Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?
Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.
Kommentit (223)
Minä laittaisin tyypin takin taskuun siinä samalla kuin häipyisin.
Myös tuo ulko oveen liimaaminen oli hyvä idea
Povitaskuun missä pitää lompakkoaan.
Postita se miehen vaimolle ja kerro olevasi raskaana,
Siinähän se käytetty side/tamponi kulkeutuisi samalla ovenavauksella, kun häipyisin tuollaisen taukin luota lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voikos tuosta tapailusuhteesta tulla mitään enempää jos edes roskiin ei saa laittaa käytettyjä menkkatuotteita? Mitäs sitten jos meinaatte joskus muuttaa yhteen asumaan?
Vastausta minulla ei pulmaasi ole, mutta jos et ole kokeillut ja jos kiinnostaa niin kuukupin käytöstä ei tule roskia. Tosin tuskin saisit sitäkään puhdistaa tai jättää esille..
Eikai se nyt missään esillä kuulu ollakkaan?? Paikallaan tarvittaessa ja muuten omassa pussissaan vessassa. Vai missä keittiön tasolla sinä omaasi pidät?
Siis ei roskiksiin? Hmm... Mä laittaisin ainakin yhden olohuoneen pöydälle, yhden jääkaappiin ja yhden tämän kaverin hammasmukiin.
Tämä aloittajahan on kuukautispervo, ihme, että näinkin pitkään on tällä kertaa vedättänyt.
Hänen tyynyn alle. Vähän kuin hammaskeiju.
Juuri tämä! Ei niitä siteitä sinne vain nakata, vaan kääritään pariin paperipalaan ja tungetaan syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Siis tonkiiko hän roskiksen tarkistaakseen, että onko siellä käytettyjä siteitä vai jätätkö siteet levälleen siihen roskiksen päälle? Ainakin itse laitan tuollaiset roskat vähän piiloon sinne roskikseen, niin ei tarvitse muiden ihastella tuotoksiani.
Minusta on suorastaan hävytöntä vääntyä toisen kotiin tuolla viikolla. Onko pakko? Mitä haluat että vastaamme ? Miten voit pitää huolta hygieenistä siellä ? Pysy kotona.
Miksi katsot noin naurettavaa miestä? (Provo?)Minä laittaisin tyypin takintaskuun nuo käytetyt siteet...
Jos miehellä verhotanko niin sen sisään tamponit.
Vie oma kannellinen pikkuroskis vessaan.
Heitä vessanpönttöön, jos roskista ei saa käyttää roksille.
Lopettaisin tapailemisen heti. Eihän tuollainen henkilö ole millään tapaa valmis parisuhteeseen, ja jos tuo on ongelma, niin kuinka isoja ongelmia on sitten kaikki muut. Voi hyvää päivää taas.
Suukapuloituna ja kaulin perseessä voisi olla kiihottava olla!?!
T: M26