Kammottavaa erokeskustelua, muilla ollut vastaavaa?
Olen aiemmin kirjoittan tänne miehen mustasukaisuudesta. Nyt sitten oli tarkastanut puhelimen ja henk. kohti tietokoneeni, löytämättä tietenkään mitään. Tai no, seurustelumme alkuajankohdan tienoilla näki, että entinen kumppanini oli laittanut minulle viestiä. Myöhemmin olen blokannut kaikki mahdolliset exät, jotka viestiä voisivat lähettää.
Mutta voi apua, mitä tämä "keskustelu" on!
1. Mies pyytää minua viimeinkin kertomaan totuuden. Minä vastaan, että ei ole mitään kerrottavaa ja että en ole koskaan miestä pettänyt.
2. Mies käskee lopettaa valehtelemisen, johon vastaan etten ole myöskään valehdellut.
3. Mies käskee antamaan entisten kumppanieni puhelinnumerot, jotka ovat kuulemma salanimillä puhelimessani. Vastaan, että minulla ei näitä puhelinnumeroita enää ole (ei oikeasti koska tämän hullun miehen takia olen ne poistanut jo aiemmin).
4. Mies sanoo tietävänsä, että olen häntä pettänyt. Minä vastaan, ettei ole mahdollista.
5. Edelliseen viitaten, mies ei voi luottaa minuun koska minä valehtelen. Minä en enää tiedä, mjtä sanoa.
Onko jollain muulla kärjistynyt tilanne miehen pettämisepäilyissä näin pitkälle? Tilanne on ihan absurdi koska en todellakaan ole miestä pettänyt. Kuulemma käytökseni on salailevaa kuten myös puhelimen pitäminen äänettömällä on salailua (teen työtä, jossa ei työaikoja ole ja välillä iltaisin on pakko pitää puhelin äänettömällä oman mielenrauhann takia).
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden 75-vuotiaan pariskunnan, jossa nainen ei voi tavata eikä edes puhua puhelimessa kuin aikuisen lapsensa ja yhden sukulaisnaisen kanssa. Kaikki muu on pettämistä. Missään muualla ei käydä, kukaan muu ei voi tulla kylään. Kun nainen tulee sovitulta käynniltä tuon lähellä asuvan sukulaisnaisen luota, mies on jo tulossa vastaan tarkistamaan, missä vaimo luuhaa. Mietipä: haluatko samaa itsellesi vielä seiskavitosenakin?
Periaatteessa tuo 75-vuotias nainen on onnekas. Harva elää noissa olosuhteissa noinkaan pitkään.
Eroa. Ei tuo paremmaksi muutu valitettavasti, mies on ylimustasukkainen, ei kuulu normaaliin parisuhteeseen syytellä valehtelijaksi ym. Eron jälkeen voit vapauttaa ne miehet estoista, siis puhelimen estoista.
Vierailija kirjoitti:
Duecorso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on vainoharhaisen mustasukkainen.
Aika usein tuollaiset pettävät itse minkä kerkiävät, ja sen takia syyttävät muitakin siitä.
Oli taustalla mitä tahansa, tuohon on vain yksi ratkaisu.
Lähde.
TÄMÄ!!
Satavarmasti pettää itse.
Olen nuorena elänyt ihan samanlaisia kuulusteluhetkiä suhteessa ja usko mua AP, nyt on parasta lähteä! Heti. Tuo pahenee vielä. Paljon. Lähde, kun vielä olet kunnossa. Mä en lähtenyt ja meinasi ihan tosissaan lopulta henki lähteä.
Aina tätä tarjotaan, kerran olen yhtä exää epäillyt ja se johtui hänen oudosta käytöksestään eräänä aikana, lisäksi hänellä oli tuttu joka häntä kosiskeli niihin aikoihin ihan avoimesti vaikka olimme suhteessa, en ikinä pettänyt itse.
Sun tilanne kuulostaa olleen ihan erilainen, kuin aloittajalla. Lue AP:n teksti uudestaan ja mieti, puhutaanko me nyt samasta asiasta. Tässä on nyt kyse ihan eri piirteistä, kun terveestä järjestä, joka sanoo, että toisella ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Vaikuttaa sairaalloisen mustasukkaiselta. Ei parane siitä yleensä.
Jaa seurustelet Vellun kanssa? :) Mulla oli ihan samanlaista, tunnustamaan vaadittiin koska hän _tiesi_ minun pettäneen eikä mikään vakuuttelu riittänyt. Jossain vaiheessa hän tosissaan halusi minun menevän valheenpaljastustestiin. Veikkaan että jos nyt jotenkin absurdisti olisinkin sinne mennyt ja läpäissyt sen, hän olisi mitätöinyt tuloksen vetoamalla ettei nekään kuitenkaan varmoja ole ja minä olen vain niin hyvä valehtelija. Loppuaikana nukuin sohvalla puhelin tyynyn alla ja tiesin tarkkaan, montako askelta on ulko-ovelle. Tiesin myös missä ovat keittiöveitset ja nukuin toinen silmä auki - enkä vieläkään ymmärtänyt miehen sairautta ennenkuin hyvä ystäväni minut suhteesta kiskoi pois. Miehen vanhemmat muuten olivat samanlaisia, äiti oli täysin tossun alla ja mies puhui isästään ja äitinsä ja isänsä suhteesta ihaillen. Äidillä ei ollut ajokorttia, ystäviä taikka elämää. Hrrr, lähde nyt.
Juokse ja lujaa!
Sitäpaitsi mies todennäköisesti pettää itse sinua minkä ehtii.
No haloo, ei to-del-la-kaan mitään tuollaista. Jos ap "alkaa epäilemään" miestään pettämisestä on se hänen silmissään pettämisen tunnustamista.
Nyt vain mäkeen sieltä, ap.