Mies osti omilla rahoillaan 1500€ kaasugrillin. Nyt ei ole enää rahaa uuteen yhteiseen sohvaan!
mitäs nyt tehdään? miehen oli pakko saada kaasugrilli ja maksoi sen nyt itse vaikka minä sanoin että otetaan pallogrilli parilla sadalla. Ollaan mietitty jo kauan uutta sohvaa ja nyt mies sanoi että grilli maksoi niin paljon että sohvaan ei irtoa heti rahaa. Omiin asioihin siis on rahaa mutta ei yhteisiin?!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sohva ja sano miehelle, että saa istua sohvalle sitten kun on puolet siitä maksanut sinulle takaisin.
Grillatkoon mies sitten vain itselleen, kunnes eukko on maksanut kaasugrillistä puolet.
Paitsi että eukko voi ostaa ittelleen 50e pallogrillin ja grillata sillä. Sitä grilliä se äijäkin käyttää, koska noin daiju jätkä ei tajua ostaa kaasua.
Ukko voi hakea kierrätyksestä 50e sohvan
Jos on varaa ostaa 1500€:n grilli, niin ei luulis olevan vaikea odottaa/säästää pari kuukautta siihen vit... sohvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sinä sohva.
Sinäkö et syö grillissä valmistettua ruokaa? Mies tietty tarinan mukaan paistaavaan itselleen omat makkarat....
Hä? Jos minä yhtäkkiä ostan viimeisillä rahoillani kalliita meikkejä ja sanon että voihan mieskin niitä käyttää niin kaikki on ihan ok? Vaikka oltaisiin suunniteltu että ostetaan perheelle jotain?
"Oltaisiin suunniteltu"... ilmeisesti mies ei olisi ollut kovin tosissaan suunnitelmissa mukana. Entä jos kysyisi mieheltä, haluaako hän uuden sohvan? Jos ei, mutta sinä haluat, voi haluamansa hankkia yksinkin. Eihän mieskään sitouttanut vaimoaan grillin hankintaan, vaan teki päätökset itse. Kun kerta jotain kovasti halusi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ostaa joku kaasuromu joka on sama kuin pistäisi ruuan tavalliseen uuniin? :D
Iloinen kommentti kivalta ihmiseltä. Suorastaan rrrakastan tämmöisiä päivän piristäjätyyppejä,
Vierailija kirjoitti:
Miten voi 1500e mennä kaasugrilliin? Niitähän saa alle 500e ihan hyviä tai parilla sadalla.
Miten voi mennä päälle 1000€ sohvaan? Niissä on kaikissa samanlainen sisusta ja vanerirakenne. Asia erikseen jos kunnon 1960-1980 lukujen puusohva mikä kestää.
Osta omalla sohva-osuudellellasi kengät/käsilaukku/nojatuoli tms, josta olet aina haaveillut.
Vierailija kirjoitti:
Hiiligrilli saastuttaa myös naapureiden ilman ja tuottaa karsinogeenista ruokaa. Kaasugrilli on paljon paljon parempi. Sohvan voitte ostaa myöhemmin. Miksi et itse osta sitä sohvaa? Jokaisella itseään kunnioittavalla naisella on hyvä työ ja palkka.
mmmh.. karsinogeenejä <drool>. Paras mauste ikinä.
No niin. Onko tämä teidän nykyinen sohva täysin rikki ja puhki? Jos ei, mikä estää istumasta sillä vielä seuraavat kuukaudet? Miten se tilanne eroaa normaalista kun olet siinä sohvalla tähänkin asti tyytyväisenä istunut? Vai onko tämä taas joku juttu, että sinun on juuri nyt pakko saada se sohva kun kuulit miehesi ostaneen OMILLA rahoillaan teille grillin?
Naisena en aina ymmärrä tätä ajatuksen juoksua. Mutta tiedän aloittajan kaltaisen tyypin kun äitini on samanlainen. Tiedän myös sen verran, että on äärimmäisen raskasta asua sellaisen tyypin kanssa. Mikään toisen tekemä päätös ei ole hyvä.
Katsoitko kenties netflixistä superstore-ohjelmaa kehittäessäsi kallis grilli-provoa?
Osta parin sadan euron sohva, ongelma ratkaistu.
Vaihtoehtoisesti saa rouva maksaa grillimakkarasta.
Osta netiltä sohva. Usein myyvät melkeen uusia huonekaluja halvalla.
Itse katson aina nimen joka mainostaa netillä. ja alueen missä on.
Osta sinä sohva. Kun te eroatte, niin on edes grillin ja sohvan jakamiset helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ostaa joku kaasuromu joka on sama kuin pistäisi ruuan tavalliseen uuniin? :D
Iloinen kommentti kivalta ihmiseltä. Suorastaan rrrakastan tämmöisiä päivän piristäjätyyppejä,
lol, no ohan se ihan pöljää ostaa kaasuuuni piahlle, jos sisällä on jo. Oikean grillin ymmärtäisin, mutta kaasuuuni, lmao
Hyvä ostos, onnittelut miehellesi. Kunnon grillillä voi valmistaa liharuokia, joita suomalaisetkin ovat oppinet syömään.
Omilla rahoillaan ostanut, joten mikäpäs siinä.
Linkkaa mulle tämä kyseinen puolentoista tonnin grilli, alkoi kiinnostaa. Ai niin, sitähän ei ole kun trollasit vaan.
Sinä haluat sohvan, mies halusi grillin. Molemmat on yhteisiä hankintoja, olettaisin että molemmat syö sillä grillillä valmistettua ruokaa ja molemmat istuvat sillä sohvalla. Sinulle olisi käynyt halpa grilli, mies halusi kalliin ja maksoi sen itse. Miehelle ilmeisesti sopii nykyinen sohva, sinä haluat uuden (kalliin?) sohvan, joten voinet maksaa sen itse tai sitten vaan odottaa.
Jos mies on niin suuri grillaaja kuin grillin hinta antaa odottaa, vaadi häneltä joka päivä jotain gourmetgrilliruokaa eikä mitään kärähtäneitä makkaroita. Myös kasviksia ja muuta terveellisempää. Ja mies saa ostaa myös ne grillattavat.
Retrosohva käytettynä ja kyrsää huuleen.
Eli et syö grilliruokaa vaikka tarjottaisiin? Ymmärrän, jos vaikka rajoitettu ruokavalio ja mies ei suostu tekemään sinulle sopivia vaihtoehtoja, niin et hyödy mitenkään. Mutta jos grilliruoka maistuu, ei vertaus ollut oikein toimiva.