Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?
Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.
Kommentit (223)
Olisiko yöpöydän laatikko tai pakastin parempi paikka?
Vaihtoon tuollainen mies.
Heittäisin keittiön pöydälle, sohvalle tai jonnekin muualle ja lähtisin menemään, koskaan tulematta takaisin.
Alkaako ne ihan oikeasti haista? Löysin miehen lapsen huoneesta pussin jossa oli käytettyjä siteitä, eikä huone mitenkään haissut.
Vierailija kirjoitti:
Tunkisin ne pyllynreikääni. Eräänlainen dildo nähkääs.
Onpa sulla erikoiset tavat.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako ne ihan oikeasti haista? Löysin miehen lapsen huoneesta pussin jossa oli käytettyjä siteitä, eikä huone mitenkään haissut.
Kyllä alkavat.
No niin, nyt ratkaisin asian. Yksi kahvinkeittimen vesisäiliöön, yksi vaatekaapin alahyllylle ihan perälle, yksi kirjahyllyyn kirjojen taa, ja nyt – adios!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mukaan minigrippussi, johon laitat töhnäiset tampoonisi ja viet omaan roskikseen! Miksi seurustelukumppanin pitäisi joutua sinun sotkujasi siivoamaan?
Tämä! Minun tapailukumppani tiskaa jos käyttää astioita ja kiikuttaa jokikisen roskan ulos. Minun roskiksia hän ei sotke.
Ei sitten ole pitkää riesaa tuosta(kaan) kumppanista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mukaan minigrippussi, johon laitat töhnäiset tampoonisi ja viet omaan roskikseen! Miksi seurustelukumppanin pitäisi joutua sinun sotkujasi siivoamaan?
Tämä! Minun tapailukumppani tiskaa jos käyttää astioita ja kiikuttaa jokikisen roskan ulos. Minun roskiksia hän ei sotke.
Jep! Minun tapailukumppanini myös imuroi sohvan jäljiltään, täyttää jääkaapin sitä mukaa, kun on sieltä syönyt ja puhdistaa suihkun lattiakaivon hiuksista.
Jos se on omakotitalo, niin tunkisin vessanpönttöön. Mutta oikeasti viestin ulkoroskikseen ja lähtisin saman tien kotiini , enkä menisi takaisin.
Tunget ne jätkän joka rööriin ja toivotat mukavaa loppuelämää.
Ihania ideoita 😄😁😂. Pakastin....kahvinkeittimen vesisäiliö😂😂😂
Veisin kiltisti ulkoroskikseen.
Sen jälkeen tapailisimme vain minun kotonani. Keskustelisimme asiasta. Päättäisin sen jälkeen, haluaisinko jatkaa tapailua, miten se onnistuisi ja onko mahdolliselle yhteenmuutolle tulevaisuudessa edellytyksiä.
En itse ole kiinnostunut satunnaisista tai edes vakitapailukumppanista, joten keskustelun jälkeen se suhde olisi todennäköisesti siinä. Meidän asenteemme eivät sopisi yhteen, jos mies ei muuttaisi omiaan tässä.
Toivottaisin onnea ja vapauttaisin etsimään naista, jolla ei ole kuukautisia, tai joka kokisi tarvetta kipittää ulkoroskikselle käytetyn siteen kanssa monta kertaa vuorokaudessa.
Lopettaisin moisen idiootin tapailun välittömästi. Muistoksi jemmaisin käytetyn siteen vaate- tai astiakaappiin.
Seuraavan tapailukumppanin roskikseen.
No siinä ei kai auta kuin juosta ulkoroskikseen tai ottaa musta roskapussi eteisen nurkkaan ulko-oven viereen. Kääriä ensin paperiin, ehkä pakastepussiin tai biopussiin, tiukasti kiinni.
Eiköhän tämä aihe ole nyt taputeltu. Jospa menisitte kommentoimaan tuonne mun uuteen ketjuun, jossa n. 40-vuotias mies kommentoi ulkonäköäni. Siellä on vielä aika vähän vastauksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ole pitkää riesaa tuosta(kaan) kumppanista..
Olihan siitä aika paljon riesaa kun leffaa katsoessa syötiin konvehteja ja koko ajan piti pistää pauselle kun joka roskaa lähti viemään.
Siis tonkiiko hän roskiksen tarkistaakseen, että onko siellä käytettyjä siteitä vai jätätkö siteet levälleen siihen roskiksen päälle? Ainakin itse laitan tuollaiset roskat vähän piiloon sinne roskikseen, niin ei tarvitse muiden ihastella tuotoksiani.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin pakastimeen ja poistuisin paikalta.
Pakastimessa säilyisi muistona kauemmin.
Ottaisin pienen roskapussin jonne laittaisin siteet ja sitoisin pussin kiinni väliajoiksi, jos olisin paikassa missä ei ole roskista käytettävissä.
Toki tässä tapauksessa keräisin kaikki kamppeeni siteitä myöten ja toivottaisin ”poikaystävälle” mukavaa loppuelämää, en jaksaisi katsella tyyppiä joka tekee naisen perustoiminnoista noin suuren ongelman. Voi vain kuvitella missä muissa asioissa miehellä on jotain outoja ja elämää vaikeuttavia päähänpinttymiä ja periaatteita.