Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammottavaa erokeskustelua, muilla ollut vastaavaa?

Vierailija
15.04.2021 |

Olen aiemmin kirjoittan tänne miehen mustasukaisuudesta. Nyt sitten oli tarkastanut puhelimen ja henk. kohti tietokoneeni, löytämättä tietenkään mitään. Tai no, seurustelumme alkuajankohdan tienoilla näki, että entinen kumppanini oli laittanut minulle viestiä. Myöhemmin olen blokannut kaikki mahdolliset exät, jotka viestiä voisivat lähettää.
Mutta voi apua, mitä tämä "keskustelu" on!
1. Mies pyytää minua viimeinkin kertomaan totuuden. Minä vastaan, että ei ole mitään kerrottavaa ja että en ole koskaan miestä pettänyt.
2. Mies käskee lopettaa valehtelemisen, johon vastaan etten ole myöskään valehdellut.
3. Mies käskee antamaan entisten kumppanieni puhelinnumerot, jotka ovat kuulemma salanimillä puhelimessani. Vastaan, että minulla ei näitä puhelinnumeroita enää ole (ei oikeasti koska tämän hullun miehen takia olen ne poistanut jo aiemmin).
4. Mies sanoo tietävänsä, että olen häntä pettänyt. Minä vastaan, ettei ole mahdollista.
5. Edelliseen viitaten, mies ei voi luottaa minuun koska minä valehtelen. Minä en enää tiedä, mjtä sanoa.

Onko jollain muulla kärjistynyt tilanne miehen pettämisepäilyissä näin pitkälle? Tilanne on ihan absurdi koska en todellakaan ole miestä pettänyt. Kuulemma käytökseni on salailevaa kuten myös puhelimen pitäminen äänettömällä on salailua (teen työtä, jossa ei työaikoja ole ja välillä iltaisin on pakko pitää puhelin äänettömällä oman mielenrauhann takia).

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pähkäilemistä tuossa enää on? Ajatellaanpa loogisesti:

Mies on väärässä ja on mustasukkainen hullu kontrolloija -> kannattaa erota

Mies on oikeassa ja olet pettänyt  -> kannattaa erota

Vierailija
22/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen persoonallisuushäiriö ja on jo itse luultavasti käynyt vieraissa ja projisoi. Tällaista voisi olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa paranoidinen mustasukkaisuus, Othello-syndrooma. 

Miehesi on sairas ja harhaluulojen vallassa. Ei auta kuin lääkitys ja hänhän ei siihen suostu, koska sairaudentunne puuttuu ja muut ovat hulluja eikä hän. 

Lähtisin. Olisin jo lähtenyt ajat sitten.

Vierailija
24/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on erokeskustelu, mitä väliä sillä on, mitä vastaat ja mitä mies kyselee. Sinun ei tarvitse selittää hänelle enää mitään eikä sinun tarvitse ansaita hänen luottamustaan. Siinähän tenttailee. 

Vierailija
25/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisiköhän se sillä, että myönnät tehneesi kaiken tuon, mistä sinua syyttää? Voisi olla helpoin keino. Vai kuinka reagoisi? Jos on väkivaltainen, ei kannata edes kokeilla. Tietenkään tuosta ei ole mitään muuta koppuratkaisua  kuin ero.

Oletko päästäsi vialla? Tajuatko kuinka vaarallinen mustasukkainen mies voi olla? Ja luuletko että se loppuisi myöntämiseen, joka ei edes olisi totta?

Nämä ovat juuri sellaisia tilanteita, joiden takia Suomi komeilee tilastoissa yhtenä vaarallisimmista maista naisille. Aapeenä ottaisin jalat alleni.

Pakkohan tuosta on joka tapauksessa lähteä ja jos mies on väkivaltainen, ei siinä ole mitään väliä, mitä ap myöntää ja mitä ei. Eli vaara on joka tapauksessa. 

Vierailija
26/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, korjaa välisi niihin eksiin, jotka ovat oikeasti ystäviäsi, jos vaan hyväksyvät anteeksipyyntösi. Ja tuolle tulevalle eksällesi nollakontakti. 

Been there, done that. 

Vierailija
27/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan nyt aika erota tuosta miehestä?

Olisi ollut jo paljon, paljon aikaisemmin.

Vierailija
28/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitapa sen nykyisen miehen numero lapulle ja ojenna se kertoen, että tässä on viimeisimmän exän numero.

29/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on vainoharhaisen mustasukkainen.

Aika usein tuollaiset pettävät itse minkä kerkiävät, ja sen takia syyttävät muitakin siitä.

Oli taustalla mitä tahansa, tuohon on vain yksi ratkaisu.

Lähde.

TÄMÄ!!

Satavarmasti pettää itse. 

Olen nuorena elänyt ihan samanlaisia kuulusteluhetkiä suhteessa ja usko mua AP, nyt on parasta lähteä! Heti. Tuo pahenee vielä. Paljon. Lähde, kun vielä olet kunnossa. Mä en lähtenyt ja meinasi ihan tosissaan lopulta henki lähteä. 

Vierailija
30/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vain yksi vaihtoehto.Se on miehelle moro ja näkemiin välittömästi.

Vierailija
31/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran suhteessa, jossa ajauduin mustasukkaiseksi.

Tajusin, että suhteen pitää loppua kun kaivelin miehen taskuja enkä löytänyt mitään ja totesin että en löydä mitään ELI SE TYHJÄÄ TASKUNSA PIHAROSKIKSEEN ETTEN SAISI TODISTEITA KÄSIINI!

Et voi voittaa ap. Hän ei usko, hän käyttää kaiken mahdollisen sinua vastaan. Jopa sen, ettei löydä mitään koska osaat peittää jälkesi.

Vierailija
32/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden 75-vuotiaan pariskunnan, jossa nainen ei voi tavata eikä edes puhua puhelimessa kuin aikuisen lapsensa ja yhden sukulaisnaisen kanssa. Kaikki muu on pettämistä. Missään muualla ei käydä, kukaan muu ei voi tulla kylään. Kun nainen tulee sovitulta käynniltä tuon lähellä asuvan sukulaisnaisen luota, mies on jo tulossa vastaan tarkistamaan, missä vaimo luuhaa. Mietipä: haluatko samaa itsellesi vielä seiskavitosenakin?

Vierailija
33/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana suhteessa sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa.

Selvisi myöhemmin, että hän oli suhteemme aikana käyttäytynyt todella flirttaillen muita naisia kohtaan ja pussaillutkin toisten tyttöjen kanssa humalassa.

Hän teki samaa seuraaville tapailukumppaineilleen minun jälkeeni. En tiedä mitä kuuluu nykyään, mutta luulisin, että sama meno jatkuu.

Sairaalloisesti mustasukkaiset henkilöt ovat itse hyvin kevytkenkäisiä uskollisuuden suhteen ja uskovat, että muutkin ovat samanlaisia kaksinaamaisia, kieroja valehtelijoita kuin he itse. Never again.

Vierailija
34/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on vainoharhaisen mustasukkainen.

Aika usein tuollaiset pettävät itse minkä kerkiävät, ja sen takia syyttävät muitakin siitä.

Oli taustalla mitä tahansa, tuohon on vain yksi ratkaisu.

Lähde.

TÄMÄ!!

Satavarmasti pettää itse. 

Olen nuorena elänyt ihan samanlaisia kuulusteluhetkiä suhteessa ja usko mua AP, nyt on parasta lähteä! Heti. Tuo pahenee vielä. Paljon. Lähde, kun vielä olet kunnossa. Mä en lähtenyt ja meinasi ihan tosissaan lopulta henki lähteä. 

Aina tätä tarjotaan, kerran olen yhtä exää epäillyt ja se johtui hänen oudosta käytöksestään eräänä aikana, lisäksi hänellä oli tuttu joka häntä kosiskeli niihin aikoihin ihan avoimesti vaikka olimme suhteessa, en ikinä pettänyt itse.

Vierailija
35/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan alkaisin nauhoittamaan näitä miehen skitsoiluja. Sitten alkaisin itse käyttäytymään samoin, epäilisin miestä pettämisestä jne. Mies luultavasti haukkuisi hulluksi, mutta siinä voisi sitten näyttää ukolle ne aiemmat nauhoitukset, miten itse käyttäytyy samoin. Toki tämä voisi olla vaarallista, kun tuollainen sekopää kilahtaisi tuosta. Helpompi varmaan vaan vähin äänin lähteä.

Vierailija
36/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Kerrankin tämä kommentti osui kohdilleen.

Vierailija
37/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan nyt aika erota tuosta miehestä?

Olisi... Siksi uskon, että tämä on provo, koska kukaan, joka kirjoittaisi tuon tekstin, ei lähettäisi sitä, vaan luettuaan sen, sulkisi laitteen, pakkaisi sen kamojensa kanssa ja lähtisi....

Vierailija
38/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan alkaisin nauhoittamaan näitä miehen skitsoiluja. Sitten alkaisin itse käyttäytymään samoin, epäilisin miestä pettämisestä jne. Mies luultavasti haukkuisi hulluksi, mutta siinä voisi sitten näyttää ukolle ne aiemmat nauhoitukset, miten itse käyttäytyy samoin. Toki tämä voisi olla vaarallista, kun tuollainen sekopää kilahtaisi tuosta. Helpompi varmaan vaan vähin äänin lähteä.

Miksi ihmeessä alkaisi jotain nauhoittamaan. Kilometritehtaalle vain, nyt kun vielä voi.

Vierailija
39/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varalta hae turvakodin yhteystiedot, jos ikinä, toivottavasti et, joudut käyttämään. Kuulostaa mies arvaamattomalta.

Vierailija
40/47 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaara, että mustis mies käy väkivaltaiseksi, kun tajuaa, että aiot oikeasti erota?

Silloin asiat täytyy miettiä tarkkaan etukäteen. Lähdet silloin, kun mies ei näe/ole paikalla, ja jätät lopullisesta erosta kirjallisen ilmoituksen pöydälle.

Tavarasi voi hakea vaikka muuttofirma, käyt vain avaamassa heille oven.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän