Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?
Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sitten tulee, jos ei peräreiästä?
Etupyllystä
Näemmä ei suomalainen. :/ En suostuisi hyväksymään tuollaista käytöstä. Jokin raja.
No mitäs sitten tapahtuisi jos teidän jutusta tulisi jotain vakavaa ja vaikka muuttaisitte yhteen? Olettaako tuo tollo että juoksutat jatkuvasti käytettyjä siteitäsi johonkin ulkoroskikseen?
Minä sanoisin vaan että nyt ei nähdä viikkoon, mulla on menkat, heippa. Sitten keskittyisin tekemään jotain mukavaa, kuten surffaamaan uutta matoa koukkuun Tinderissä.
Onko Suomesta miehet niin kertakaikkisen loppu että tuollaistakin naiset sietävät?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sitten tapahtuisi jos teidän jutusta tulisi jotain vakavaa ja vaikka muuttaisitte yhteen? Olettaako tuo tollo että juoksutat jatkuvasti käytettyjä siteitäsi johonkin ulkoroskikseen?
Minä sanoisin vaan että nyt ei nähdä viikkoon, mulla on menkat, heippa. Sitten keskittyisin tekemään jotain mukavaa, kuten surffaamaan uutta matoa koukkuun Tinderissä.
Onko Suomesta miehet niin kertakaikkisen loppu että tuollaistakin naiset sietävät?
Tää avaus on trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin kuukuppia.
Käyttäisitkö oikeasti? Miehen käskystä? Entä jos se kieltää käymästä paskalla kun tuntuu naisen ruumiintoiminnot olevn hakusessa?
Mikä on tapailukumppani? joku salarakas, sivuvaimo, sivumies, rakastaja,rakastajatar, jalkavaimo, jalkamies, avopuoliso, hyvänyöntuttava, kihlattu?
Jos mies ei kuukutisia kestä, niin vaihtoon. Se kun sattuu olemaan ihan normaali naisten biologiaan kuuluva asia. Minkä me sille mahdetaan.
Miksi kukaan edes notkuu tapailukumppanin luona päiväkausia kun on menkat? Jos ei ukko kestä siteitä tai tamponeja niin tuskin siltä munaakaan saa menkkojen aikaan
Miksi ihmeessä te ruokitte trollia?
Sokeen reetan umpsiokea kissakin näki välittömästi jo otsikon ensimmäiseltä riviltä, että porvoota pukkaa jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää avaus on trollausta.
Tää avaus voi ollakin, mutta tiedän kyllä miehen joka oikeasti vaati tyttikseltä tuollaista. No eipä heistä tullut paria, eikä uuttakaan löytynyt joten miestä ei nykyään häiritse minkään sortin naiset eikä niitten menkat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te ruokitte trollia?
Sokeen reetan umpsiokea kissakin näki välittömästi jo otsikon ensimmäiseltä riviltä, että porvoota pukkaa jälleen.
Täällähän on ihan tosi hauskoja vastauksia, ei kaikkea tartte aina ottaa niin vakavasti
Enpä usko, että yhteiselo tuollaisen miehen kanssa onnistuu. Mitäs sitten, kun olette naimisissa ja teillä on vauva, sulla on kuukautiset ja vauvan vaipatkin pitäisi jonnekin laittaa. Ei kuulosta kovin tervejärkiseltä mieheltä, kuukautiset on arkipäivää. Siteet/tamponit voi laittaa tiiviiseen muovipussiin, joka on vessaroskiksessa, roskiksen voi sitten tyhjentää sinne ulkoroskikseen.
Ehkäpä tämä on vain jäävuoren huippu, mitä kaikkea tuollaisesta kumppanista voi paljastua jatkossa...
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset laita käytettyjä kertakäyttösuojia ensin johonkin pakettiin tai pussiin ja vasta sitten roskiin? Näin minua ainakin opetti äiti 70-luvulla, kun kuukautiseni alkoivat. Kertaakaan en ole käytettyä suojaa sellaisenaan roskikseen laittanut. En kotona, enkä kodin ulkopuolella.
Kauheasti ylimääräistä muovia kuluu ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies nyt muutenkaan niin hullu on, että menkkaperseisen ja siihen ikänsä puolesta kykenevän naaraksen kanssa alkaa seukkaamaan? Tuohan on vain varoitus signaali siitä, että vielä pahempaa sieltä toosasta tuuttaa kohta ulos, sellaista joka pilaa elämäsi lopullisesti.
Seurustelet siis vain alle 12v tai yli 60v naisten kanssa? Ai niin, eihän tollainen tyyppi nyt naista saa. Siksi onkin noin katkera. 😀
Liimaisin otsaani sen ja kävelisin ympäri asuntoa.
Luultavasti ostaisin kylppäriin pienen roskiksen ja opastaisin vähän parempaan naisen kohteluun.