Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?

Vierailija
14.04.2021 |

Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.

Kommentit (223)

Vierailija
161/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen suuhun !  :D

Vierailija
162/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kätköpaikka voisi olla jälkiruoka. Jäätelöannos tai itse päkerretty leivos. Tai jos liimapintaa riittää niin asettelet huolella miehen puhtaisiin kalsareihin, ja viikaat sitten kauniisti kaappiin takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se mies roskikseen. En itse tapailisi tuollaista, joka ei salli siteiden/tamponien laittamista roskikseen, mitä v??

Vierailija
164/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilman sidettä ja istuisin sohvalle. Mitäpä muutakaan? Jos siteenkäyttöä ei tueta niin mennään vapaalla suojauksella sitten.

Vierailija
165/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä se mies roskikseen. En itse tapailisi tuollaista, joka ei salli siteiden/tamponien laittamista roskikseen, mitä v??

Ei tarvitsekaan hyväksyä niiden laittamista roskikseen.  Sen kieltäminen ei ole mikään syy dumpata tyyppiä.

Jos roskis ei ole oikea paikka, sitten pitää kysyä, mikä on tyypin mielestä sopiva paikka.   Jos hän ei sellaista osaa ehdottaa, niin sitten pitää vaan juosta siellä ulkoroskiksella, jos mitään muuta yhdessä saaa sovituksi.

Jos se juoksentelu on liian rankkaa (vaikkakin varmaan terveellistä, kun sisällä tulee istuskeltua ja kehiteltyä niitä laskimotukoksia ja läskimassoja samalla kun llihakset rapautuvat), niin sitten pitää ilmoittaa, että lähtee omille kämpilleen.  Voi olla, että sitten löytyy pojultakin mielikuvitusta ja loppusijoituspaikka löytyy noin vain.   Jos ei niin, sitten pitääkin vain miettiä, pyytääkö herran mukaan omille kämpille vai onko ehkä parempi vetäytyä omaan rauhaan mietiskelemään tulevaisuuttaan.

Vierailija
166/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin taskuun.

Vierailija
167/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...sieltä toosasta tuuttaa kohta ulos, sellaista joka pilaa elämäsi lopullisesti.

Äidillesi taisi käydä juuri näin.

Vierailija
168/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteet eivät kuulu vessaan tai keittiöön, epähygieenistä ja pahan hajuista vaikka ne miten paperiin paketoisi. Itse käytän kuukuppia, inhottaisi kyllä jos joku vieras jättäisi siteen vessan roskikseen...

Ei ole vaikeaa laittaa vaikka pakastepussiin ja solmia sitten pussi tiiviisti kiinni. Ei pääse hajut ulos. Pussi sitten mihin roskikseen tahansa. Noin olen itse tehnyt.

Vierailija
169/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pöydälle, jos roskikseen ei saa laittaa. Eipä niitä vaihtoehtoja nyt niin hirveästi ole.. itse en tuollaisen ääliön kanssa seurustelisi

Vierailija
170/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku yleinenkin käsitys miesten parissa, että kuukautisvuoto tule peräreiästä?

Vierailija
171/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille kerrosvoileipä ja laita side sinne väliin. Veikkaan että roskista saa käyttää sen jälkeen.

Vierailija
172/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sen suuhun !  :D

Kylla! Tai niinkuin uudessa tv-sarjassa Orangi is new back hampurilaisen väliin :D

Vierailija
173/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan ne aina parpekyy marinadissa. Poikkis syö.

Vierailija
174/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
175/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sen hänen ruokalautaselle jääkaappiin tai jos ei viitsi niin voi sen laittaa myös omaan kainaloon.

Vierailija
176/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sitten tulee, jos ei peräreiästä?

Vierailija
177/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se sitten tulee, jos ei peräreiästä?

Ymmärrän, että jos pelkkää miestenvälistä seksiä harrastaa, niin jotenkin saattaa ajatella, että se peräaukko on lisääntymiselin. Mutta ei se ole, emätin on, sieltä on yhteys kohtuun, josta se kuukautisvuotokin on peräisin.

Vierailija
178/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothien sekaan surauttaisin, kuuluttaisin että nyt olis rautapitoista vihannespirtelöä tarjolla ja menisin valkoiselle sohvalle kiehnäämään ilman sidettä.

Vierailija
179/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskikset on tätä varten. Jätä tämä piilohomo.

Vierailija
180/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää jättää nättiin riviin keittiön tiskipöydälle ihmeteltäväksi. Laittakoon siitä mihin itse haluaa kun kyllästyy katselemaan.  Tosin normimuija laittaisi ne suoraan roskikseen vaikka sinne keittiön roskikseen sen kummemmin kyselemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme