Meinasin pudottaa silmät päästä aamulla, olen laihtunut 40kg
Olen laihtunut 40kg vuodessa. Tavoite oli 32 kilossa ja kun se tuli täyteen noin kuukausi sitten niin en käynyt hetkeen vaakalla.
Nyt sitten aamulla ajattelin tarkistaa tilanteen niin oli lähtenyt vielä 8 kg lisää. :o Ei ole ollut olo että olisin enää laihtunut niin en ole punninnut. Vaatteet on mennyt samaan tapaan päälle kuin siinä vaiheessa kun pääsin tavoitteeseen.
Kommentit (24)
Jos olisit tiputtanut silmäsi, olisit laihtunut vielä enemmän. Hieno suoritus.
Loistavaa!
Ihmettelen vain, kuinka saatoit yllättyä. Eikö tunnu vaatteissa miinus 8kg?
Upeaa!!! Onko vinkkejä vasta alussa olevalle? Tavoite 30kg
Meillä sama hieno uutinen aamulla, mies laihtunut niin paljon , että hävis kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa!
Yksi vaatekoko on noin 5kg
Kiitos! :)
No kun vaatteissa ei tunnu se 8kg. Painan nyt 57kg.
Ap
Vaaka oli esim pehmeän maton päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vaaka oli esim pehmeän maton päällä?
Vaaka oli lattialla samassa kohtaa kuin ennenkin. Epäilen kyllä myös että ehkä se on mennyt jotenkin rikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa!
Ei se tunnu, kun painonpudotus on noinkin hurja. Ihon palautuminen kestää aika pitkään ja sitten vasta näkee ja tuntee sen muutoksen. Mä laihdutin 20kg ja vasta siitä vuoden kuluttua ihmiset huomasi, että olen laihtunut.
57 on kyllä jo HIENO suoritus, nyt vaan varovasti ettei liikaa
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tämä yhressä yössä.
Juju on käydä aamupaskalla.
Yksi kiva kikka on pujottaa jokainen ylim kilo > yksi helmi vastaamaan sitä ja sitten kun paino tippuu niin tipauttaa jostakin tai kaulasta roikkuvasta helmirivistä aina yksi pois. Tietokoneen viereen se helmirivi roikkumaan ja odottelemaan että saa napsittuun alapuolelta helmiä pois.
Mulla roikkuu vielä 15 helmeä ja huomenna lähtee taas yksi.
Hienoa ap :) Itse painan 61 ja tavoitteena on ehkä 56-57 kg. Lähtöpaino oli miltei 65. Eiköhän se tästä!
Oho onpa hienoa paljonko nyt painat ? Onnea !!!!! Hieno saavutus.