Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiinnostuneen naisen kannattaa osoittaa kiinnostuksensa miehelle?

Vierailija
14.04.2021 |

Miten miestä kohtaan kannattaa osoittaa kiinnostus, jos on ollut monta vuotta ihastunut ja tosissaan kiinnostunut? Kyseessä ei ole mikään lyhytaikainen, ohimenevä ihastus, vaan pidempiaikaiset tunteet. Emme ole koskaan jutelleet. En uskalla tehdä aloitetta, kun pelkään pakkeja niin paljon. Enkä edes tiedä miten se aloite kannattais tehdä? Mies on joskus laitellut sydämiä tinderissä, mutta ei enää lähiaikoina. Tinderissä kumpikaan ei ole koskaan aloittanut keskustelua. Mitä tässä kannattais edetä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla Tinderissä, jos ei siellä(kään) tapaa omasta mielestään mielenkiintoista tyyppiä? Pelkkä seksiseura käy, mutta muuhun ei riitä uskallusta?

Vierailija
22/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin laittaminen tinderissä ei ole aloite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella viestin laittaminen tinderissä ei ole aloite?

Vierailija
24/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta miten Tinderissä matchataan uudelleen? Jos on kerran poistettu osuma, niin tällöin Tinder ei kyllä toista kertaa ehdota samaa. Vai tämän vuoksiko ihmiset lataavat profiilit uudelleen aina silloin tällöin? Voiko näin saada uuden matchin sellaisen kanssa, joka on jo kerran poistettu/estetty?

Vierailija
25/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tinder välillä ehdottaa jo poistettuja matcheja ja jos sovelluksen poistaa ja lataa uudelleen, niin matchit "nollaantuu" ja voi aloittaa alusta

Vierailija
26/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut ettei kannata osoittaa ollenkaan. Mies kyllä osoittaa jos kiinnostusta on.

Ihan mielenkiinnosta, miten olet todennut tämän?

Sen kerran kun olen osoittanut kiinnostusta, ei ole seurannut mitään hyvää. Enkä nyt tarkoita pakkeja, niitä en ole koskaan saanut, vaan aidon kiinnostuksen puutetta miehen puolelta. On olemassa miehiä jotka eivät osaa sanoa ei.

Eihän tuo nyt mitenkään todista sitä, että jokainen kiinnostunu mies osoittaisi sen kiinnostuksensa. Aivan varmasti myös miehissä on yhtä saamattomia yksilöitä kuin AP.

Vierailija
27/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen elämässä oppinut että ei ainakaan kannata pelkästään hymyillä. Naisista nyt ikinä tiedä ovatko vaan ystävällisiä vai flirttailevatko tylsyyttään / huomionkipeyttään vai mikä muu syy se on niistä kolmesta tuhannesta mahdollisesta.

Vierailija
28/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut ettei kannata osoittaa ollenkaan. Mies kyllä osoittaa jos kiinnostusta on.

Sen kerran kun olen osoittanut kiinnostusta, ei ole seurannut mitään hyvää. Enkä nyt tarkoita pakkeja, niitä en ole koskaan saanut, vaan aidon kiinnostuksen puutetta miehen puolelta. On olemassa miehiä jotka eivät osaa sanoa ei.

Eihän tuo nyt mitenkään todista sitä, että jokainen kiinnostunu mies osoittaisi sen kiinnostuksensa. Aivan varmasti myös miehissä on yhtä saamattomia yksilöitä kuin AP.

No voi olla niinkin, mutta kokemukseni mukaan miehillä on kuitenkin yleensä aika matala kynnys aloitteiden tekoon. Miksi minä haluaisin sellaisen saamattoman yksilön, joka ei koe minua aloitteen arvoiseksi, kun moni muu kokee?

Vierailija
29/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tinder välillä ehdottaa jo poistettuja matcheja ja jos sovelluksen poistaa ja lataa uudelleen, niin matchit "nollaantuu" ja voi aloittaa alusta

Okei. Ei mulla vielä ainakaan ole tullut yhtään poistettua matchiä uudelleen vastaan. Ehkä tähän vaikuttaa se, että olen ollut aika vähän aikaa vasta Tinderissä.

Vierailija
30/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivakoa ja persettä peliin, siitä se lähtee.

Vierailija
31/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi olla niinkin, mutta kokemukseni mukaan miehillä on kuitenkin yleensä aika matala kynnys aloitteiden tekoon. Miksi minä haluaisin sellaisen saamattoman yksilön, joka ei koe minua aloitteen arvoiseksi, kun moni muu kokee?

Itsellä ainakin se syy etten halua antaa turhaa itsetuntoboostia naiselle. Joskus ei myös uskalla. Joskus myös se, että haluan että nainen tekee aloitteen jotta tiedän että on kiinnostunut. Ja niin edelleen.

Vierailija
32/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on ehkä suurempi tarve parisuhteelle tai/ja seksille. Totta kyllä, aina miehen ei tarvitse löytää täyttä kymppiä tehdäkseen aloitteen, ja toisaalta täyden kympin voi löytää kun uskaltaa tutustua ihmisiin avoimesti.

Vierailija
33/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin se syy etten halua antaa turhaa itsetuntoboostia naiselle. Joskus ei myös uskalla. Joskus myös se, että haluan että nainen tekee aloitteen jotta tiedän että on kiinnostunut. Ja niin edelleen.

Aloitteet eivät muuten läheskään aina anna kohteelle itsetuntoboostia vaan voivat vaikuttaa itsetuntoon päin vastoin negatiivisesti.

Vierailija
34/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa nyt ihan kuin MINUN juttuni. Juu ei olla matchattu tinderissä kohta vuoteen. Siis täh, oliko muitakin ketkä On-offailee tinderissä!!? Lol. Sinänsä kiva kuulla koska kaverini pitävät tällaista hyvin outona.

Nyt ohjeisiin: jos ette Siis Ole matchanneet siellä nyt niin sulla on 2 vaihtoehtoa. Unohda se koska se ei oo kiinnostunu. Face it.

Tai, jos tiedät kuka on lähetä Messenger viest. Kerro että matchattiin tindrissä silloin ja nyt sulla on appi kaatunu ja kaikki hävis, siihen ei voi luottaa. Mutta olis kiva jatkaa jutustelua jne.

Älä tietenkään sano mitään mistään ihanista ja merkityksellisistä sydämistä.

Itse oon ihan ajatellu et sanon moi IRL. Kunhan törmään tähän tyyppiin. En oo nyt tinderissä ja jos se on edelleen 34ja löytää jonkun niin sittenpähän on niin.

Vierailija
35/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen elämässä oppinut että ei ainakaan kannata pelkästään hymyillä. Naisista nyt ikinä tiedä ovatko vaan ystävällisiä vai flirttailevatko tylsyyttään / huomionkipeyttään vai mikä muu syy se on niistä kolmesta tuhannesta mahdollisesta.

Ja tämähän koskee yhtä lailla miehiä!

Vierailija
36/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yleensä sukupuoleen katsomatta alkuun pääsee sillä, että on kiinnostunut toisesta ja kyselee. Ei ole haitaksi jos löytää joItain asioita toisesta joIsta haluaa tietää lisää ja joita voi vilpittömästi sanoa arvostavansa tai jos huumorintajut osuvat yhteen niin hyvin, että löydetään yhteisiä nauramisen aiheita.

Jokainen meistä tykkää yleensä puhua itsestään ja harva pitää sitä turnoffina jos joku löytää sitä itsestä kertomastamamme myönteistä sanottavaa. Rehellinen pitää silti kehuissakin olla.

Jossain vaiheessa voi sanoa, että sinun kanssasi on helppo olla ja nautin sinun seurastasi ja... No, siinä vaiheessa tietää jo itse miten pitää jatkaa.

Vierailija
37/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ei mulla vielä ainakaan ole tullut yhtään poistettua matchiä uudelleen vastaan. Ehkä tähän vaikuttaa se, että olen ollut aika vähän aikaa vasta Tinderissä.

Huomio! Siihen voi vaikuttaa myös se, että entinen matchisi on saanu premman matchin ja häipyny sen kaa muualle tai muuten vaan lopettanu tinderöinnin. Ähum. Toistaiseksi, harvat lopettaa for good.

Vierailija
38/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yleensä sukupuoleen katsomatta alkuun pääsee sillä, että on kiinnostunut toisesta ja kyselee. Ei ole haitaksi jos löytää joItain asioita toisesta joIsta haluaa tietää lisää ja joita voi vilpittömästi sanoa arvostavansa tai jos huumorintajut osuvat yhteen niin hyvin, että löydetään yhteisiä nauramisen aiheita.

Jokainen meistä tykkää yleensä puhua itsestään ja harva pitää sitä turnoffina jos joku löytää sitä itsestä kertomastamamme myönteistä sanottavaa. Rehellinen pitää silti kehuissakin olla.

Jossain vaiheessa voi sanoa, että sinun kanssasi on helppo olla ja nautin sinun seurastasi ja... No, siinä vaiheessa tietää jo itse miten pitää jatkaa.

Nice, Mut aina ei tämäkään riitä. Tosin ei ny liity tähän aiheeseen. Ärsyttää vaan kun on näitä hyviä tilanteita ollu ja oon päässytk jo tälle levelille Mut ei sit eteenpäin.

Vierailija
39/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ainakin todella korkea kynnys aloitteiden tekoon. Silti noiden deittipalveluiden kautta olen saanut treffejä ja löytänyt itsestäni kiinnostuneita naisiakin. Ei se silti ole tehnyt minusta yhtään aloitteellisempaa. Luonteesta se on kiinni paljon myös.

Vierailija
40/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi