Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadonneet seksihalut

Vierailija
14.08.2006 |

Tekeekö hormonit sen, ettei huvita enää kun on pieni vauva ja imettää?Ei tee yhtään mieli pitkääään aikaaaaan..Miten ihmeessä hoidatte miehenne, kun ei jaksais kiinnostua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut katkera, ymmärsi yskän. Hyvä mies. :)

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäs lasi talossa ja halut kadoksissa.

Mutta kyllä ne sieltä tulee ja sitä helpommin löytyy mitä enemmän mies jaksaa etsiskellä.

Vaikka mulla ei haluja olekkaan niin seksiä harrastetaan kerran viikossa. Vauva nyt 6kk ja täysimetyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut on olleet poissa jo viimeiset 9kk. Ikinä ei tee itsellä mieli. Seksiä meillä harrastetaan ehkä 1krt/2vk, koska rakastan muuten miestä ja haluan, että hän kuitenkin nauttii. Tai saanhan minä sen orgasmin, mutta jotenkin vaan ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meille ei enää lapsia tulekaan, kun mun haluttomuus on ollut niin iso rasite meidän parisuhteelle. Muulloin kummallekin on seksi tärkeää ja yksi pääasiallisista tavoista osoittaa toiselle rakkautta. Mies on kyllä ymmärtänyt, mutta kärsinyt, samoin meidän parisuhde ja minäkin.

Tästä syystä ei enää yhtään raskautta, imetystä eikä hormonaalista ehkäisyä.

Ja kysymkseesi: Minä en pystynyt pakottamaan itseäni seksiin. Tai pystyin, mutta tosi harvoin. Annoin vain kun oli pakko. ;)