Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä sitä rokotepassia vastustetaan? Eihän se pakota ketään ottamaan rokotusta.

Vierailija
16.04.2021 |

Helpottaa vaan yhteiskunnan avautumista ja uhkaavaa syvää lamaa. Jos joku ei halua ottaa rokotetta, jättäköön ottamatta mutta pitääkö koko yhteiskunnan kärsiä heidän päätöksestään?

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä. Jos asun vaikkapa Helsingissä ja bisnekseni on vaikka kahvila, jossa on käynyt paljon iäkkäitä. Jos itse olen rokotettu ja samoin asiakkaani, miksi en voi avata kahvilaani ja tehdä töitä, jotta voin maksaa veroni. Miksi pitää odottaa, että 20 -vuotiaat Juvalla on rokotettu myös. Eiväthän he minun mummokahvilaani tulisi kuitenkaan.

Vierailija
2/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi median lepertelyihin. Se voi olla välttämätön askel kohti pedonmerkkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä on passi pääsee paikkoihin. Kellä ei ei pääse. Ihan oma vapaa vailinta. Täällä ei eletä kourallisen änkyröitä ehdolla. Hah ha haaaaa😄😄😄😄😄

Vierailija
4/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä. Jos asun vaikkapa Helsingissä ja bisnekseni on vaikka kahvila, jossa on käynyt paljon iäkkäitä. Jos itse olen rokotettu ja samoin asiakkaani, miksi en voi avata kahvilaani ja tehdä töitä, jotta voin maksaa veroni. Miksi pitää odottaa, että 20 -vuotiaat Juvalla on rokotettu myös. Eiväthän he minun mummokahvilaani tulisi kuitenkaan.

Pelko siitä mitä täällä fantasioidaan, eli se että jätetään yhteiskunnan ulkopuolelle ja epätasa-arvo, ylipäätään kun riskiryhmät on piikitetty olisi sama päästää kaikki halukkaat palveluiden äärelle, omalla riskillä ja itse suojautuen.

Vierailija
5/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko siitä mitä täällä fantasioidaan, eli se että jätetään yhteiskunnan ulkopuolelle ja epätasa-arvo, ylipäätään kun riskiryhmät on piikitetty olisi sama päästää kaikki halukkaat palveluiden äärelle, omalla riskillä ja itse suojautuen.

Eli joku mielenterveysongelma ja harhainen mielikuvitus? Onko meillä oikeasti tällaisten ihmisten takia varaa ajaa täysin elinkelpoisia yrityksiä konkurssiin?

Vierailija
6/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko luulette, että kaikilla on kyse valinnasta? Jotkut eivät saa rokotetta vielä. Joillekin rokote on oikeasti vaarallisempi kuin toisille. On lääkärin ohje olla ottamatta.

Vierailija
7/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ja papat rokotettu- pääsköön kirkkoihin ja teattereihin ja konsertteihin ja kahviloihin. Maltan odottaa vuoroani, eikä ole minulta pois, jos muut pääsevät.

Vierailija
8/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko luulette, että kaikilla on kyse valinnasta? Jotkut eivät saa rokotetta vielä. Joillekin rokote on oikeasti vaarallisempi kuin toisille. On lääkärin ohje olla ottamatta.

Niin, ei se olekaan vielä kaikilla. Helsingissä esim. on vasta riskiryhmät menossa rokotusvuorossa. Pointti ei olekaan se, että onko se kaikilla, vaan, että onko perusteitä ESTÄÄ elinkeinonharjoittaminen yrityksiltä, joille olisi asikkaita jo turvallisesti pyörittää toimintaa. Esim. elokuvateatteri voisi hyvin olla auki. Ei siellä kaikki käy, eikä tarvitsekaan käydä. Minä esim. voisin hyvin antaa naapurin astmaatikon kuluttaa rahojaan jo elokuvissa ja ravintoloissa ja pääsen sitten itse perässä parin kuukauden päästä.

Vierailija
9/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh no kahvilathan saavat nyt aueta kaikille?

Lisäksi, en voi saada rokotusta kuukausiin vaikka haluaisinkin ja suurin osa ihmisistä on samassa tilanteessa. Ihan kohtuutonta että jotkut sitten voisivat pörrätä ja liehua ympäriinsä jonkun passin kanssa.

Vierailija
10/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot ja papat rokotettu- pääsköön kirkkoihin ja teattereihin ja konsertteihin ja kahviloihin. Maltan odottaa vuoroani, eikä ole minulta pois, jos muut pääsevät.

No minulta se on pois.

Vierailija
11/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passissa on myös tieto negatiivisesta testituloksesta. Sitten vaan käy testeissä jos ei voi rokotetta ottaa. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
12/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi, en voi saada rokotusta kuukausiin vaikka haluaisinkin ja suurin osa ihmisistä on samassa tilanteessa. Ihan kohtuutonta että jotkut sitten voisivat pörrätä ja liehua ympäriinsä jonkun passin kanssa.

Minusta on ihan ok, että rokotetuille voidaan avata palveluja. Pääasia on, että ihmiset pääsee takaisin töihin. Pääsee sinne sitten itsekin parin kuukauden päästä.

Vierailija
13/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passissa on myös tieto negatiivisesta testituloksesta. Sitten vaan käy testeissä jos ei voi rokotetta ottaa. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Se muutaman satasen maksaminen. Vai luuletko että julkisella testataan jotta pääsisin leffaan tmv?

Vierailija
14/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan ok, että rokotetuille voidaan avata palveluja. Pääasia on, että ihmiset pääsee takaisin töihin. Pääsee sinne sitten itsekin parin kuukauden päästä.

Minusta ei ole ok.

Vierailija
15/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumaan meno ok, jos ei tule pois ennen kuin kaikki halukkaat on rokotettu. Rokotetut voi kantaa tautia tietämättään, vaikka ei sairastu itse vakavasti.

Vierailija
16/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muutaman satasen maksaminen. Vai luuletko että julkisella testataan jotta pääsisin leffaan tmv?

Eli et voi odottaa paria kuukautta, jotta ei tulisi lisää konkursseja ja työttömyyttä? Sinä Sinä Sinä.

Vierailija
17/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi on ihan jees kansainvälisesti eli matkustaessa, mutta Suomen sisällä turha. On ihan sama onko rokotetut ja rokottamattomat samassa ruokaravintolassa, koska kaikki tartuttavat ja sairastuvat. Lisäksi luo kahtiajakoa parempiin ja huonompiin ihmisiin, vaikka rokotteen ottaminen ei ole itsestä kiinni.

Vierailija
18/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkään palvelut eivät ole tasapuoliset. Helsingissä ei uimaan ole päässyt miesmuistiin, mutta muualla Suomessa esim. uimahallit ovat auki. Emme ole täällä Stadissa olleet siitä pahana, koska olemme fiksuja ihmisiä. Ilmeisesti sama ei toimi toisin päin.

Vierailija
19/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Se eriarvoistaa.

2. Turhaa verorahan tuhlausta.

3. Huono tietoturva.

Ja jos on uskominen Milton Friedmanin letkautusta, "Mikään ei ole niin pysyvää kuin hallituksen väliaikainen asetus." (vapaa käännös)

Lisäksi, terveystiedot ovat kallista kauppatavaraa ja kiinnostavat useita tahoja. Mm. vakuutusyhtiöt ovat jo vuosia lobanneet pakollista "terveyspassia". Tämä on askel kohti sitä. Käytännössä elämäsi kurjistuu hyväksymällä tämän.

PS: En ole rokotevastainen.

Vierailija
20/258 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisiä, jotka ajattelevat, että jos minulla ei ole kivaa, ei kellään muullakaan saa olla kivaa??   En halua tutustua heihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän