Tarvitseeko 48 enää ehkäisyä?
Kun kuukautiset ovat olleet kohta puolin pari kuukautta tulematta. Kuinka todennäköistä on tulla raskaaksi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Yleinen suositus on, että vuosi kuukautisten loppumisen jälkeen.
Minä odotin 1 v 3 kk. Ja mies kyllä p a n e e, vaikka oon vanha ja ruma. Ei enää joka päivä, mutta enemmän kuin kerta viikkoon. En ole tullut raskaaksi, syyskuusta asti nyt on oltu ilman ehkäisyä. Ikä 57.
Tietysti panee. Johonkin ne kassit on tyhjennettävä.
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin ainakin vuoden että ei ole menkkoja. Raskaaksi tosiaan voi tulla tulla niin kauan kuin muniksia riittää.
Juuri näin. Kuuntelin äskettäin gynegologin luentoa, ja hän sanoi, että kun kuukautiset on olleet vuoden poissa, voi ehkäisystä luopua.
Todellakin tarvii.
Siis jos ei ole tiedetysti hedelmätön.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi vai piilokamera show kirjoitti:
48v=Mummo jolla jo todennäköisesti alapää harmaantunut, ja miettii ehkäisyä :D
Ja kuvittelee, että joku vielä mummoa panis :D
Reppana..
Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olisi halukkaita miehiä panemaan mua, varsinkin nuoria :D
Mistä voi edes tietää onko kuukautiset loppuneet, kun niitä ei ole pillereiden aloittamisen jälkeen ollut ollenkaan n.8 vuoteen...
vanhatäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana..Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olisi halukkaita miehiä panemaan mua, varsinkin nuoria :D
Sitten sä heräsit.
Vierailija kirjoitti:
vanhatäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana..Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olisi halukkaita miehiä panemaan mua, varsinkin nuoria :D
Sitten sä heräsit.
Olen nainen, ja kyllä on totta, että nelikymppisestä eteenpäin seksihimot oli voimakkaampia kuin koskaan aiemmin.
Harrastaako 48 vuotias vielä seksiä ? Minä lopetin 41 vuotiaana.😀
Miten tuon ikäinen kysyy edes tuollaista?? Mitäs jos kokeilisit onneasi. Oikeesti??
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako 48 vuotias vielä seksiä ? Minä lopetin 41 vuotiaana.😀
Kyllä harrastan.
Yleinen suositus on, että vuosi kuukautisten loppumisen jälkeen.
Minä odotin 1 v 3 kk. Ja mies kyllä p a n e e, vaikka oon vanha ja ruma. Ei enää joka päivä, mutta enemmän kuin kerta viikkoon. En ole tullut raskaaksi, syyskuusta asti nyt on oltu ilman ehkäisyä. Ikä 57.