Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?
Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.
Kommentit (223)
Kostuta hieman ja pyöritä maissijauhossa ja kananmuna-suolasekoituksessa. Paista voissa tai öljyssä pannulla noin 10 minuuttia jotta saat rapean leivitetyn pinnan. Lisukkeina perunamuusia ja soijakastiketta.
Vessan seinään kiinnittäisin, että ymmärtäisi vinkin.
Vitturättimies, sun kannattaa hieman tutustua vielä ihmisen biologiaan vastaustesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vitturättimies, sun kannattaa hieman tutustua vielä ihmisen biologiaan vastaustesi perusteella.
No hyvä. Opetappa mua.
Noistahan voi rakentaa jeesusteipillä vaikka värikkään jouluhimmelin. Välivarastointi vaikka ilmatiiviissä minigrip-pusseissa tapailumiehen pöydän tai tuolin alle teipattuna. Parissa kuukaudessa tulee jo ihan kivasti askartelumateriaalia.
Kyllä joka jätkä pi*lun nuolee, mutta harva syö tamppoonin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Opetappa mua.
Viidennellä luokalla tosiaan käydään ihmisen lisääntyminen läpi, ja kerrotaan myös kuukautisista. Jos nämä perusasiat eivät ole selvillä, niin varmasti hyvä ainakin tiedostaa se, että kuukautisvuoto ei tule peräaukosta, eikä se ole merkki reistailuista, vaan siitä, että elimistö toimii niin kuin pitääkin, ellei nainen sitten ole raskaana. Varmasti löydät Googlella tästä lisätietoa.
Laittaisin jääkaapin yläreunalle ja sitten harjanvarrella työntäisen sen niin, että se putoaa kaapin taakse.
Tulee mieleen onko kyse jostain uskonnollisesta tai kulttuurisesta erosta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen onko kyse jostain uskonnollisesta tai kulttuurisesta erosta.
Mulle taas tulee mieleen ihan puhdas trollailu.
Siteet eivät kuulu vessaan tai keittiöön, epähygieenistä ja pahan hajuista vaikka ne miten paperiin paketoisi. Itse käytän kuukuppia, inhottaisi kyllä jos joku vieras jättäisi siteen vessan roskikseen...
Vanhanpiian mielikuvitus mukamies noin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Siteet eivät kuulu vessaan tai keittiöön, epähygieenistä ja pahan hajuista vaikka ne miten paperiin paketoisi. Itse käytän kuukuppia, inhottaisi kyllä jos joku vieras jättäisi siteen vessan roskikseen...
Onko roskis just se paikka, jonka pitää olla hygieeninen? Jos näin on, mitä sinne saa panna?
Ja täältä päätit kysyä? Vinkki sinulle: Ratkaise itse ongelmasi!
Laittaisin ne ruokapöydälle ja antaisin miehen itse viedä ne ulkoroskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Opetappa mua.
Viidennellä luokalla tosiaan käydään ihmisen lisääntyminen läpi, ja kerrotaan myös kuukautisista. Jos nämä perusasiat eivät ole selvillä, niin varmasti hyvä ainakin tiedostaa se, että kuukautisvuoto ei tule peräaukosta, eikä se ole merkki reistailuista, vaan siitä, että elimistö toimii niin kuin pitääkin, ellei nainen sitten ole raskaana. Varmasti löydät Googlella tästä lisätietoa.
Ottiko lujille?
Ruokapöydälle kauniisti katettuna salaatinlehtipedillä ja toivottaisin hyvää ruokahalua.
Lähetätä postissa hänelle koko kierron siteet. Jos vielä kesällä olette yhdessä. Ainakin sinusta jää tuoksuva muisto.
Miksi te suhtaudutte tähän avaukseen niin kuin tämä olisi totta?