Kysymys teille jotka ovat eronneet seksin vähyyden tai puuttumisen takia.
(Väärä palsta varmaan, mutta ei ota tulta alleen seksi alueella vaikka haluttomuudesta puhutaan koko ajan.)
Siis vaikka rakkautta oli vielä jäljellä. Oliko päätös oikea? Vai oletko katunut? Kauanko jaksoit ja ehkä yritit pelastaa suhteen?
Aihe tuntuu jakavan mielipiteitä.. Onko oikein erota seksin vähyyden takia jos suhteessa on rakkautta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tein ison virheen, kun jätin suhteen jossa seksi ei oikein sujunut. Tätä nyt sitten joudun katumaan koko loppuelämän. Kyllä, mikään ei kukaan voi korvata ihmistä jonka menetin silkkaa typeryyttäni etsiessäni seksiä jota sain ihmiseltä josta nyt en halua muuta kuin päästä eroon.
Mitä sä täällä vingut? Erosit koska et ollut tyytyväinen seksin määrään. Nyt itket kun sitä onkin olemassa. Sorry mut multa ei naisena heru mitään sympatiaa sun ns. ongelmille. Et näytä tajuavan että parisuhteessa rakkaus ja rakasteleminen kulkee käsi kädessä. Pitäisi ainakin kulkea.
Kaffepulla kirjoitti:
Mä en voisi kuvitella, että jättäisin mieheni seksin puutteen takia. Aivan sairas ajatus.
Toki seksi on kivaa, mutta ei mikään elinehto. Enkä tarvitse tunnetta siitä, että olen haluttu. Jos sellaista tarvitsisin, voisin lähteä ruotsinlaivalle minihame päällä. Siinä ne miesten haluamiset tulee ihan selväksi. En kaipaa mitään kuolaavia äijiä perääni, en edes kotona. Itse asiassa en varsinkaan siellä.
Tähän vaan että onneksi en ole sun miehesi. Ja onneksi oma muija ei ajattele noin. Haluaa seksiä ja se on sille tärkeää niinkuin itsellekin.
Teit virheen, kun kaipasit seksiä? Se ei ole virhe. Virheen ilmeisesti teit uuden kumppanin valinnassa.