Te jotka ette käytä maskia, Minä vihaan teitä
Tämä on ärsyttänyt minua jo vuoden ajan ja olen varma, että en ole ainoa henkilö joka kirjoittaa tästä, mutta annan kuitenkin mennä...
Työskentelen ravintolassa ja se määrä ihmisiä jotka kävelevät sisään ilman maskia on aivan järkyttävä. Et voisi koskaan edes arvata ETTÄ ELÄMME KESKELLÄ PANDEMIAA näiden maskista kieltäytyjien määrän takia.
Kun pyydän heitä kohteliaasti laittamaan maskin päähän, saan ihmisiä jotka tottelevat, mutta saan myös näitä ihmisiä joilla on mukamas jokin "lääketieteellinen syy" vaikka näen heidän polttavan tupakkaa ravintolan ulkopuolella. Tai joskus saan näitä jotka sanovat "mutta minä aion syödä".
Pahin tässä on, että maskin käyttö on kirjaimellisesti minimaalisin ja yksinkertaisin teko mitä voi tehdä, mutta ihmiset silti kieltäytyy noudattamasta ohjeita. Ovessa on kyltti, että käytä maskia. JOS ET VOI NOUDATTAA OHJEITA, ÄLÄ MENE ULOS. JA JOS ET HALUA KÄYTTÄÄ MASKIA, ÄLÄ POISTU KODISTASI.
Kommentit (39)
APn usko maskien kaikkivoipaisuuteen on liikuttavan naiivia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ruvennut suosimaan sellaisia palveluntarjoajia jotka eivät osallistu maskivouhotukseen. Pääsääntöisesti, mitä miesvaltaisemman alan kauppa, sen pienempi on maskihypetys. Todella virkistävä kokemus käydä liikkeessä, jossa sekä henkilökunta että asiakkaat hengittävät vapautuneesti ilman vaippoja.
Jaa näitä meille muillekin niin tiedetään mihin jatkossa pistetään rahat!
Ap:n kaltaisten vässyköiden voimaton viha keskustelupalstoilla on aina yhtä huvittavaa ja säälittävää.
Minä käytän maskia ja sä vihaat mua silti. Haha!!
Maskithan varsinaisia viruslinkoja ovat. Vuotavat reunoista eli uloshengittäessä mahdolliset pöpöt singahtelevat joka suuntaan.
Olen ihmetellyt täysin samaa asiaa.
Vihaan näitä lampaita jotka uskoo maskeihin.
Ne eivät suojaa viruksilta.
Viruksia on aina ollut ja tulee olemaan.
Kuvastaa lammasmaista tyhmyyttä pitää niitä ja kuvastaa myös alamaisuutta eliittiä kohtaan olemattoman feikkipandemian kanssa.
Uskot pelkopropagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavan aggressiivisia nämä maskipakottajat.
Minäkin pidän heitä erittäin pelottavina ja vaarallisina yksilöinä.
Ap, logiikkasi ontuu pahasti. Tulevatko asiakkaat sinne ravintolaan istuskelemaan maski päässä?
Ravintolassa syödään ja juodaan. Miten olette oikein järjestäneet asian? Onko asiakkailla reikä maskin kohdalla? Pitääkö olla umpinainen maski tullessa sisään? Pitääkö vaihtaa reikäinen maski päähän kun alkaa aterioida? Voisitteko nyt viimeinkin laittaa tarkat ohjeet asiakkaille ja vaikkapa ilmoittaa ne julkisesti?
Tuo on törkeän huonoa asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan AP:ta.
Olet tekopyhä paska
Millä logiikalla ap on tekopyhä paska?
Vierailija kirjoitti:
käytän kyllä maskia ruokakaupassa ja muissa sisätiloissa joissa vieraita ihmisiä. Kuitenkin minua ihan tosissaan naurattaa kun näen jonkun kävelevän maski naamalla ulkona (eikä missään keskustan sykkeessä). Myös joka aamu työmatkalla naurattaa autoilijat jotka istuvat yksin omassa autossaan maski naamalla :D
Joo, kyllä se on tosi järkevää minullekin ottaa maski pois siirtyessäni paikasta toiseen. Varsinkaan kun en saa itse otettua sitä pois tai laitettua uutta. Ihmiset voisivat keskittyä omiin asioihinsa eikä muiden maskeihin.
Ok, arvaa heiluttaako sinun tai muiden kaltaistesi viha minua millin vertaa.
No ajatellaanpas nyt ravintolaa ja maskeja:
Kävelet ravintolaan maski päässä, syöt ja juot suuta aukaisten, poistut taas maski päässä, kenties se sama mikä oli tullessasi. Poistaessa ja asettaessasi maskin lääpit sitä maskia ja naamaasi.
Kävelet ilman maskia ravintolaan, syöt ja juot suuta aukaisten, poistut ilman maskia.
Kumpi "riskeeraa" enemmän? Kumpi on todennäköisempi levittäjä`?
Vierailija kirjoitti:
APn usko maskien kaikkivoipaisuuteen on liikuttavan naiivia.
Maskivastustajien usko omaan ylivertaisuuteen on vain säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Vihaan näitä lampaita jotka uskoo maskeihin.
Ne eivät suojaa viruksilta.
Viruksia on aina ollut ja tulee olemaan.
Kuvastaa lammasmaista tyhmyyttä pitää niitä ja kuvastaa myös alamaisuutta eliittiä kohtaan olemattoman feikkipandemian kanssa.
Uskot pelkopropagandaa.
Vihaan tuollaisia qanonlampaita jotka luulee liikoja itsestään ja uskoo kaiken mitä häiriintyneet trollit suoltaa nettiin.
"Ihmiset voisivat keskittyä omiin asioihinsa eikä muiden maskeihin."
Juuri näin sen pitäisi mennäkin. Jokainen huolehtikoot vain siitä omasta maskistaan tai sen puutteesta. Syyt miksi joku ei sitä maskia käytä ei tasan tarkkaan kuulu yhdellekään random ohikulkijalle. Yhtäkään "maskiuskovaista" ei ole taidettu ylentää kaikkivoivaksi maskipoliisiksi, jolla on lupa puuttua kanssaihmisten toimintaan. Maskin käyttö kun edelleenkin on suositus, ei laki.
Hysteerikot pyyskoot kotona. Antaa muiden normaalien ihmisten elää kuten ennenkin.
Tänään alle 300 tartuntaa, vauhdilla tullaan alas ja maskisuositus poistuu pian! Vaippanaamoja pelottaa tulevaisuus :D