Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?
Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Jo on taas ongelma.
Vai onko tarkoitus keksiä toinen toistaan "vitsikkäämpiä" vastauksia?
Onkohan ketjussa yhtään rehellistä vastausta?
Mielestäni trollauksiin ei kannata vastata vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin pakastimeen ja poistuisin paikalta.
Raikastuuko ne siellä samalla tavalla kuin päiväysvanhat punalappuiset sapuskatkin...?
Käyttäisin kuukuppia hänen luonaan.
Onhan jollain suomi-taikinanaama luuskalla ongelmat. Hajoo siihen ja paskaan TaPaiLuKuMppAnIIs, vedän turpaan v***u
Vierailija kirjoitti:
Sitä olisikin hyvä keitellä hänen kattilassaan.
käytetyt siteet voi myydä jos kehtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olisikin hyvä keitellä hänen kattilassaan.
Joo, kun sitä kuukuppia tosiaan pitääkin keitellä n. 10 minuutin välein.
Avaisin tiskialtaan vesilukon ja tunkisin sen sinne sisälle.
Repisin ohuiksi suikaleiksi ja vetäisin alas vessanpöntöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja voin kyllä hyvin ymmärtää aloittajan tapailukumppania, kyllähän kuukautissuojat nopeasti alkavat haiskahtaa roskiksessa kamalalle, samalla tavalla kuin vaikka lihan tai kalan tähteet yms. Itsekin vien kuukautisroskat aina eteiseen pussiin ja päivittäin ulkoroskikseen, en todellakaan jättäisi niitä vessan roskikseen lojumaan! Ja jos henkilöllä itsellään ei ole kuukautisia, varmasti vielä vähemmän haluaa jonkin toisen haisevia roskia taloonsa. Ihan kohteliasta viedä ne ulkoroskikseen, eikä ole mitään ilkeilyä jos talon omistaja niitä ei vessan tai keittiön roskikseen halua.
Mä laitan ihan varta vasten vieraita varten vessaan roskiksen, kun itse en tarvitse. Toivottavasti mwillä ei kukaan ajattele, ettei voisi jättää siteita roskikseen. Ei niitä ole päiväkaupalla siellä tarkoitus hillota.
Pitääköhän sun käyda pskomassakin muualla, ettet sotke tyypin vessanpönttöä?
Taitaa olla trollolloo koko aloitus.
Jos on kolmekin päivää jonkun muun kotona, niin todennäköisesti sulla on isompikin laukku mukana, kuin se käsilaukku. Pakkohan on olla vaatteita, yöpaita, pikkuhousuja, meikkipussit ym ym. Joten ota sinne isoon kassiin mukaan muovikassi, johon sitten laitat ne käytetyt siteet (kääräise ne ensin vaikka vessapaperiin, että pysyvät paremmin "kuivina." Muovikassin pidät siellä isossa kassissa hyvin tiiviiksi suljettuna, Kotona heität satsin omaan roskikseesi.
Liimaisin ulko-oveen. Siihen käytävän puolelle samalla kun lähden he*vettiin sieltä 🤡
Antaisin sen sille käteen ja sanoisin, että ole hyvä ja tee mitä haluat.
Jos siteen liimapinta vielä toimii, liimaa se tyypin otsaan ja sano hyvästi. Eli jätä se sika.
Tapailukumppanisi vaihtaa sitten sinut mieheen tai vaihdevuodet ohittaneeseen naiseen ja ongelma on ratkaistu.
Tunge tuoreeltaan suuhun ja kaulimella perään.
parsisin tyynyn auki, ujuttaisin siteen nätisti sisään ja ompelisin tyynyn takaisin kiinni
jssap