Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häh? Kehuin palstalle niitä Brunbergin suukkoja vanhalla nimellä, mutta aloitusta ei julkaistu!

Vierailija
16.04.2021 |

Sain tänään sellaisen 150-painoksen noista suukoista, taisi olla mustaherukan makuinen, ja oli tosi hyvää. Yhtä hyvää kuin lapsena. Viimeiset kymmenen vuotta olen tainnut saada vähän vanhempia versioita, tämä oli tuore.

Ostatteko te koskaan suukkoja?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen vanha nimi oli?! En nyt muista enään.

Nееkеrinрusu

Vierailija
22/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinki vai renki, kas siinä probleema...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinki vai renki, kas siinä probleema...

Tässä äijä joka olisi ollut kovaa huutoa joskus muinoin amerikassa.

Vierailija
24/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan mustaherukan makuisia! En tiennyt sellaisia olevan. Ostan todella harvoin suukkoja, mutta just eilen ostin mansikan ja vaniljan makuiset (muita makuja ei ollut irtomyynnissä siinä kaupassa). Täytyykin syödä viimeinen just nyt.

Vierailija
25/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan mustaherukan makuisia! En tiennyt sellaisia olevan. Ostan todella harvoin suukkoja, mutta just eilen ostin mansikan ja vaniljan makuiset (muita makuja ei ollut irtomyynnissä siinä kaupassa). Täytyykin syödä viimeinen just nyt.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/brunberg-juhlasuukko-6kpl-643600009…

Vierailija
26/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se olis sopiva sana tilalle? Aina joku pahastuu. Käviskö Afrikan alkuperäiskansan Eurooppalainen/Amerikkalainen jäljennös?

Ihan vaikka tummaihoinen. Sehän on hyvin kuvaava sana. Itse olen vaaleaihoinen. Jos taasen näistä makeisista puhutaan voidaan käyttää sanaa suklaa. Siitähän ne on tehty. 

Entä jos henkilö ei tunne itseään tummaihoiseksi?

Vierailija
27/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko niitä nee×××ker×××in5uukkoja

Vierailija
28/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N E E K E R I N P U S U

Se on oikea, alkuperäinen nimi. Sitä käytän nyt ja aina. Wokeilijat hypäkkööt vaikka kaivoon.

Vierailija
29/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sana on loukkaava. Koita jo ymmärtää se

Eihän nee    kereitä saa sanoa nee  kereiksi. saattavat suuttua. Koska vain blm on ainoa oikea asia.

Terveisin valkoinen vähemmistö.

Vierailija
30/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sanalla ei ole negatiivista merkitystä. Muissa maissa on.

Vierailija
31/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan et saanut syytettä vihapuheesta! Mitä nyt vielä tarvii saada? Eikö ihmisille mikään riitä? S***. V****.

No kun pistää vihaks tollainen mielensäpahoittaminen! P*****.

Voi v#### voi v"""""ttujen Vi&&ttu Eikö tässä sananvapauden ihmemaassa saa sa???tana sanoa mitä v==ttua haluaa? Jopa porvoolaisen makean herkun nimen sanominen on väärin/vihapuhetta.

Vierailija
32/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se olis sopiva sana tilalle? Aina joku pahastuu. Käviskö Afrikan alkuperäiskansan Eurooppalainen/Amerikkalainen jäljennös?

Ihan vaikka tummaihoinen. Sehän on hyvin kuvaava sana. Itse olen vaaleaihoinen. Jos taasen näistä makeisista puhutaan voidaan käyttää sanaa suklaa. Siitähän ne on tehty. 

Entä jos henkilö ei tunne itseään tummaihoiseksi?

Saako senkin nykyään päättää itse kuten sukupuolensakin?

Vierailija
33/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan et saanut syytettä vihapuheesta! Mitä nyt vielä tarvii saada? Eikö ihmisille mikään riitä? S***. V****.

No kun pistää vihaks tollainen mielensäpahoittaminen! P*****.

Voi v#### voi v"""""ttujen Vi&&ttu Eikö tässä sananvapauden ihmemaassa saa sa???tana sanoa mitä v==ttua haluaa? Jopa porvoolaisen makean herkun nimen sanominen on väärin/vihapuhetta.

Jos valkosuklaalevyn nimeksi laitettaisiin Valkoisen kolonialistirasistipaskan suklaa, sekö olisi ok?

Vierailija
34/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää miten valmistaja päätyi silloin ratkaisuunsa, oliko 2000-luvun alussa. Ovatko ihan itse päätyneet muuttamaan, vai onko yhteydessä ollut äkäinen sosiaalitantta, jonka lemmikki on pahoittanut mielensä marketissa?

Vai onko käynyt jopa niin, että äkäinen ämmä on päättänyt puolestaloukkaantua kyselemättä keneltäkään mitään?!

Vierailija
35/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että mokkapusuja tulisi myyntiin isossa laatikossa.

Vierailija
36/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustatteko te änkyrät periaatteesta muutenkin kielen päivittymistä? Käytätte wanhanaikaisia sanoja aina kun mahdollista?

Vierailija
37/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustatteko te änkyrät periaatteesta muutenkin kielen päivittymistä? Käytätte wanhanaikaisia sanoja aina kun mahdollista?

Vihervassuja nyt vastustan ihan periaatteesta.

Vierailija
38/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän niiden nimeksi ei tullut "Valkoisen keski-ikäisen heteromiehen suukot". Kukaan ei olisi pahoittanut mieltään.

Vierailija
39/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekrisuukko se on!

Vierailija
40/64 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän niiden nimeksi ei tullut "Valkoisen keski-ikäisen heteromiehen suukot". Kukaan ei olisi pahoittanut mieltään.

Minä olisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme