Onko sinulla ollut miestä jonka voit ottaa sänkyysi mutta et julkisesti seurustella?
Kommentit (37)
On. En edes asemalta kehdannut sen kanssa kotiin kävellä. Miehen piti tulla aina perästä tai odottaa minua ovella.
Imbesilli, seksi ok eikä parempaa ollut tarjolla.
Yksi pikkujulkkis. Helppoa seksiä kun tuli kutsumalla kylään mutta en halunnut että minua häneen mitenkään yhdistetään.
Joskus sinkkuvuosina oli muutaman kerran heikko hetki humalassa ja päätyi viettämään yhden illan juttuja sellaisten kanssa, jotka kännissä oli jostain syystä vaikuttaneet mielenkiintoisilta, mutta selvinpäin ei kolahtaneet ollenkaan. Sitten kun yrittivät jälkeenpäin pyytää treffeille niin oli pakko kauniisti kieltäytyä, koska ei vaan ollut omalta puolelta kiinnostusta.
On tosiaan. Mies oli kuin kreikkalainen jumala kropaltaan, mutta pää täynnä sahanpurua. Märkää sellaista. Terkkuja Hus alueen eräälle ensihoitajalle.
No tottakai on ollut, montakin! Olen kyllä tarkka, tarkka siitä ettei sänkyjuttujani levitellä ympäriinsä, joten ole itsekin niistä ollut aina hiljaa.
Olin sinkkuna muutaman vuosikymmenen avioeroni jälkeen. Silloin elämässäni oli eräitä nuoria tyttöjä, jotka pitivät minut tyytyväisenä makuuhuoneen puolella. En todellakaan olisi kehdannut julkisesti niin nuorten kanssa näyttäytyä. Mutta asiansa ajoi loistavasti, muistelen lämmöllä.
Ari 55v
Joo joskus oli tämmöinen säätö. En ikinä olisi kehdannut esitellä häntä vanhemmilleni. Tyyppi poltti pilveä joi liikaa ja oli ihan taukki muutenkin. Jutut oli samalla tasolla kuin 14-vuotiaalla juuri pimpin makuun päässeellä liimapäällä. Mulla oli tylsää ja se oli ihan viihdyttävää seuraa kuitenkin, silloin kun ei jauhanut typeryyksiä, niin pyörin tuon tyypin kanssa pari kuukautta. Mutta siis en esitellyt kenellekään häntä. Hän tiesi kyllä mikä oli homman nimi ja itsekin oli jutussa mukana hyötymässä minusta eli kenellekään ei tullut mitään katkeruuksia.
Sinkkuna oli paljonkin sellaisia, jotka sopivat toyboyksi mutta ei todellakaan poikaystävämateriaalia.
Siis naiset pitää TOYBOY kulissia, ei ihme että on niin paljon sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin näköjään yleistä. Ajattelin ettei olisi. Varmaan yhtä yleistä miehilläkin kohdella naisia näin.
No niin. Taas on hyvä, että on vähemmin tekemisissä ihmisten kanssa. Yhä uudestaan saa pettyä ihmisiin.
No news under the big sky.
Taas piti naisten tekemiset kaataa miesten niskaan. Niin naisellista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Siis naiset pitää TOYBOY kulissia, ei ihme että on niin paljon sinkkuja.
Ei se mikään kulissi ollut. Olin sinkku, en kohdannut ketään, kehen olisin rakastunut, mutta en nähnyt mitään syytä elää silti ilman seksiä. Ja miksi olisin julkisesti esiintynyt yhden yön kumppaneiden tai fbuddyjen kanssa?
Toki, 90% miehistäni on ollut tällaisia.
Yänniksiä joiden kanssa on kiva hengailla ja nussia, mutta joita ei voi viedä sukulaisille eikä edes kavereiden bileisiin.
Terapeuttini joskus sanoi, että minun tapani pyöriä nimenomaan tuollaisten miesten kanssa on sitoutumiskammoa.
Minun ei tarvitse koskaan edes miettiä sitoutumista, sillä valitsen seurani niin, ettei miestä ”voi” ottaa tosissaan.
Yksi rock-kukko oli, naimisissakin onnettomasti. Tapailimme vuoden verran, mutta tiesin ettei hommasta tulisi mitään ja kerroin vain kahdelle lähimmälle ystävälle, joiden kanssa käytiin mm. festareilla. Alkoholi oli vahvasti miehen matkassa ja aiheutti monia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin näköjään yleistä. Ajattelin ettei olisi. Varmaan yhtä yleistä miehilläkin kohdella naisia näin.
No niin. Taas on hyvä, että on vähemmin tekemisissä ihmisten kanssa. Yhä uudestaan saa pettyä ihmisiin.
No news under the big sky.
Suosittelen sinulle ettet ota vauva palstaa ja tiettyä keskustelua näytteenä siitä että jokin asia on yleistä. Suomalaisista vain pieni määrä käyttää palstaa (sori mut ei kiinnosta googlettaa miten paljon kk käyttäjiä on jotta voisin sanoa tarkan numeron) ja toisekseen suurin osa tähän keskustelijoihin vastaajista on niitä joilla on ollut tällaisia...kanssakäymisiä. Valtaosa, ketä asia ei koske, sivuuttaa koko keskustelun juuri siitä syystä ettei se koske heitä. Otanta on siis iha vinksallaan
Kyllä. Oli hyvännäköinen, loistava sängyssä, kiva ja kiinnostava. Salasin kuitenkin lyhyen suhteemme, koska aavistin pahaa. Myöhemmin kävi ilmi että olin kaukaa viisas. Tyyppi aiheuttanut pelkkää ongelmaa niin yhteiskunnalle kuin muillekin ihmisille. Olisi varmaan syössyt suohon minunkin elämäni.