Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?
Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.
Kommentit (223)
Hyvä kätköpaikka voisi olla jälkiruoka. Jäätelöannos tai itse päkerretty leivos. Tai jos liimapintaa riittää niin asettelet huolella miehen puhtaisiin kalsareihin, ja viikaat sitten kauniisti kaappiin takaisin.
Heitä se mies roskikseen. En itse tapailisi tuollaista, joka ei salli siteiden/tamponien laittamista roskikseen, mitä v??
Olisin ilman sidettä ja istuisin sohvalle. Mitäpä muutakaan? Jos siteenkäyttöä ei tueta niin mennään vapaalla suojauksella sitten.
Vierailija kirjoitti:
Heitä se mies roskikseen. En itse tapailisi tuollaista, joka ei salli siteiden/tamponien laittamista roskikseen, mitä v??
Ei tarvitsekaan hyväksyä niiden laittamista roskikseen. Sen kieltäminen ei ole mikään syy dumpata tyyppiä.
Jos roskis ei ole oikea paikka, sitten pitää kysyä, mikä on tyypin mielestä sopiva paikka. Jos hän ei sellaista osaa ehdottaa, niin sitten pitää vaan juosta siellä ulkoroskiksella, jos mitään muuta yhdessä saaa sovituksi.
Jos se juoksentelu on liian rankkaa (vaikkakin varmaan terveellistä, kun sisällä tulee istuskeltua ja kehiteltyä niitä laskimotukoksia ja läskimassoja samalla kun llihakset rapautuvat), niin sitten pitää ilmoittaa, että lähtee omille kämpilleen. Voi olla, että sitten löytyy pojultakin mielikuvitusta ja loppusijoituspaikka löytyy noin vain. Jos ei niin, sitten pitääkin vain miettiä, pyytääkö herran mukaan omille kämpille vai onko ehkä parempi vetäytyä omaan rauhaan mietiskelemään tulevaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
...sieltä toosasta tuuttaa kohta ulos, sellaista joka pilaa elämäsi lopullisesti.
Äidillesi taisi käydä juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Siteet eivät kuulu vessaan tai keittiöön, epähygieenistä ja pahan hajuista vaikka ne miten paperiin paketoisi. Itse käytän kuukuppia, inhottaisi kyllä jos joku vieras jättäisi siteen vessan roskikseen...
Ei ole vaikeaa laittaa vaikka pakastepussiin ja solmia sitten pussi tiiviisti kiinni. Ei pääse hajut ulos. Pussi sitten mihin roskikseen tahansa. Noin olen itse tehnyt.
Pistä pöydälle, jos roskikseen ei saa laittaa. Eipä niitä vaihtoehtoja nyt niin hirveästi ole.. itse en tuollaisen ääliön kanssa seurustelisi
Onko tää joku yleinenkin käsitys miesten parissa, että kuukautisvuoto tule peräreiästä?
Tee sille kerrosvoileipä ja laita side sinne väliin. Veikkaan että roskista saa käyttää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Laita sen suuhun ! :D
Kylla! Tai niinkuin uudessa tv-sarjassa Orangi is new back hampurilaisen väliin :D
Paistan ne aina parpekyy marinadissa. Poikkis syö.
Laittaisin sen hänen ruokalautaselle jääkaappiin tai jos ei viitsi niin voi sen laittaa myös omaan kainaloon.
Mistä se sitten tulee, jos ei peräreiästä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sitten tulee, jos ei peräreiästä?
Ymmärrän, että jos pelkkää miestenvälistä seksiä harrastaa, niin jotenkin saattaa ajatella, että se peräaukko on lisääntymiselin. Mutta ei se ole, emätin on, sieltä on yhteys kohtuun, josta se kuukautisvuotokin on peräisin.
Smoothien sekaan surauttaisin, kuuluttaisin että nyt olis rautapitoista vihannespirtelöä tarjolla ja menisin valkoiselle sohvalle kiehnäämään ilman sidettä.
Roskikset on tätä varten. Jätä tämä piilohomo.
Ne pitää jättää nättiin riviin keittiön tiskipöydälle ihmeteltäväksi. Laittakoon siitä mihin itse haluaa kun kyllästyy katselemaan. Tosin normimuija laittaisi ne suoraan roskikseen vaikka sinne keittiön roskikseen sen kummemmin kyselemättä.
Laita sen suuhun ! :D