Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?

Vierailija
14.04.2021 |

Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyn alle

Vierailija
202/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-tiloissa kuuluu olla roskis. Ymmärrän, ettei kukaan halua terveyssiteitä keittiön roksikseen. 

Aloittaja kehottaa sulhoaan hommaamaan vessaan roskiksen.

Ei luulisi olevan vaikeaa, mutta nykynuorethan  ovat aivan pihalla monista käytännön asioista. Vain harvalla näkee roskista wc-tiloissa, ilmeisesti käytetyt siteet kannataan keittiön roksikseen nuuhkittaviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujauta kattokruunuun

Vierailija
204/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja vastauksia. Uskokaa tai älkää, olin 20 v sitten vastaavassa tilanteessa. Vietin viikon suomalaisen miehen luona ulkomailla. Mies kertoi viimeisenä aamuna, että hänen tyttiksensä on tulossa Suomesta saman päivän koneella (tavatessamme mies oli tietysti 100% sinkku). Vannotti, että korjaan kaikki, ihan kaikki jäljet asunnosta. Vaihdan lakanat, vien roskat, kondomit, kuukautissuojat, yhteiset ruuat kaapista jotka minä olin ostanut jne. Itse hän lähti ulos "asioille", ilmeisesti ostamaan mieluisia eväitä tyttöystävälle. Käski kämpän olla siivottu ja tyhjä, kun tulee takaisin. 

Tein työtä käskettyä. Ruoat heitin roskiin, vein roskapussin. Lakanat pesukoneeseen. Petasin uuden pedin nätisti. Asettelin käytetyt kondomit eritteineen huolellisesti yksitellen peiton alle. Varmuuden vuoksi jätin vielä yhdet punaiset stringit kahvinkeittimen suodatinosaan, aamukahviyllätykseksi. 

Vierailija
205/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että voit hoitaa kuukautiset poiskin. Sitten noin viikon päästä kysy muina naisina mihin roskikseen voit laittaa raskaustestin?

Vierailija
206/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin ääliöitä miehiä voi olla, vai voiko?

Siis jos ei mies kestä naisen kuukautisia niin eihän hän ole mikään mies.

Mulla oli hetken yksi joka vähän kakisteli menkkaseksiä. Jätin hänet.

Vierailija
207/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkein provo ikinä.

Vierailija
208/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee ne mutta jos käärii paperiin vähemmän . Ehkä siellä on koira joka penkoo roskia tai sitten muita naisia vakituisesti . Jätä huulipuna sänkyyn ja puuteri vessaan tai tamponi , kondomeja jonnekin.

Vierailija
209/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeasti. Ei asiaan liittyen. Ei ole homma eikä mikään laittaa side rullalle ja kietoa vessaperi sen ympärille, niin että siitä tulee pieni paketti. 

Vierailija
210/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ikkunasta ulos tai työnnä toiseen reikään jemmaan.

Vierailija
211/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeelle roskapussissa, jos haluat jatkaa hölmön miehen tapaamista. 

Pikku vinkki: monet miehet haisevat erittäin pahalle. Juristieksä haisi viinalle. 

Vierailija
212/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WC-tiloissa kuuluu olla roskis. Ymmärrän, ettei kukaan halua terveyssiteitä keittiön roksikseen. 

Ei luulisi olevan vaikeaa, mutta nykynuorethan  ovat aivan pihalla monista käytännön asioista. Vain harvalla näkee roskista wc-tiloissa, ilmeisesti käytetyt siteet kannataan keittiön roksikseen nuuhkittaviksi.

En ymmärrä, miksi terveyssiteitä ei voisi olla keittiön roskiksessa. Itse olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni kodissa, jossa ei ollut (eikä ole vieläkään) vessassa omaa roskista. Ei ne siellä keittiön roskiksessa haise yhtään sen enempää kuin joku jauhelihapaketti, jogurttipurkki, kananmunankuoret tai kahvinporotkaan. Jos roskis haisee, se viedään ulos. Terveysside ei todellakaan haise samalla tavalla kuin joku  lapsen kakkavaippa. 

Vierailija
213/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä te ruokitte trollia?

Sokeen reetan umpsiokea kissakin näki välittömästi jo otsikon ensimmäiseltä riviltä, että porvoota pukkaa jälleen.

Koska aiheesta on hauskaa keskustella. Tarvitseeko kaikkea ottaa niin vakavasti. Ei tällaisia harmittomia trolleja tarvitse pelätä. 

Vierailija
214/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekisi sanoa että käärisin ensin talouspaperiin, sitten pakastepussiin ja piilottaisin jääkaappiin jos löytyy joku nurkka mitä mies harvemmin tonkii. Jos taas jääkaappi on käytännössä tyhjä niin pakastimen perälle ja lähtisin ulos sieltä viimeisen kerran.

Tämä kyllä todennäköisesti edesauttaa sukupuolten välistä vastakkainajattelua, joten todennäköisesti latelisin kauniit mutta lujat sanat siitä mitä tilanteesta ajattelen, ja jollei vielä senkään jälkeen saisi heittää roskiin niin toivottaisin hyvää jatkoa.

Muuten hän vain päätyisi raivoamaan kavereilleen siitä sekopäästä joka tunki siteitä piiloon joka paikkaan haisemaan ja ghostasi.

Vierailija
215/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tapaile exääni? Koetti  pistää minut migreenissä pyöräilemään kotiin koska "mä en haluu katsoo sun oksentelua ja kuulla sun voihkimista",  kakalla kun kävin niin hirveä huuto että olisit pas""ut kotona ja tamponit oli tosiaan vietävä pihan roskikseen. Sanoin lopulta miehelle että ostaa pumpattavan barbaran jos ei kestä sitä että naiset käy kakalla , miehen mielestä olin vain ällöttävä sika.

Onkohan löytänyt vieläkään sitä mystistä naista joka ei koskaan sairastu, ei käy isomalla asialla ja jolla ei ole kuukautisia?

Vierailija
216/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyn alle laittaisin, yleensä kierrän siistin paketin vessapaperista ympärille, jos vuotoa on runsaasti, tässä tapauksessa voisin vielä pikkuisen tyynyä pöyhiä avoimen siteen päällä. Ottaisin laukkuni ja iloisesti moikkasin ulos kävellessä, enkä enää palaisi.

Vierailija
217/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi terveyssiteitä ei voisi olla keittiön roskiksessa. Itse olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni kodissa, jossa ei ollut (eikä ole vieläkään) vessassa omaa roskista. Ei ne siellä keittiön roskiksessa haise yhtään sen enempää kuin joku jauhelihapaketti, jogurttipurkki, kananmunankuoret tai kahvinporotkaan. Jos roskis haisee, se viedään ulos. Terveysside ei todellakaan haise samalla tavalla kuin joku  lapsen kakkavaippa. 

En ikinä antaisi tuoda alapään eritteitä keittiöni roskikseen.  Ko. eritteitä varten on wc, ja siellä roskis, sekä myöskin lavuaari käsien pesemistä varten siteenvaihdon jälkeen.   

Yök, joku kantaa paskakäsissään terveyssiteitä keittiöön.  Millaisia sikoja voi ollakin vielä nykyaikana ! Hygieniasta ei tietoakaan eräillä!!  Samoilla paskakäsillä sitten syömään varmaankin seuraavaksi!!

Vierailija
218/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuletuskanaviin, sohvan alle, patjan alle, kukkaruukkuihun, uuniin, kaikkiin laatikoihin jne. Onhan niitä paikkoja, toope.

Verhotangon sisälle, se on oikea paikka. Laita muutama katkarapu sinne lisäksi, ja sitten toivottele hyvät jatkot hälle. 

Jääkaapin vihanneslaatikossa ne säilyy kyllä pitkään. Tai pakastimessa. 

Vierailija
219/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 kirjoitti:

Mieli tekisi sanoa että käärisin ensin talouspaperiin, sitten pakastepussiin ja piilottaisin jääkaappiin jos löytyy joku nurkka mitä mies harvemmin tonkii. Jos taas jääkaappi on käytännössä tyhjä niin pakastimen perälle ja lähtisin ulos sieltä viimeisen kerran.

Tämä kyllä todennäköisesti edesauttaa sukupuolten välistä vastakkainajattelua, joten todennäköisesti latelisin kauniit mutta lujat sanat siitä mitä tilanteesta ajattelen, ja jollei vielä senkään jälkeen saisi heittää roskiin niin toivottaisin hyvää jatkoa.

Muuten hän vain päätyisi raivoamaan kavereilleen siitä sekopäästä joka tunki siteitä piiloon joka paikkaan haisemaan ja ghostasi.

Golfbagi tai joku muu sellainen jumppakassi on ehkä paras paikka. 

Vierailija
220/223 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi