Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiinnostuneen naisen kannattaa osoittaa kiinnostuksensa miehelle?

Vierailija
14.04.2021 |

Miten miestä kohtaan kannattaa osoittaa kiinnostus, jos on ollut monta vuotta ihastunut ja tosissaan kiinnostunut? Kyseessä ei ole mikään lyhytaikainen, ohimenevä ihastus, vaan pidempiaikaiset tunteet. Emme ole koskaan jutelleet. En uskalla tehdä aloitetta, kun pelkään pakkeja niin paljon. Enkä edes tiedä miten se aloite kannattais tehdä? Mies on joskus laitellut sydämiä tinderissä, mutta ei enää lähiaikoina. Tinderissä kumpikaan ei ole koskaan aloittanut keskustelua. Mitä tässä kannattais edetä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, mitä sille kuuluu.

Merimerkkejä ja viestilippuja ei valitettavasti ole rakkauteen ja kiinnostukseen keksitty :)

Vierailija
2/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan jutelleet.

Sä oot ihastunu johonkin haavekuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut ettei kannata osoittaa ollenkaan. Mies kyllä osoittaa jos kiinnostusta on.

Vierailija
4/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät pakkeja? Mukavampi elää fantasiamaailmassa?

Vierailija
5/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitat sitä sormella ja huufat kovaa 'oot ihana'

Vierailija
6/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan osapuolten sukupuolista riippumatta puhuminen on ihan hyvä keino.

Vierailija
7/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut ettei kannata osoittaa ollenkaan. Mies kyllä osoittaa jos kiinnostusta on.

Ihan mielenkiinnosta, miten olet todennut tämän?

Vierailija
8/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ollut ihastunut. Molemmilla kerroilla olen lähestynyt ja sanonut suoraan. Ensimmäinen kerta johti avioliittoon ja sain lapset. Toisella kertaa alkoi suhde, joka nyt kestänyt neljä vuotta.

Miten ap vastasit miehen lähettämiin sydämiin? Silloin olisi ollut aika avata keskustelu. Ihan vaikka mitä kuuluu, lähtisitkö kahville.

Vierailija
9/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan matchattu tinderissä muutaman kerran, mutta en silloin aloittanut keskustelua kun olin vasta eronnut enkä ollut valmis uuteen suhteeseen. Haluaisin lähestyä miestä jotenkin, mutta tuntuu vaikealta kun ei tunneta yhtään. "Mitä kuuluu, lähdetkö kahville" ei tunnu luontevalta, kun ei tunneta yhtään. Tinderissä keskustelu olisi helppo aloittaa, mutta ei olla pitkään aikaan matchattu... Pelkään myös, että mies säikähtää jos liian suoraan kerron tunteistani.

Ap

Vierailija
10/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistä hänen edessään merkityksellisesti ja laita samalla etusormi suuhun ja ime ja nuole sitä.

Vierailija
11/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan ei mitenkään.

Vierailija
12/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksen halunkin voi kadottaa, tekstit muuttuu, jos elämässä tulee muutoksia deittailun aikana, en tarkoita että tulee toinen kiinnostavampi nainen vaan omaan oloon vaikuttavia muutoksia. Nainen ei tiedä sitä, kyllä se helposti kiinnostus alkaa laskemaan kun ollaan vaan tekstillä yhteydessä.

Vierailija
13/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miten olet todennut tämän?

Sen kerran kun olen osoittanut kiinnostusta, ei ole seurannut mitään hyvää. Enkä nyt tarkoita pakkeja, niitä en ole koskaan saanut, vaan aidon kiinnostuksen puutetta miehen puolelta. On olemassa miehiä jotka eivät osaa sanoa ei.

Vierailija
14/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan matchattu tinderissä muutaman kerran, mutta en silloin aloittanut keskustelua kun olin vasta eronnut enkä ollut valmis uuteen suhteeseen. Haluaisin lähestyä miestä jotenkin, mutta tuntuu vaikealta kun ei tunneta yhtään. "Mitä kuuluu, lähdetkö kahville" ei tunnu luontevalta, kun ei tunneta yhtään. Tinderissä keskustelu olisi helppo aloittaa, mutta ei olla pitkään aikaan matchattu... Pelkään myös, että mies säikähtää jos liian suoraan kerron tunteistani.

Ap

Eli olet ihastunut sen kuvaan ja lyhyeen esittelytekstiin. Hmmm. Ja ikää oli...?

Vierailija
15/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin miehet vastaavassa tilanteessa, lähetä kuva toosastasi

Vierailija
16/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne Tinderiin, että mitä kuuluu? Jos teillä on match vielä. Ei sen aloitteen nyt niin kummoinen tarvi olla. Se on sitten eri juttu syntyykö mitään.

Vierailija
17/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ylös, pillu levälleen ja "kuis on?"

Vierailija
18/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ette siis ole koskaan tavanneet ettekä edes viestejä vaihtanut? Millainen tämä mies on kuvitelmissasi?

Vierailija
19/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että lähetäänkö panee ja siitä se sitten lähtee...

Vierailija
20/44 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelet perseestä ja änkeät iholle. Hyi stana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan