Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin on hirveä huoli naisten painosta?

Vierailija
16.04.2021 |

Ihmettelen syvästi. Ovatko ne miehiä? Itselläni on ylipainoa 6 kg eikä lääkäri ole koskaan käskenyt laihduttaa ja tiimalasivartalo löytyy. Ainoa taho, joka muiden painosta on velvollinen huolehtimaan on lääkäri terveyssyistä. Olen lihonut vasta keski-iässä, mutta laihduttaminen ei ole helppoa, sen olen huomannut. Minua ei pätkääkään häiritse muiden paino.

Olisi kiva tietää miten perustelette muiden painon kyttäämisen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki maksetaan mm. läskien ja tupakoitsijoiden itse aiheutetut sairaudet eikä osa meistä sen vuoksi ehkä tulevaisuudessa saa hoitoa oikeisiin sairauksiinsa, kuten syöpään tai verisairauksiin, joihin ei voi suuresti vaikuttaa edes elintavoilla, vaikka sitä kuinka toitotetaan. Syöpä nujertaa kasvissyöjiäkin ja veritulpan saa nekin, jotka ei oo ikänään voita leivälle laittaneet.

Vierailija
2/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki maksetaan mm. läskien ja tupakoitsijoiden itse aiheutetut sairaudet eikä osa meistä sen vuoksi ehkä tulevaisuudessa saa hoitoa oikeisiin sairauksiinsa, kuten syöpään tai verisairauksiin, joihin ei voi suuresti vaikuttaa edes elintavoilla, vaikka sitä kuinka toitotetaan. Syöpä nujertaa kasvissyöjiäkin ja veritulpan saa nekin, jotka ei oo ikänään voita leivälle laittaneet.

Höpö höpö. Sinäkin kuolet, ehkä jos ensi vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen sairaalloisen ylipainon sairautena ja sitä se myös on, yleisin kansansairaus. On olemassa paljon tietoa siitä, miksi ylipaino syntyy ja pysyy ja suurimpaan osaan on hankala itse vaikuttaa kuten lapsuuden ruokailutottumuksiin. Itselläni ei ole koskaan ollut painon kanssa vaikeuksia ennen kuin nyt 50+ iässä, koska lapsuudessa olen tottunut syömään erittäin terveellisesti. Olen tottunut syömään oikein ja voimaan pahoin epäterveellisestä ruuasta. Lihominen ei ole tahdosta kiinni, kyseessä on monen vaikuttavan tekijän sairaus. Ap

Vierailija
4/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen ei suostu tottelemaan ja olemaan ulkoisesti sellainen kuin mies haluaa? Miehen läskithän ei ole ilmeisesti terveysongelma?

Lihavuus on asia joka näkyy kaikille ulospäin. Muut huonot elintavat ei välttämättä. Ei myöskään kuspäisyys.

Vierailija
5/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on ainoastaan naisten lihavuudesta huolissaan, niin se on kummallista. Ehkäpä tuo korostuu, koska on aika paljon naisia, joilla on tarve arvostella muita naisia. Miehet ei niinkään arvostele toisiansa ulkonäön perusteella. Ja sitten on tietysti se oma ryhmä miehiä, jotka näkevät vain naisten ylipainon, eivätkä miesten. 

Olisi kyllä hyvä, että ylipainoa alettaisiin kohtelemaan kuten sairauksia. Eikä niinpäin, että jahaa sulla on nuha, no on tuota ylipainoa aika reippaasti.... Sama kyllä koskee alkoholisimia, sekin pitäisi tulkita sairaudeksi. Lähipiirissä on vain esimerkki siitä kuinka alkoholismia "hoidetaan". Jos alkoholisti itse ei hoitoon suostu, niin sitten annetaan olla. Ikäänkuin pahasti alkoholisoituneella olisi jotain kykyjä itse enää tarttua asiaan - ei pitäisi olla vapaaehtoista hoitaminen.

Vierailija
6/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuon tekee joku joka tietää naisten reagoivan asiaan varsin tulisesti.

Sopivasti lihassa olevat on ihania,puss

mies53v

Vierailija
7/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinä, joka kirjoittelet keskellä päivää av:lle, henkilökohtaisesti veroja maksat?

Vierailija
8/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen feminismi näkee lihavat uhreina, siksi kehopositiivisuus. Postmodernissa maailmassa kukaan ei ole eksaktisti oikeassa, kaikilla on oikeus syödä miten huvittaa, kunhan ei aiheuta syömisellään rakenteellista sortoa. Siksi lihaasyövillä professoreilla ei ole oikeutta sanoa muiden syömisestä yhtään mitään.

Vierailija
9/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai he kaipaavat jotain vallan tunnetta ja se on helppo saada haukkumalla lihavia, koska aika moni lihava ei haluaisi olla lihava. On siis helppo osua ns. hermoon, jos arvostelee toisten painoa. 

Kukaan hoikka ei ole hoikka vain siksi, ettei olisi taakaksi muiden verovaroille. Siksi on täysin typerää vedota siihen, että laihduttaa pitää, jotta muut eivät joudu maksamaan heidän terveydenhoitokulujaan. 

Samaa perustetta käyttäen meidän pitäisi teoriassa raivota jokaiselle, joka loukkaa itsensä urheillessaan. 

Vierailija
10/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ovat viimeinen friikkiryhmä, jonka saa ottaa kohteeksi ja jota saa arvostella. Enää ei ole vammaisia sirkuksissa, joten jostain se huvi on revittävä.

Vierailija
11/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sikäli totta, että esim. vallitseva korona vie teholle ihmisiä joilla on pohjalla jokin perussairaus.

Jos nämä elintapasairaudet voitaisiin välttää, niin jäljellä olisi paljon pienempi ryhmä joille korona voi aiheuttaa sairaalahoitoa vaativan tilan.

Pienemmälle ryhmälle olisi myös helpompi luoda kontrolloidut olosuhteet, joilla välttää tartunta ja myöskin nopeampi saada kattava rokotesuoja aikaiseksi.

Nyt on koko yhteiskunta pistetty sekaisin, vaikka suurimmalle osalle ihmisistä tauti olisi oireeton, tai pahimmillaan kuumeinen kuiva yskäinen paikkoja särkevä kokemus.

Vierailija
12/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinä, joka kirjoittelet keskellä päivää av:lle, henkilökohtaisesti veroja maksat?

Varmaan yhtä paljon kuin sinäkin?

Vierailija
13/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän se alkaa varmasti tympimään jos deiteissä tulee vastaan enimmäkseen tonnikeijukaisia eikä heistä viehäty ulkoisesti. Sitten kun valloillaan on tämä lihaville suunnattu bodypositiivisuus yms. niin alkaahan se pelottamaan, että häviääkö normaalipainoiset pian sukupuuttoon niin, että joutuisi vaan tyytyä ylipainoiseen.

Vierailija
14/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on naisten keskuudessa ruodittu asia ja naisten päässä syntynyt ongelma. Varmaan suurelta osin myös vallitsevien kauneusstandardien takia. Jos on rahaa, voit maksaa itsesi kauniiksi ja hoikaksi. Ei toki ole enää luonnollista mutta mikäpä enää olisi. Ei ainakaan kukaan tuntemani neli-viisikymppinen mies tuijota naisen muutamaa kiloa, naiset sitä tekee ihan itse.

Vierailija
15/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on naisten keskuudessa ruodittu asia ja naisten päässä syntynyt ongelma. Varmaan suurelta osin myös vallitsevien kauneusstandardien takia. Jos on rahaa, voit maksaa itsesi kauniiksi ja hoikaksi. Ei toki ole enää luonnollista mutta mikäpä enää olisi. Ei ainakaan kukaan tuntemani neli-viisikymppinen mies tuijota naisen muutamaa kiloa, naiset sitä tekee ihan itse.

En usko, että kauniiksi ja hoikaksi voi maksaa itsensä, ellet sitten tarkoita kuvankäsittelyä. En ylipäätään tunne ketään, joka huomauttelisi painosta tuolla oikeassa elämässä, sen takia täällä palstalla sen yleisyys pistää silmään. Ap

Vierailija
16/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän se alkaa varmasti tympimään jos deiteissä tulee vastaan enimmäkseen tonnikeijukaisia eikä heistä viehäty ulkoisesti. Sitten kun valloillaan on tämä lihaville suunnattu bodypositiivisuus yms. niin alkaahan se pelottamaan, että häviääkö normaalipainoiset pian sukupuuttoon niin, että joutuisi vaan tyytyä ylipainoiseen.

Arveletko, että huomauttelu asiasta parantaa tilannettasi? Suurin osa nuorista naisista kuitenkin on normaalipainoisia eivätkä lihavatkaan haluaisi olla ylipainoisia. Ap

Vierailija
17/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen p_rsesilmä on ihminen, joka käyttää ylipainoisesta/lihavasta nimitystä "läski". 

Vierailija
18/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arveletko, että huomauttelu asiasta parantaa tilannettasi? Suurin osa nuorista naisista kuitenkin on normaalipainoisia eivätkä lihavatkaan haluaisi olla ylipainoisia. Ap

Niin niin, lihaville ei saisi huomautella, mutta laihojen pitäisi vaan suu suppuralla kuunnella kuin heille piruillaan hoikkuudesta.

Vierailija
19/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, lihaville ei saisi huomautella, mutta laihojen pitäisi vaan suu suppuralla kuunnella kuin heille piruillaan hoikkuudesta.

Sivistynyt ihminen ei huomauttele muiden ulkonäöstä mitään. Jos välttämättä haluaa antaa itsestään alamittaisen ja tökerön moukan vaikutelman, niin nimittely sopii siihen. Ap

Vierailija
20/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdet tollaseen nillittämiseen? Ei laihoillekaan tietysti saa huomautella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi