Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olet palstaillut? Mitä muista tältä ajalta?

Vierailija
14.04.2021 |

Oletko ollut palstalla viikkoja? Kuukausia? Vai jopa vuosia?

Mitkä ovat ne keskustelut mitkä ovat jääneet mieleesi?
Kerro muistelosi tähän ja palataan ajassa taaksepäin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden, mutta en kovin säännöllisesti ole palstaillut. Ainoa keskustelu mikä on jäänyt mieleen on se "Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä", koska se oli ainoa, mikä sai minut nauramaan.

Vierailija
2/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk, ja muistan kuinka nopeaan modet poistaa asiallisia viestejä, onneksi en ole missään AP joka saa saissee niskaan. näyttää olevan P-Korealainen palsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotta. Alkuajoilta muistan loistokkaan keskustelun pellavapefleteistä, ja sen, kuinka toinen torni sortui ensin.

Vierailija
4/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v.

Lapsi on 12,5v eli raskaana löysin tämän palsta.

Vierailija
5/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v.

Lapsi on 12,5v eli raskaana löysin tämän palsta.

Borgån muistan ja käsikakkanauhan ja hulvattoman golitzi-ketjun. Jäi ns päälle ja puhumme miehen kanssa vieläkin golitzeista 😂😂

6/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä 2018 lähtien :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 90- luvulta asti. Oli erilainen ja erilaiset oli menotkin, pillimehua tarjoiltiin

Vierailija
8/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian kauan. Aloitin vuonna 2000, kun odotin esikoistani. Nyt tuo esikoinen on tehnyt minusta jo mummon ja edelleen palstailen täällä lähes päivittäin.

Vierailija
9/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2001 saakka, odotin kuopustani kun löysin tämän palstan.

Vierailija
10/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2009-

Parhaiten mieleeni on jäänyt ketju, jossa kerrottiin pienituloiselle vanhemmalle vinkkejä mitä kivaa tehdä lapsen kanssa kesälomalla hyvin vähäisin kustannuksin tai ilmaiseksi.Toistakymmentä sivua ehti tulla kivoja vinkkeä ennen kuin joku ilkeili. 

Tuo oli niin harvinaista tällä palstalla, että jäi hyvin mieleen.

Toinen mistä olen täällä kehuja monta kertaa antanutkin, on kun joku neuvoi minulle ja  ( tuolloin 11-vuotiaalle ?) pojalleni Helsingissä helpoksi käyntikohteeksi  Päivälehden museon.  Pidimme siitä molemmat niin paljon, että joskus Helsinkiin palatessamme kävimme siellä uudelleen. 

Hyvät asiat jäävät itselleni helpoimmin mieleen.

Vierailija
11/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vauvaa v. 2002, laitoin silloiseen hakupalvelimeen sanan "vauva" ja löysin tänne. Meillä oli silloin kotona vain modeemiyhteys, enkä ollut aikaisemmin tiennyt tällaisia keskustelupalstoja olevan olemassakaan. Olin sitten Verkkoklinikassa aktiivinen keskustelija, kunnes se joskus n. 2007 (?) kaatui ja sen jälkeen siirryin kokonaan tänne. "Vauva" täyttää ensi kuussa 18 vuotta.

Vierailija
12/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kirjoitin tänne ekaa kertaa kun kipuilun lapsettomuuden kanssa ja kaipasin lasta, mietin millainen äiti olisin. Minut lytättiin täysin. No, esikoinen täyttää tänä vuonna 14 vuotta ja olin juuri sellainen äiti kuin ajattelinkin ja olen koko ajan arvostanut sekä vaalinut aikaa lasten kanssa. Voin sanoa ettei yksikään pahanilmanlintu ollut oikeassa :)

Vierailija
13/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus syntyi 1998 ja olin äitiyslomalla kun eksyin vauvan keskusteluun. Kotoa oli modeemilla puhelinliittymästä yhteys. Mieleen on jäänyt anoppikeskusteluista saamani vertaistuki.

Vierailija
14/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kesällä 2014 tai niihin aikoihin. Googlettelin jotain ja top kolmosessa oli linkki tänne. Olin kuullut kyllä vauva-palstasta, mutta luulin että täällä puhutaan vain vauvoista/lapsista, niin en ollut hakeutunut kun en pidä lapsista eikä mulla niitä ole. Mutta silloin kesällä olin kesälomalla ja oli poikkeuksellisen kuumaa ja mun oli vaikea nukkua. Niinpä istuin kaikessa rauhassa iltaisin mukavan lämpimällä parvekkeella ja luin keskusteluja. Tein myös itse aloituksen yhteen ajankohtaiseen treffikokemukseeni liittyen ja olin ihan järkyttynyt, kun siitä tuli monta kymmentä sivua pitkä! 

Vuosien varrelta suosikkiketjuni, jotka nyt äkkiseltään tulee mieleen:

- 70 luvulla syntyneiden äidit 

- noloin pierusi

- nolointa mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla 

- Munsalan kansallispuku 

- mikä on törkeintä mitä joku sukulainen/tuttava on kehdannut sinulta pyytää

- ensitreffit alttarilla viimeisimmän kauden keskustelu (Matti-episodi)

Asuessani yhdessä vaiheessa ulkomailla, oli tämä palsta pääasiallinen uutiskanavani Suomen asioihin. 

Vierailija
15/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun kirjoitin tänne ekaa kertaa kun kipuilun lapsettomuuden kanssa ja kaipasin lasta, mietin millainen äiti olisin. Minut lytättiin täysin. No, esikoinen täyttää tänä vuonna 14 vuotta ja olin juuri sellainen äiti kuin ajattelinkin ja olen koko ajan arvostanut sekä vaalinut aikaa lasten kanssa. Voin sanoa ettei yksikään pahanilmanlintu ollut oikeassa :)

Toi vika lause kannattaa pitää tällä palstalla mielessä <3

Vierailija
16/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta. Aina yhtä mukavat tunnelmat.

mies53v

Vierailija
17/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 90- luvulta asti. Oli erilainen ja erilaiset oli menotkin, pillimehua tarjoiltiin

Samoin ja muistan pillimehut. Kivaa oli :)

Vierailija
18/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 20 vuotta. Alkuajoilta muistan loistokkaan keskustelun pellavapefleteistä, ja sen, kuinka toinen torni sortui ensin.

Ohooh. Viikon verran harvakseen. Konkarina voit virtää jotain kivaa aihe vapaa.

Vierailija
19/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liian kauan. Aloitin vuonna 2000, kun odotin esikoistani. Nyt tuo esikoinen on tehnyt minusta jo mummon ja edelleen palstailen täällä lähes päivittäin.

Aikun ihanaa.Kuitenkin olet.Saahan mummotkin olla.Ei ikää katso.

Vierailija
20/20 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin kaksplussan mitä nyt? -kävijä. Sitten eksyin tänne kun täällä keskustelu vilkkaampaa, joskus 2006.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme