Miten kiinnostuneen naisen kannattaa osoittaa kiinnostuksensa miehelle?
Miten miestä kohtaan kannattaa osoittaa kiinnostus, jos on ollut monta vuotta ihastunut ja tosissaan kiinnostunut? Kyseessä ei ole mikään lyhytaikainen, ohimenevä ihastus, vaan pidempiaikaiset tunteet. Emme ole koskaan jutelleet. En uskalla tehdä aloitetta, kun pelkään pakkeja niin paljon. Enkä edes tiedä miten se aloite kannattais tehdä? Mies on joskus laitellut sydämiä tinderissä, mutta ei enää lähiaikoina. Tinderissä kumpikaan ei ole koskaan aloittanut keskustelua. Mitä tässä kannattais edetä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut ettei kannata osoittaa ollenkaan. Mies kyllä osoittaa jos kiinnostusta on.
Ihan mielenkiinnosta, miten olet todennut tämän?
Sen kerran kun olen osoittanut kiinnostusta, ei ole seurannut mitään hyvää. Enkä nyt tarkoita pakkeja, niitä en ole koskaan saanut, vaan aidon kiinnostuksen puutetta miehen puolelta. On olemassa miehiä jotka eivät osaa sanoa ei.
Eihän tuo nyt mitenkään todista sitä, että jokainen kiinnostunu mies osoittaisi sen kiinnostuksensa. Aivan varmasti myös miehissä on yhtä saamattomia yksilöitä kuin AP.
No voi olla niinkin, mutta kokemukseni mukaan miehillä on kuitenkin yleensä aika matala kynnys aloitteiden tekoon. Miksi minä haluaisin sellaisen saamattoman yksilön, joka ei koe minua aloitteen arvoiseksi, kun moni muu kokee?
Itsellä ainakin se syy etten halua antaa turhaa itsetuntoboostia naiselle. Joskus ei myös uskalla. Joskus myös se, että haluan että nainen tekee aloitteen jotta tiedän että on kiinnostunut. Ja niin edelleen.
Joo mulla on vähän sama juttu niin että aloitteiden tekeminen miehenä on turhaa koska perusnätit hoikat nuoremmat naiset antaa pakit kuitenkin.
Ja pullukoille vanhemmille yksinhuoltajille en aloitteita halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut ettei kannata osoittaa ollenkaan. Mies kyllä osoittaa jos kiinnostusta on.
Ihan mielenkiinnosta, miten olet todennut tämän?
Sen kerran kun olen osoittanut kiinnostusta, ei ole seurannut mitään hyvää. Enkä nyt tarkoita pakkeja, niitä en ole koskaan saanut, vaan aidon kiinnostuksen puutetta miehen puolelta. On olemassa miehiä jotka eivät osaa sanoa ei.
"Sen kerran kun olen osoittanut kiinnostusta, ei ole seurannut mitään hyvää"
Kai ymmärrät sen että se johtuu tasoteoriasta eikä kiinnostuksen osoittamisesta?
Kun lähestyt niin teet sen aina liian tasokkaille miehille.
Lähestyminen= hyvä mutta lähesty omantasoisia miehiä, tiputa rimaa.
Hahah, voi kuule, ei tässä elämässä. Niin kova tarve minulla ei miehelle ole että alkaisin osoittamaan kiinnostusta sellaiselle, joka ei oikeasti kiinnosta. Sitähän tuo riman tiputtaminen tarkoittaa. Ennemmin elän vaikka loppuelämäni yksin.
By the way, uskon kyllä tietäväni oman tasoni, ja tasoista ei todellakaan ole ollut näissä tapauksissa kiinni. Liian tasokas olisi antanut suoraan pakit.
Olen aina toitottanut että oikeasti kiinnostunut mies kyllä hoitaa homman kotiin.
Sattuipa sitten niin että mies kiinnostui ja olen suomella sanonut että vain kaveruus kiitos.
Tuntuu pahalle miehen puolesta koska minulla ei ole kaveruutta enempää.
Jos hymyilen, hän tulkitsee sen omalla tavalla. Se ei ole kutsu. Hänen kanssa mukava olla ja juttu luistaa.
Ja kyllä. On +180cm laatikkoleuka ja hyvässä ammatissa. Ei vaan ole minun mies.
"Sen kerran kun olen osoittanut kiinnostusta, ei ole seurannut mitään hyvää"
Kai ymmärrät sen että se johtuu tasoteoriasta eikä kiinnostuksen osoittamisesta?
Kun lähestyt niin teet sen aina liian tasokkaille miehille.
Lähestyminen= hyvä mutta lähesty omantasoisia miehiä, tiputa rimaa.