Ghoustattiinko mut just..mitä helv??
Kolme kohta 4 kk tapailtu 30v naisen kaa ja oon 39v mies. Tähän saakka mennyt hyvin, on juteltu viesteissä ja tavattu kasvoikkain monta kertaa. Laitoin päivällä viestiä missä sanoin etten tykkää tietyistä piirteistä naisissa (liika romanttisuus, lässynlää, haihattelu ja huono rahan käyttö jne) ja viestiini ei vastattu mut luettiin, nainen ei enää seuraa instassa enkä pääse profiiliin, samoin facebookissa en pääse laittamaan viestiä enkä ole kavereina. Voiko joku oikeesti vetää herneen tollasesta?? Yritin soittaa mutta ei vastausta..puheluun ei juuri nyt saada yhteyttä.
Kommentit (27)
Ei kannata olla liian rehellinen, tai monoa tulee varmasti. :D
pääsin pesälle aikoja sitten kirjoitti:
Kiire sulla tulee tuota menoa.
Olen pari vuotta vanhempi ja olen onnistunut ajat sitten tuossa hommassa. Lapsiakin on.
Toiset ne ei vaan osaa olla naisten kanssa yhtään.
Taidat jäädä tämänkin kesän kesä-esaksi terassille katselemaan auringonlaskua, kun muut lähtee paneen.
Siinä on hyvä valomerkkiin asti romanttisesti suudella kesän lämmentämää ohrapirtelöä.
En saata jäädä tänne keskustelemaan pidemmäksi aikaa, kun poika toivoo että lähden takapihalle heittelemään basen ballia.
En tiedä haluanko naimisiin ja lapsia. Ehkä haluan ehkä en.
kummituss kirjoitti:
Oletko ensimmäistä kertaa parisuhteessa? Tässä apuja tulevaisuuden varalle. Naiset saavat miehiltä keskimäärin positiivisempaa kohtelua, kuin miehet naisilta. Naiset ovat myös keskimäärin miehiä neuroottisempia, eli heillä on enemmän taipumusta negatiivisiin tunteisiin. Nähtävästi naiset myös tapaavat yliajatella asioita. Täten, naisille ei tietenkään voi sanoa asioita samalla tavalla suoraan kuin miespuoliselle ystävälle, eikä myöskään välttämättä yhtä suoraan kuin nainen sanoo asiat sinulle. Myöskin, olet juntti, kun alat tällaista vakavahenkistä ja tärkeää keskustelua käymään tekstiviestein. Elämässä eteen tulevat ongelmat hoidetaan kasvotusten keskustellen.
En oon mä seurustellut aijemmin parisen kertaa ja exälle vein ruusuja usein, mut tuli ero ku se halus lapsia ja mä mietin.
Saattoihan tuo olla vähän ajattelematon kommentti mutta ihmettelen silti, jos aikuinen ihminen katkaisee yhteydenpidon noin äkillisesti ja totaalisesti tuollaisen takia. Voihan sitä olla eri mieltä asioista, mutta erikoista ettei asiallisesti ilmaise, jos jokin mielipide-ero on kynnyskysymys seurustelun jatkumiselle. Ellet sitten ilmaissut asiaa jotenkin todella asiattomasti ja arvostelevan kuuloisesti.
T. Romanttinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä takia yhtäkkiä purkauduit siitä millaiset piirteet naisissa on sinulle turnoff?
Tapailunainen kysyi minkalaisista naisista pidän ja en pidä ja vastasin rehellisesti.
Ok. Hän koki omaavansa jonkun luettelemasi piirteen ja viisaasti päätti olla haaskaamatta enää aikaansa. Todennäköisesti kysyi sen takia, että olit livenä jo antanut ymmärtää samaa (ehkä rivien välistä) ja halusi vielä varmistaa, että oli ymmärtänyt oikein luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
pääsin pesälle aikoja sitten kirjoitti:
Kiire sulla tulee tuota menoa.
Olen pari vuotta vanhempi ja olen onnistunut ajat sitten tuossa hommassa. Lapsiakin on.
Toiset ne ei vaan osaa olla naisten kanssa yhtään.
Taidat jäädä tämänkin kesän kesä-esaksi terassille katselemaan auringonlaskua, kun muut lähtee paneen.
Siinä on hyvä valomerkkiin asti romanttisesti suudella kesän lämmentämää ohrapirtelöä.
En saata jäädä tänne keskustelemaan pidemmäksi aikaa, kun poika toivoo että lähden takapihalle heittelemään basen ballia.
En tiedä haluanko naimisiin ja lapsia. Ehkä haluan ehkä en.
Näinhän se menee.
Kun biisi alkaa soida, niin ei sitä tiedä alkaako puntti vipisemään ja tukka nutkumaan rytmikkäästi niskaliikkeiden tahtiin.
Ei koskaan tiedä.
Yksi on selvää. Rytmi vie tai ei vie ja omalla tahdolla ei ole mitään sanaa sen edessä.
Mäkin olisin toivottanut helvettiin jos ei tuossa iässä tajua käytöstavoista mitään. Ehkä opit jotain...luultavasti et.