Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole enää viehättävä

Vierailija
15.04.2021 |

Olen huomannut, että en syty hänestä enää samalla tavalla. Hän ei keksi meille mitään uutta ja jännittävää tekemistä, on vain kotona ja elää arkea. On niin tylsää. Hän on vähän lihonnut. Huomaan katselevani muita miehiä "sillä silmällä" tuolla kaupungilla. Voi kun mieheni tekisi vähän työtä romantiikan eteen.

N42

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Miehet lopettavat panostamisen jossain vaiheessa.

Vierailija
2/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Etsi joku muu, miehesi ei tainnut olla alunperinkään se oikea. Asia ratkaistu, seuraava kysymys? Niin ja voit itsekin keksiä jotain kivaa ja jännittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika arjessa on?

Vierailija
4/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet ovat kaikkein ihanimpia.

Vierailija
6/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kuulukaan olla komea. Riittää kun hän on luotettava, hauska ja hyvä sängyssä.

Vierailija
7/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika arjessa on?

no mutta kun telkkarissa on Kauniissa ja Rohkeissakin kaikki miehet koko ajan niin romanttisia! Oma mies on liian normaali eikä Ridge! Pitäisi olla koko ajan menoa elämässä, normaali arki ei av-mammalle riitä!

Vierailija
8/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on viehättäviä, miehet jotain muuta. 

Vierailija
9/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, mitä kaipaat.

10/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kuiva avioliitto.

Mutta kai ne kaikki liitot kuivuvat ajan kanssa, että mietipä mitä voit odottaa ns vapailta markkinoilta. 

Vierailija
11/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tehnyt töitä romantiikan eteen? Mikä sulle on romantiikkaa? Mitä sä haluat? Mä en ole koskaan kaivannut mitään kaunariromantiikkaa, vaikka olen nainen.

Vierailija
12/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänestä enää löydy sitä ominaisuutta, johon aikoinaan ihastuit?

Vierailija
13/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahemmin akat rupsahtaa kotiarjessa.

Vierailija
14/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Miehet lopettavat panostamisen jossain vaiheessa.

Lopettaa varmaan kun vaimon perse leviää, leikkauttaa lyhkäiset hiukset ja nalkuttaa kaikesta.

Vierailija
15/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hoikat ja nuoret ihmiset ansaitsevat olla parisuhteessa. Heivaa se pihalle niin voitte molemmat olla loppuelämänne yksin.

Vierailija
16/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen mies. Havahduin tuossa että oikeastaan viimeiset kaksi vuotta olen ollut joko töissä tai sohvalla. Ennen olin urheilullinen ja menevä, mutta nykyään kunto on pahasti rapistunut ja tuntuu koko ajan olevan väsy. Tyttöystävä on pysynyt ihanana ja kauniina enkä usko että jaksaisi loputtomiin tätä katsella enkä ole ylpeä itsekään. Siksipä tässä nyt on vajaa kuukausi takana vähän aktiivisempaa elämäntyyliä.

Vierailija
17/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse tehnyt töitä romantiikan eteen? Mikä sulle on romantiikkaa? Mitä sä haluat? Mä en ole koskaan kaivannut mitään kaunariromantiikkaa, vaikka olen nainen.

Tämä. Ap:han tietysti itse kävi tänään hakemassa valmiiksi vähän hyvää viiniä ja juustoja huomiselle puistopiknikille, minkä ap keksi päästään ex tempore toteuttaa, koska viikonloppuna on hyvä sää ja olisi kiva tehdä jotain mukavaa miehen kanssa. Vai?

Vierailija
18/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kestänyt liitto yli 20v. Olen moniongelmainen, välillä alkoon menevä mies. Joskus olen aika hirveä, joskus taas menee tosi hyvin pitkiä aikoja. Välillä masennusjaksoja. Mutta hei, ei ole tylsää. Tämäkö on pitkän yhteiselomme salaisuus. Sitäkö te naiset kaipaatte?

Ette usko kirjoittamaani, mutta on täyttä totta.

M43

Vierailija
19/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on osin vähän kuin ap. Ei ole itse asiassa koskaan keksinyt meille uutta ja jännittävää tekemistä. Onneksi itse keksin, sekä itselleni, että meille yhdessä.

Vierailija
20/38 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romantiikka tarkoittaa jotain muuta kuin kaunariromantiikkaa, ei siis ridgen näköinen mies ponnahtamassa keinoruusun kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi