Häh? Kehuin palstalle niitä Brunbergin suukkoja vanhalla nimellä, mutta aloitusta ei julkaistu!
Sain tänään sellaisen 150-painoksen noista suukoista, taisi olla mustaherukan makuinen, ja oli tosi hyvää. Yhtä hyvää kuin lapsena. Viimeiset kymmenen vuotta olen tainnut saada vähän vanhempia versioita, tämä oli tuore.
Ostatteko te koskaan suukkoja?
Kommentit (64)
Jätän ostamatta, sillä hotkisin kerralla ties kuinka monta ja sit kaduttaisi. 🐱
Se sana on loukkaava. Koita jo ymmärtää se
Miksei nimi voi olla vaikka suklaasuukkoja? Niissähän on kaikissa se suklaakuorrutus.
Mikä sen vanha nimi oli?! En nyt muista enään.
Se julkaistaan vuonna 2800 kun maailma tulee taas järkiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei nimi voi olla vaikka suklaasuukkoja? Niissähän on kaikissa se suklaakuorrutus.
Mun mielestä ne näyttää isoilta nänninpäiltä. Suklaanännit nimeksi.
░░░░░░░▀▄░░░▄▀░░░░░░░░
░░░░░░▄█▀███▀█▄░░░░░░░
░░░░░█▀███████▀█░░░░░░
░░░░░█░█▀▀▀▀▀█░█░░░░░░
░░░░░░░░▀▀░▀▀░░░░░░░░░
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne näyttää isoilta nänninpäiltä. Suklaanännit nimeksi.
Belgialaiset ovat tehneet tissisuklaita jo vuosia sitten. Niitä sai joskus Suomestakin - ehkä edelleenkin.
Ainoastaan suukko saa kutsua suukkoa suukoksi. Eiku.
Miksi et voinut suoraan käyttää nykyistä nimeä kun sen kerta tiedät? Miksi halusit väkisin käyttää ensin rasistista nimitystä?
Ainakaan et saanut syytettä vihapuheesta! Mitä nyt vielä tarvii saada? Eikö ihmisille mikään riitä? S***. V****.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et saanut syytettä vihapuheesta! Mitä nyt vielä tarvii saada? Eikö ihmisille mikään riitä? S***. V****.
No kun pistää vihaks tollainen mielensäpahoittaminen! P*****.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät itsekin ettet ole koskaan tyytyväinen. Jos siis olet ihminen.
On se vaikeaa nöyrtyä, mut koitetaan nyt vain. Jos joku toivoo ettei jotain tiettyä sanaa käytetä, niin ei olla uhmaikäisiä vaan valitaan olla kypsempiä. Vain
Mikä se olis sopiva sana tilalle? Aina joku pahastuu. Käviskö Afrikan alkuperäiskansan Eurooppalainen/Amerikkalainen jäljennös?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se olis sopiva sana tilalle? Aina joku pahastuu. Käviskö Afrikan alkuperäiskansan Eurooppalainen/Amerikkalainen jäljennös?
Ihan vaikka tummaihoinen. Sehän on hyvin kuvaava sana. Itse olen vaaleaihoinen. Jos taasen näistä makeisista puhutaan voidaan käyttää sanaa suklaa. Siitähän ne on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Se sana on loukkaava. Koita jo ymmärtää se
Mikä se semmoinen sana on?
Autonomia ei selvästikään sovi kaikille.
150-painos tarkoittaa siis juhlavuosipainosta, jossa lukee 150.