Haluaisitko olla Hercule Poirotin naisystävä?
Kommentit (48)
Hih! Poirot ja hastings saisivat tutkia minun kurvejani läpikotaisin ja niin pitkään kuin kykenevät :)
Voisin.
Käy töissä, tienaa hyvin, omat talous siis kunnossa.
Asunto Lontoossa, hyvä talonyhtiö.
Pukeutuu siististi, osaa käytöstavat, kehtaa siis viedä kavereille näytille.
Rutiinit, kyllä niistä on hyvä pitää kiinni. Itse teen samoin.
Tykkää kulttuurista ja reissaa. Siis ei mikään kotona möllöttävä perus suomalainen kanavaanari mies mikä haluaa mennä tuurin parkkipaikalle kesä viettämän. Jippii.
Ei löytää viinalla.
Osaa käyttäytyä naisia kohtaan arvokkaasti. Herrasmiestaidot. 👍 kyllä kiitos.
Kokkaa, siivoaa, yms.. siis voisin. 😄 paljon positiivisia puolia.
Hastings on ihanan höppänä, sen voisin haluta. Poirot on liian vaativa, en jaksaisi olla sille tarpeeksi täydellinen.
En kestäisi noin pikkutarkkaa miestä, jonka mielestä kaikki pitäisi mennä prikulleen kuten hän haluaa. Ei osaa joustaa asioissa ja luultavasti kompromissi on hänelle täysin vieras käsite.
Olisin mielelläni hänen salapoliisiystävänsä. Ratkoisimme juttuja sulassa sovussa mahtavia älynystyröitämme käyttäen.
Poirot ei ole homo.Virheellinen tulkinta.Ihan alkuaikojen yhdessä jutussa kerrotaan,miten hän rakastuu erääseen naiseen ja Hastings ja muut luulevat että Poirot menee naimisiin.
Nainen jättää hänet kylmästi ja avioituu jonkun,muka,ylhäisöherran kanssa.
Loppupuolella Poirot tapaa kyseisen naisen uudestaan ja toteaa tämän eläneen rikoksilla koko elämänsä.
Hercule pettyy,nappaa naisen antaman rintataskukorun rinnastaan,nainen sanoo jossain vaiheessa "rakkaani".Mies vastaa:sinulle en ole "rakkaani" vaan herra Poirot.
Tuo Verakin oli vain ihastus,omaisuutensa vallankumouksessa menettänyt venäläinen ylimysnainen,joka eli jalokivivarkauksilla.Poirot halusi kuitenkin pelastaa hänet vankilaan joutumasta,olihan nainen menettänyt paljon keisavallan kaaduttua.
Minä taitaisin valita kuitenkin Jappin,on vähän kovan onnen soturi,mutta niin hellyttävä tavallinen mies,vaikka onkin johtava virkavallan edustaja.
Kyllä voisin olla Poirotin naisystävä. Siinä oikea herrasmies - kohtelias, ystävällinen, yläluokkainen ja kohtelee ihmisiä hyvin. Olisimme kumpikin tarkkoja lautasliinoista, aterimien paikoista ja oikeista loppuratkaisuista.
Hercule Poirot´n suuri rakkaus on venäläinen kreivitär Vera Rossakoff:
Enemmän platoninen suhde, joo. Ja etäsellainenkin pääosin.
Vierailija kirjoitti:
Voishan sitä kokeilla...tosin voisi olla haastava kumppani kyllä kaikessa eksentrisyydessään.
Mulla oli tuollainen kaveri nuoruudessani ja varhaiskeskiässäni. Oli aivan loistavan hauskaa, sillä hän oli älykäs, ilkeä ja eksentrinen. Useat luulivat häntä homoksi, mutta luulen, että hän oli aseksuaali (tai muuten vaan liian fiksu kertoakseen seikkailuistaan).
Meidän oli tarkoitus mennä naimisiinkin "sitten joskus isoina". Siirrettiin sitten avioitumista kerta kerran jälkeen. Yhteisesti.
Ja sitten maailma vei hänet. Hänestä kehkeytyi hirveä materialisti - enkä enää tuntenut häntä ystäväkseni.
Sääli. Pidin hänestä kovasti.
Hercule on kilttimies, joka ei osaa toimia naisten kanssa romanttisessa mielessä. Aika on ajanut hänestä ohi, eikä hän enää edes haaveile sellaisesta.
Aseksuaali mikä aseksuaali. Olen lukenut niin monia noita kirjoja, että mielestäni asia on täysin selvä. Vera R. on pelkkää hämäystä.
Tunsin Hercule Poirotin asuessani Brysselissä.
Hän ei enää peitellyt homosuhdettaan kapteeni Hastingsiin. Valitteli vain peräreiän vuotoaan. Siitähän on vaivaa myös nykyisellä ulkoministerillämme.
Emma K. kirjoitti:
En tietenkään. Poirot'lla ja kapteeni Hastingsilla on homosuhde.
Salaa kuitenkin haluaisit, että Hercule laittaisi sinua kakkoseen viikset vipattaen, vaikka sitten ajattelisikin Hastingsia
Samoin!