Miksi joillakin on hirveä huoli naisten painosta?
Ihmettelen syvästi. Ovatko ne miehiä? Itselläni on ylipainoa 6 kg eikä lääkäri ole koskaan käskenyt laihduttaa ja tiimalasivartalo löytyy. Ainoa taho, joka muiden painosta on velvollinen huolehtimaan on lääkäri terveyssyistä. Olen lihonut vasta keski-iässä, mutta laihduttaminen ei ole helppoa, sen olen huomannut. Minua ei pätkääkään häiritse muiden paino.
Olisi kiva tietää miten perustelette muiden painon kyttäämisen?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllähän se alkaa varmasti tympimään jos deiteissä tulee vastaan enimmäkseen tonnikeijukaisia eikä heistä viehäty ulkoisesti. Sitten kun valloillaan on tämä lihaville suunnattu bodypositiivisuus yms. niin alkaahan se pelottamaan, että häviääkö normaalipainoiset pian sukupuuttoon niin, että joutuisi vaan tyytyä ylipainoiseen.
Arveletko, että huomauttelu asiasta parantaa tilannettasi? Suurin osa nuorista naisista kuitenkin on normaalipainoisia eivätkä lihavatkaan haluaisi olla ylipainoisia. Ap
Niin niin, lihaville ei saisi huomautella, mutta laihojen pitäisi vaan suu suppuralla kuunnella kuin heille piruillaan hoikkuudesta.
Miksi lähdet tollaseen nillittämiseen? Ei laihoillekaan tietysti saa huomautella.
Kauniita sanoja, mutten koskaan ole todistanut tilannetta jossa ylipainoista olisi kehoitettu laittamaan suu kiinni kun on vitsaillut hoikemmille. Toisin päin kyllä toimii homma ja heille ei saisi hoikemmat sanoa mitään.
Naisten itsetunto pitää pyrkiä laskemaan mahdollisimman alas jotta näille kelpaisi sitten se "vähän" heikompikin miestarjonta. Sellaista itseään häpeävää naista on myös helpompi hallita.
Vierailija kirjoitti:
Naisten itsetunto pitää pyrkiä laskemaan mahdollisimman alas jotta näille kelpaisi sitten se "vähän" heikompikin miestarjonta. Sellaista itseään häpeävää naista on myös helpompi hallita.
on kyllä sikamaista toimintaa. Kyllä läskin naisen kuuluu saada se sama alusvaatemalli, kuten kaikkien muidenkin naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki maksetaan mm. läskien ja tupakoitsijoiden itse aiheutetut sairaudet eikä osa meistä sen vuoksi ehkä tulevaisuudessa saa hoitoa oikeisiin sairauksiinsa, kuten syöpään tai verisairauksiin, joihin ei voi suuresti vaikuttaa edes elintavoilla, vaikka sitä kuinka toitotetaan. Syöpä nujertaa kasvissyöjiäkin ja veritulpan saa nekin, jotka ei oo ikänään voita leivälle laittaneet.
Paljonko sinä, joka kirjoittelet keskellä päivää av:lle, henkilökohtaisesti veroja maksat?
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta oletko tietoinen, että työssäkäyvillä on myös vapaapäiviä? Joillakin jopa keskellä viikkoa? Ohis.
Osa meistä on myös eri aikavyöhykkeellä tai jopa sellaisessa työssä että voimme kirjoitella mitä vain milloin vain. Eikö olekin kumma juttu?
Ei minua muiden lihavuus haittaa, se parantaa omaa itsevarmuutta ja herättää lähinnä ajatuksen "onneksi en itse näytä tuolta".
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ovat viimeinen friikkiryhmä, jonka saa ottaa kohteeksi ja jota saa arvostella. Enää ei ole vammaisia sirkuksissa, joten jostain se huvi on revittävä.
Ylipainoisia on kaksi kolmasosaa suomalaisista, joten he ovat enemmänkin normi kuin friikkejä.
Parempi olla lihava kuin tyhmä. Aina voi laihduttaa.
Ylipainoinenkin voi olla kaunis. Tunnen ja tiedän kauniita ylipainoisia naisia. Olen myös huomannut, että ylipainoiset ihmiset ovat monesti ystävällisempiä, hauskempia ja huumorintajuisempia kuin laiheliinit.Ohukaiset ovat monesti koppavia, kylmiä, tyhmiä ja ylimielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinenkin voi olla kaunis. Tunnen ja tiedän kauniita ylipainoisia naisia. Olen myös huomannut, että ylipainoiset ihmiset ovat monesti ystävällisempiä, hauskempia ja huumorintajuisempia kuin laiheliinit.Ohukaiset ovat monesti koppavia, kylmiä, tyhmiä ja ylimielisiä.
Ylipainoisen on pakko olla mukava saadakseen edes jonkinmoista ihmisarvoista kohtelua. Kaikki muu "sosiaalinen valuutta" on jo menetetty.
On paljon helpompi olla ystävällinen ja kohtelias hyvän näköisille ihmisille kuin läskeille ja rumille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on naisten keskuudessa ruodittu asia ja naisten päässä syntynyt ongelma. Varmaan suurelta osin myös vallitsevien kauneusstandardien takia. Jos on rahaa, voit maksaa itsesi kauniiksi ja hoikaksi. Ei toki ole enää luonnollista mutta mikäpä enää olisi. Ei ainakaan kukaan tuntemani neli-viisikymppinen mies tuijota naisen muutamaa kiloa, naiset sitä tekee ihan itse.
Bullshit.
Kukaan nainen ei ole koskaan kommentoinut painoani negatiivisesti ikinä.
Miehet sen sijaan paljonkin. Miehet luulevat, että heillä olisi joku oikeus vaatia naisilta haluamaansa ulkonäköä.
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta oletko tietoinen, että työssäkäyvillä on myös vapaapäiviä? Joillakin jopa keskellä viikkoa? Ohis.