksia teille tästä hyvän mielen ketjusta, laittakaa ihmeessä lisää tarinoita, tuovat toivoa meille ikisinkuille.
Ihania puolisoja teillä kyllä on💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on maailman paras mies. Hän osaa ratkaista kaikki tekniset ja voimaa vaativat ongelmat. Hän on ahkera ja auttavainen. Tänään rakkaani haki minulle uuden sohvan, auttoi kantamisessa ja kokosi sen.
Ette siis asu yhdessä. Palvelu loppuu, kun ovessa on kummankin nimet.
Meillä ei ole mitään tarvetta muuttaa yhteen. Kaikki toimii hyvin näin, kun molemmilla on omat kodit, omat lapset ja oma talous. Yhdessäollessa kumpikin on täysillä läsnä ja huomioi toistaan. Vuosia on mennyt hyvin näin. Tällainen aikuinen loppuelämän ihmissuhde on ihan parasta.
Minun mieheni on kunnon autoharrastaja 😄 hauskaa seurata, miten hän tilaa kaiken maailman osia Saksasta asti ja pistää vanhoja autoja kuntoon niin intohimoisesti. Ihanan fanaattinen! ja kätevä työkalujen kanssa 😏
Ette siis asu yhdessä. Palvelu loppuu, kun ovessa on kummankin nimet.