~~o~~HELMInauha tiistaina~~o~~
Kommentit (36)
Olen todella pahoillani puolestasi, voimia ja jaksamista!!!!
Katara 14+1
paljon kaukohalauksia Medvelle. Ihana että mainitsit että miehesi on vierelläsi. Jaksamista, ja myötätuulia tulevaisuuteen.
Makkara
[b]Medvelle halaus ja voimia!![/b]
Ei tässä osaa mitään sanoa.. [color=green]tää on niin väärin!![/color]
Vaikka itelläkään ei niin häävi tilanne ole, niin meillä on kuitenkin vielä toivoa..
Ja niinkuin kedelig sanoi tämän jälkeen oon paljon viisaampi ja vahvempi!!
Tää suru-uutinen tyhjensi pään, joten lopetan nyt lyhyeen
mammutti ja vili 14+1? (meni laskut sekaisin)
pahoitteluni =´(
Ei löydy sanoja lohduttamaan. Onneksi sinulla on miehesi ja miehelläsi on sinut! Voimia teille.
pahoitteluni!Hyvä, että miehesi on tukenasi ja lähetän näin netin välityksellä paljon lämpimiä ajatuksia!Yritä jaksaa!
Medvelle paljon halauksia ja jaksamista.
Huomenna olisi taas neuvola, innolla odotan josko nyt pääsisin kuuntelemaan sydänääniä, kun viimeksi oli niin pieni ettei vielä neuvolan vanhalla laitteella mitään kuulunut :)
Vaivaako ketään närästys? Iltasin tulee kauhee polte ja en ole edes katsonut saisiko jotakin lääkettä käyttää. Tänään yksi lääkäri työkaveri kertoi kyllä että Rennietä voisi kyllä nauttia, täytyypä kaivaa miehen jemmat esiin ja lukea pakkausseloste.
Ruuan tekonn että perunakin saa osansa :)
Ninnu ja Peruna 15+3
Silmät on tosiaan itketty kuiviin ja mieli on tyhjä. Nyt kuitenkin pystyin jo tulla lukemaan viestinne, ehkä tästä vielä siis elämä voittaa...
medve
Tulin etsimään vielä sun viestiä ja ultrakuulumisia, koska muistin sun eilisen viestin. Olen ihan kamalan pahoillani teidän puolesta. Mulla myös takana ekasta raskaudesta tuulimuna joka todettiin np-ultrassa. Muistan kyllä kuinka surullinen olo silloin oli :(((
Toivottelen teille kovasti voimia päästä tästä yli.
t. Tuiskuliina tippa linssissä
Palailen taas ruutuun. Olenkin ollut pitkään pois, kun on ollut kaikenlaista kesätouhua. Vieraita meillä ja itsekin ollaan reissattu.
Mukava lukea hyviä ultrauutisia ja kamalaa lukea surullisia uutisia. Pahoitteluni Medve :(
Täällä päin ei ole kuin yksi ultra ja se on vasta viikolla 17 ja jotain. Höh. Niin kauan pitää odottaa ellei halua käydä yksityisellä. Kaikki on vaikuttaa kuitenkin olevan kunnossa (sydänäänet kuuluvat ja maha kasvaa :), joten odotellaan...
Onneksi kesä alkaa olla ohi. Minä olen ainakin ollut jotenkin väsynyt tähän ainaiseen auringon paisteeseen ja kaikkeen muuhunkin kesätouhuun. Haluaisin olla vain kotona oman perheen kesken. Odotan jo kylmiä ilmoja ja pimeitä iltoja. Olenkohan aivan kaheli? Vai onkohan tämä sitä raskaana olevan pesän rakennus -viettiä?
Nyt pitääkin mennä jo iltatouhuihin. Hyviä vointeja kaikille helmiksille!
t. Rouva Pihlaja (viikkoja 14 ja jotain)
Itselläkin heräs heti (taas) paniikki kun kuulin huonoista uutisista. Nimittäin eilen illalla ja nyt taas sattuu mahaan! Mitähän tämä voi olla?? Mitään vuotoa ei ole. Makuullaolo helpottaa oloa. Tosin tämä alkoi eilenkin heti ruuan jläkeen, joten toivon että liittyy jotenkin ruuansulatukseen. Mutta oudolta tuntuu enkä muista ekasta raskaudesta tällaista. Ja se ultra on v a s t a ylihuomenna...
Viherrys 12+4
Heippa vaan kaikille!
Takana on jo 10 yhteistä viikkoa kanssanne, mutta nyt vasta rohkaistuin rekisteröitymään!
Toista lastamme odotamme, esikoispoika on nyt 2v 1 kk. Laskettuaika on 21.2.2007. Eilisen np-ultran perusteella " Eemeli" oli tosin 3 päivää vanhemman kokoinen, mutta laskettua-aikaa ei siirretty. Mielenkiintoista oli, että meille sanottiin niskaturvotuksesta, ettei sitä ole. Kaikilla täällä on joku luku ollut, mutta emme sitä sitten ruvenneet tivaamaan. Pääasia, että kaikki oli kunnossa ja syke löytyi ;) Olin kovasti jännittänyt ultraa, koska tällä kertaa emme käyneet alkuraskauden ultrassa.
Pahoinvointia oli viikosta 7 lähtien ja tällä kertaa hajuherkkyys tuntui olevan tosi paha. Nyt on pari viime viikkoa olleet suht " normaalia" vointia, tosin aina kun alkaa oloaan tarkastelemaan niin jotain etomista tietenkin löytyy ;)) Eilen sitten yllätyksekseni oksensin ensimmäisen kerran kummankaan raskauden aikana... Ei kai se nyt enää ala.....???!!!
Illan jatkoja helminauhalaisille ja kiitos mukavasta porukasta!
Ilolla mukaan liittyvät
Sole2 & Eemeli 13+5
Voi [b]medve[/b] *halaus* Oon todella pahoillani! Sait sitte sellasen uutisen ettei toivois kelleen.. :' ( Voimia tulevaan sulle ja miehellesi. *halaus* Onnex teillä on toisenne.. Ja muista:
[b][color=blue]Mitä saippua lialle
sitä kyyneleet sielulle[/color][/b]
Maaret(ti)
...mennään näköjään samoissa päivissä, ja täällä kans vasta viime aikoina on tuo kuvotus pahentunut! Ei kivaa :(
Äsken tuli jostain kummallinen energianpilkahdus, ja lupauduin tekemään makaronilaatikkoa - en oo pitkään aikaan keittiössä tehnytkään juurikaan voileivän voitelemista vaativampaa toimenpidettä. Mies paistoi jauhelihan, sitä en kyllä olis kyennyt tekemään, tuo hajukin ällöttää... Mut makaronit porisee nyt kattilassa ja sotkin jo munamaidonkin. Kehukaa mua, pikku-marttaa :)
Makkara
En pystyny samaan viestiin taaskaan laittamaan onnitteluja ja pahotteluja.. Kamalaa kuitenki ett viäki helmiä nauhasta tippuu..
Mutt uusia oli tullu, tervetuloa [b]frog2[/b], [b]miube85[/b] ja [b]sole2[/b]!!!
Ja hyviä uutisia ultrasta oli saanu [b]MamaPooh[/b]in lisäx [b]Loviisa[/b], [b]Kedelig[/b] ja [b]Tuiskuliina[/b]. Onnea teille!!
Ja vähän omaa [color=pink]( . )[/color]: Kävin tänää (taas) ylimääräsellä käynnillä neuvolassa, soitin nääs päivällä th:lle ja kysyin missä vaiheessa pitäs huolestuu ku liikkeitä ei o tuntunu torstain jälkeen. Käski käymään ett kuunnellaan [color=red]♥[/color]äänet ni ei tarvi hätäillä. Sinänsä kumma reaktio ku oli just viime käynnillä, siis sillä virallisella, sanonu mulle ett hän ei turhan takia ääniä kuuntele, ja turhan takia on just se ett mulla nuo liikkeet tuntu ni aikasin, liian aikasin hänen mielestään, ett turhaan sit hötkyilen ku ei tunnukaan. Kumma tyyppi.. No, eipä siinä mitn, vahvat sykkeet siält löytys, ei hätiä. Se vaa ett sen jälkee o koko ajan särkeny alavatsaa ja ristiselkää.. Ärsyttävää kipuilua ja pelottavaa, koko ajan vaa mietin ett ei kai vaa tääki ny kesken mee. Vaik kui ne äänet just kuuli ni ei paljo lohduta. :(
Onnex toi koululainen on pitäny ns. kiireisenä. :) Hyvin oli sujunu eka päivä, välitunti vaa oli ollu liian lyhyt. Onnesta hehkuen juox koulun ovesta ulos ja kerto kui reppu painaa tonnin ku saivat kax kirjaa ja ne täytyy päällystää. Kovasti olis halunnu jo tehtäviä tehä mutt toppuuttelin, kyl niit hommii kerkee tekee viä kyllästymisee asti..
Nyt täytyy mennä paimentamaan lapsia peiton alle, koko porukka ni tohkeissaa etteivät malttas unille mennä. [color=purple][b]Illanjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä voineja![/b][/color]
Maaret(ti) & örppis [color=red]♥[/color] (jne.. ;))
Mikähän se lie tuo voineja...?
Piti tietysti lukea [b][color=purple]vointeja[/color][/b].. =D
Ja nyt ----> poissssssss
Ikävä kuulla että näin kävi teille!! Oikeasti harmittaa ja on suru puolestasi. Toivottavasti jaksat... itku tuntuu pahalta, mutta kyllä se myös helpottaa. Ihana että saat tukea mieheltäsi. Toivon teille paljon jaksamista ja haleja!!
-junebug&toukkis rv13