Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette käytä maskia, Minä vihaan teitä

Vierailija
15.04.2021 |

Tämä on ärsyttänyt minua jo vuoden ajan ja olen varma, että en ole ainoa henkilö joka kirjoittaa tästä, mutta annan kuitenkin mennä...

Työskentelen ravintolassa ja se määrä ihmisiä jotka kävelevät sisään ilman maskia on aivan järkyttävä. Et voisi koskaan edes arvata ETTÄ ELÄMME KESKELLÄ PANDEMIAA näiden maskista kieltäytyjien määrän takia.

Kun pyydän heitä kohteliaasti laittamaan maskin päähän, saan ihmisiä jotka tottelevat, mutta saan myös näitä ihmisiä joilla on mukamas jokin "lääketieteellinen syy" vaikka näen heidän polttavan tupakkaa ravintolan ulkopuolella. Tai joskus saan näitä jotka sanovat "mutta minä aion syödä".

Pahin tässä on, että maskin käyttö on kirjaimellisesti minimaalisin ja yksinkertaisin teko mitä voi tehdä, mutta ihmiset silti kieltäytyy noudattamasta ohjeita. Ovessa on kyltti, että käytä maskia. JOS ET VOI NOUDATTAA OHJEITA, ÄLÄ MENE ULOS. JA JOS ET HALUA KÄYTTÄÄ MASKIA, ÄLÄ POISTU KODISTASI.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan AP:ta.

Olet tekopyhä paska

Vierailija
2/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tekopyhä paska

turpakiiqanonpelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS PELKÄÄT NUHAA, PYSY KOTONASI. JOS USKOT KYKENEVÄSI ELÄMÄÄN ILMAN PELKOHYSTERIAA, MENE ULOS JA JÄTÄ RÄTTI LAMPAILLE

Vierailija
4/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tekopyhä paska

turpakiiqanonpelle

Minäkin vihaan q-anon sekoilijoita. Sekä kaltaisiasi vainoharhaisia.

-lainaamasi

Vierailija
5/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan sinua ja siksi minimoin paikat, joissa ylipäätään liikun, en ole ihmisjoukoissa, pidän turvavälit ja pesen käsiä.

Vierailija
6/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasi tuottaa minulle suurta riemua.

Toivon että käyt kimppuuni, kohtaat voittajasi ;-)

Mikä ravintola? Voin tulla heti kun avataan. 

Vierailija
7/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap itse käyttää maskia jatkossa ulkoillessa? Nimittäin nyt on tulossa maskisuositus aina kodin ulkopuolella liikkumiseen. Itse olen käyttänyt kaupassa, julkisessa liikenteessä ja vaikkapa juuri ravintolassa, jos olen hakemassa noutoruokaa (syömään en ravintolaan korona-aikana mene). Mutta lenkkeily ei minulla onnistu maskin kanssa, ja hengästyttää myös jos yritän kävellä ulkona itselleni luontaista eli aika nopeaa vauhtia. Joten tulen kyllä rikkomaan maskisuositusta jatkossa: haluan ulkona nauttia raikkaasta ulkoilmasta ja luonnosta, en todellakaan ala ulkoilla maskin kanssa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tays-kehottaa-laittamaan-maskin-jo-…

Vierailija
8/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkään ei kiinnosta sun vihaamisesi.

Vierailija
9/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! tunne on molemmin puolinen! en käytä maskia, ei hevonvitun merkitystä koronan kanssa. 

Jätetään maskit terveydenhuoltoon! terveys, luonto ja lompakko kiittää

Vierailija
10/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavan aggressiivisia nämä maskipakottajat.

Vierailija
11/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tulla sinun työpaikallesi syömään. Menen mieluummin sellaiseen ravintolaan jossa voin syödä. Maski päällä se on mahdotonta.

Vierailija
12/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Teidän ravintolassa ei siis syödä lainkaan? Kävellään vaan ovesta sisään ja toisesta ulos? Koska se maski on turha sisään kävellessäkin jos sen ottaa syömisen ajaksi pois. Minä kysyn nyt ihmisenä jonka äo on 130, oletko ihan v -i-t-u -n tyhmä? Toisekseen hygienia-alan ammattilaisena sanon myös. Kansanmaskit on turhia. Ja pliis kaikki jotka olette kaupan- ja elintarvikealalla , niin älkää käyttäkö kangasmaskia! Se on ihan hemmetin epähygieenistä!

Vierailija
13/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, poikkesin eilen lenkillä kaupassa kun muistin että piti ostaa lisää vessapaperia. Ei ollu maskia, eikä toki muita asiakkaitakaan. Käyntin vieläpä automaattikassaa.

Hyvä kun varmuuden vuoksi silti vihaat kaltaisiani, tekemäni vahinko oli kyllä toden totta aivan suunnaton.

Vierailija
14/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän vihaat ..

Vierailija
15/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

ELÄMME KESKELLÄ PANDEMIAA näiden maskista kieltäytyjien määrän takia.

Uskosi maskien kaikkivoipaisuuteen on liikuttavan naivia.

Vierailija
16/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHA.

Lopetin lukemisen toisen kappalen jälkeen.. Syödäänkö teidän ravintolassa maski naamalla? Korona ei tartu ku ruoka suussa??

Vierailija
17/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartunnat laskevat koko ajan vauhdilla ja vaippanaamoilla paniikki kasvaa samaa tahtia, pelottaako kun kohta on aika kun te olette friikkejä joita tuijotetaan kun ette räteistänne luovu.

Vierailija
18/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihasi tuottaa minulle suurta riemua.

Toivon että käyt kimppuuni, kohtaat voittajasi ;-)

Mikä ravintola? Voin tulla heti kun avataan. 

Kevyet mullat sulle!

Vierailija
19/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ruvennut suosimaan sellaisia palveluntarjoajia jotka eivät osallistu maskivouhotukseen. Pääsääntöisesti, mitä miesvaltaisemman alan kauppa, sen pienempi on maskihypetys. Todella virkistävä kokemus käydä liikkeessä, jossa sekä henkilökunta että asiakkaat hengittävät vapautuneesti ilman vaippoja.

Vierailija
20/39 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kyllä maskia ruokakaupassa ja muissa sisätiloissa joissa vieraita ihmisiä. Kuitenkin minua ihan tosissaan naurattaa kun näen jonkun kävelevän maski naamalla ulkona (eikä missään keskustan sykkeessä). Myös joka aamu työmatkalla naurattaa autoilijat jotka istuvat yksin omassa autossaan maski naamalla :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan