Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?

Vierailija
14.04.2021 |

Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.

Kommentit (223)

Vierailija
121/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Minusta on suorastaan hävytöntä vääntyä toisen kotiin  tuolla viikolla. Onko pakko? Mitä haluat että vastaamme ? Miten voit pitää huolta hygieenistä siellä ? Pysy kotona. 

Eli kaikkien naisten pitäisi pysytellä kotona kuukautisten aikaan? Ei saa käydä töissä tai kaupassa tai harrastuksissa tai tai tai... Ei juma. Eiköhän se hygienian hoito hoidu ihan yhtä hyvin toisessakin vessassa kuin omassa. Taidat olla ap:n äijä.

Vierailija
122/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi asuu omakotitalossa, niin vessanpönttöön. Voi sitten ihmetellä, että mikäs tukkeuma se täällä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin laittanut siteen käsilaukkuuni ja sanonut sen jälkeen, että minun on nyt mahdoton olla hänen luonaan kuukautisten takia, ja olisin lähtenyt pois. Tuollainen ihmisen juoksuttaminen ulkoroskiksella on pelkkää kiusantekoa, ja jos aikuisella ihmisellä on noin fobinen suhtautuminen kuukautisiin, en itse säännöllisen kuukautiskierron omaavana ihmisenä pystyisi käytännön syistäkään olemaan hänen kanssaan. Joten lopettaisin suhteen ihan asiallisesti - en kuitenkaan tekisi mitään lapsellista jäynää tai muutakaan. 

Vierailija
124/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvan istuinten väliin. toinen hyvä paikka on miehen kenkä.

Vierailija
125/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mukaan minigrippussi, johon laitat töhnäiset tampoonisi ja viet omaan roskikseen! Miksi seurustelukumppanin pitäisi joutua sinun sotkujasi siivoamaan?

Aah neitsytmies taas paikalla antamassa näsäviisaita kommentteja, sinulla ei ole mitään kokemusta naisen kanssa asumisesta ja menkoista että mitäpä jos olisit vaan hiljaa;) 

Vierailija
126/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille miehille sellainen viesti, että jos ette kestä naisen kuukautisia ja siitä tulevaa jätettä, niin nainen ei ole teitä varten vaan oma käsi. 

Vierailija
127/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannu kuumaksi. Voita. Menkkarätti siihen. Ja adios.

Vierailija
128/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on varmaan tyttöystävä, joka ei saa nähä toisen naisen menkkatuotteita.

Tämähän se on. Muuten ei pitäisi olla ongelma aikuiselle miehelle.

Vierailija
129/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin mennessäni kotiin. Enkä tulisi enää käymään. Mies voi etsiä mieskumppanin, niin ei ole ällöjä menkkaongelmia sit enää.

Vierailija
130/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko teinivuosinaan härnäsi opettajia ja hauskutti luokkakavereitaan.

Sisko nyppäsi tamppoonin oppitunnilla pois ja heitti sen luokan kattoon kiinni.

Sieltä se sitten aikanaan tippui  pois kun kuivahti. 

Vierailija
131/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa miestä joka ei ole koskaan asunut naisen kanssa yhdessä, noin siinä käy että ukko yökkäilee naisen kropan normaalille toiminnalle. 10 vuotta naimisissa olleena en katsoisi tuollaista äijää hetkeäkään. Kyllä sen pitää olla normiaälyiselle aikuiselle jo alusta asti selvää, että nainen menstruoi ja kakkaa ja kasvaa karvaa ja mitä näitä ällöjä juttuja nyt onkaan.

Vierailija
132/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaile niitä ympäriinsä ja sano että nyt ei ole roskiksessa

Vierailija
133/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäsin verisen rätin tollasen naamaan

Vierailija
134/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin laittanut siteen käsilaukkuuni ja sanonut sen jälkeen, että minun on nyt mahdoton olla hänen luonaan kuukautisten takia, ja olisin lähtenyt pois. Tuollainen ihmisen juoksuttaminen ulkoroskiksella on pelkkää kiusantekoa, ja jos aikuisella ihmisellä on noin fobinen suhtautuminen kuukautisiin, en itse säännöllisen kuukautiskierron omaavana ihmisenä pystyisi käytännön syistäkään olemaan hänen kanssaan. Joten lopettaisin suhteen ihan asiallisesti - en kuitenkaan tekisi mitään lapsellista jäynää tai muutakaan. 

Ketjua lukiessa tuli ihan sama mieleen.

Tuollainen juoksuttaminen on kiusantekoa ja vallankäyttöä.

Mitähän muita outouksia miehestä vielä paljastuukaan?

Hieman ohi aiheen, ikävä kyllä tuollaisia miehiä on olemassa.

Oma isäni juoksutti minua ja siskojani ulkoroskikselle kun olimme teinejä. Kammoksui kasvamistamme ja kuukautisten alkamista, ja puhui kuukautisista todella rumasti. Nuorille tytöille.

Ja niitä siteitä ei olisi saanut olla missään, ensin piti laittaa saunan pesään, sitten ei sinne, vaan roskiin ja sitten ei sinne, vaan suoraan ulkoroskiin ja sitten ei olisi saanut laittaa sinnekään. Ja todellakin laitoimme siteet wc-paperipakettiin ja siivosimme jälkemme muutenkin.

Luulisi että nuoremmat miehet olisivat jo päässeet pois tällaisesta käytöksestä.

En ikinä voisi tapailla tuollaista kivikauden ääliötä, yhtä oli pakko sietää kunnes nuorena lähdin kotoa. Ei enää koskaan.

Ja todellakin, näillä tyypeillä on muitakin vähemmän kivoja ominaisuuksia.

Vierailija
135/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinne roskikseen tietenkin, jos ei käy niin sitten lähtisin kotiin.

Vierailija
136/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepussi/hedelmäpussi ja omaan laukkuun

Vierailija
137/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan joku suominainen hengaa miehen luona kolme päivää saatuaan kiellon laittaa siteitään miehen roskiksiin... tosielämässä ei hengaisi kolmea sekuntiakaan.

Vierailija
138/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jääkaappiin ja toivottaisin hyvää loppuelämää.

Vierailija
139/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmaan joku suominainen hengaa miehen luona kolme päivää saatuaan kiellon laittaa siteitään miehen roskiksiin... tosielämässä ei hengaisi kolmea sekuntiakaan.

Minä luulen, että hyvin harva ulkomaalainenkaan nainen hengaisi tuollaisen törpön kanssa kolmea päivää.

Vierailija
140/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus levittää haisevia rättejäni toisen asuntoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi