Lue keskustelun säännöt.
Miten niin BUAHHAHHAAA???
14.08.2006 |
Eihän kukaan sillä tavalla naura. Mä ainakin nauran että hehhehhehhee. Enkä ikinä ole kenenkään kuullut nauravan, että buahhahhahhaa. Koittakaa vaikka itse, kuulostaa ihan luonnottomalta.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nauran täällä ihan vedet silmissä! Mies kattelee ihmeissään ja sano et " tais olla taas hyvä juttu siellä viisaiden palstalla"
Se on kyllä hiukan epäluonnollista, mutta tulee silti.
kun kaksi ihmistä nauraa sitä, ja kolmas ei tiedä mitä asiasta ajattelisi. :)
Ei ihan normaalilta kuulosta tuokaan.
Samalla hykertelen käsiäni vastakkain. Miksi? Koska se on hauskaa kuin pussillinen apinoita. :)