Onko sinulla ollut miestä jonka voit ottaa sänkyysi mutta et julkisesti seurustella?
Kommentit (37)
Oli hetken joskus 20 vuotta sitten. Komea kuin viikinki ja tyhmä kuin saapas, liikaa iskuja päähän.
Vierailija kirjoitti:
Oli hetken joskus 20 vuotta sitten. Komea kuin viikinki ja tyhmä kuin saapas, liikaa iskuja päähän.
Kumpaan?
Olin muutaman vuoden sinkkuna avioeroni jälkeen. Silloin elämässäni oli eräs nuori mies, joka piti minut tyytyväisenä makuuhuoneen puolella. En todellakaan olisi kehdannut julkisesti niin nuoren kanssa näyttäytyä. Mutta asiansa ajoi loistavasti, muistelen lämmöllä.
Vierailija kirjoitti:
Sama, paitsi se oli kaverin mies. Erosivat ihan muista syistä, kaveri ei tästä episodista tiedä.
Ei ole ollut, mutta ainakaan häpeän takia en ketään piilottelisi. En pa.ne mielestäni noloja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan?
Ylä. Oli myös opettava kokemus painoluokkaurheilijan elämästä, jäi lyhyeksi ja tuhoontuomituksi räpiköinniksi.
Joo, oli vuosia sitten. Ruma kuin prkl, introvertti ja vttumainen pirulainen, mutta hyvä sängyssä hyvällä varustuksella. Nähtiin muutaman kerran kuussa, joskus ajeltiin, mutta yleensä vaan p****iin.
Vierailija kirjoitti:
Olin muutaman vuoden sinkkuna avioeroni jälkeen. Silloin elämässäni oli eräs nuori mies, joka piti minut tyytyväisenä makuuhuoneen puolella. En todellakaan olisi kehdannut julkisesti niin nuoren kanssa näyttäytyä. Mutta asiansa ajoi loistavasti, muistelen lämmöllä.
Sama. Tai mulla on useampiakin noita nuoria miehiä.
Seksi oli ihanaa, mutta en olisi voinut olla vakavassa suhteessa julkisesti tai salaa. Tuurijuoppo lisäainemausteilla. Opiskelukaverini.
Ei ole.
Miksi ei voisi julkisesti seurustella, inhottavaa toisen kohtelemista tuollainen. Ei tule mieleen kuin rikollinen, mutta ei sekään olisi reilua. Ellei sitten osapuolet halua vain seksisuhdetta.
Ihmisen kohteleminen ihmisenä. Jos toiseen ihastuu/tykästyy, niin on aika paska ihminen jos ei ole kanttia olla toisen kanssa, koska kaikki ei ole täydellisesti taikka kaikki eivät pidä suhteesta.
Mitä nyt tällaista mietit. Jos olet löytänyt sellaisen naisen, joka suhtautuu sinuun noin, niin sano: tervemenoa.
Naiset eivät kovin tarkkoja sänkykumppaneistaan ole.
Tämä onkin näköjään yleistä. Ajattelin ettei olisi. Varmaan yhtä yleistä miehilläkin kohdella naisia näin.
No niin. Taas on hyvä, että on vähemmin tekemisissä ihmisten kanssa. Yhä uudestaan saa pettyä ihmisiin.
No news under the big sky.
^ Ei ollut ap:lta. Huomasin väärinkäsityksen mahdollisuuden nyt vasta. :)
Miehille tuo on hyvin yleistä.
mies53v
Ei ole enkä näe, että koskaan tulee olemaankaan. Mutta mä olen ollut se, jota on hävetty esitellä, ei kovin mieltä ylentävää. Miehet tuota tekee varmaan useammin.
Juu, yks Kari, jota en edes kehtaisi viedä näytille kotikulmille 😅🤣😂
Olin sinkkuna muutaman vuosikymmenen avioeroni jälkeen. Silloin elämässäni oli eräitä nuoria poikia, jotka pitivät minut tyytyväisenä makuuhuoneen puolella. En todellakaan olisi kehdannut julkisesti niin nuorten kanssa näyttäytyä. Mutta asiansa ajoi loistavasti, muistelen lämmöllä.
Make 65
Miksiköhän?