Kysymys teille jotka ovat eronneet seksin vähyyden tai puuttumisen takia.
(Väärä palsta varmaan, mutta ei ota tulta alleen seksi alueella vaikka haluttomuudesta puhutaan koko ajan.)
Siis vaikka rakkautta oli vielä jäljellä. Oliko päätös oikea? Vai oletko katunut? Kauanko jaksoit ja ehkä yritit pelastaa suhteen?
Aihe tuntuu jakavan mielipiteitä.. Onko oikein erota seksin vähyyden takia jos suhteessa on rakkautta.
Kommentit (43)
Mä en voisi kuvitella, että jättäisin mieheni seksin puutteen takia. Aivan sairas ajatus.
Toki seksi on kivaa, mutta ei mikään elinehto. Enkä tarvitse tunnetta siitä, että olen haluttu. Jos sellaista tarvitsisin, voisin lähteä ruotsinlaivalle minihame päällä. Siinä ne miesten haluamiset tulee ihan selväksi. En kaipaa mitään kuolaavia äijiä perääni, en edes kotona. Itse asiassa en varsinkaan siellä.
🇺🇦🇮🇱
Jos seksiä ei ole, on sit helpompi elää esim sisarustensa kanssa.
Mä en vaihtaisi miestäni keneenkään, vaikka hänellä ei olisi enää mitään annettavaa seksuaalisesti.
Seksiä voi saada keneltä vaan. Mutta täydellistä kumppania et välttämättä kohtaa edes kerran elämässä.
Kylmäävää ajatella, miten pinnallisista suhteissa ihmiset elävät, jos seksin takia pitää erota.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä ei ole, on sit helpompi elää esim sisarustensa kanssa.
Samaa mieltä! Tai vaikka äidin, isän, tai parhaan ystävän kanssa. Ei helvetinkään järkeä Parisuhteessa ilman seksiä.
Kaffepulla kirjoitti:
Mä en vaihtaisi miestäni keneenkään, vaikka hänellä ei olisi enää mitään annettavaa seksuaalisesti.
Seksiä voi saada keneltä vaan. Mutta täydellistä kumppania et välttämättä kohtaa edes kerran elämässä.
Kylmäävää ajatella, miten pinnallisista suhteissa ihmiset elävät, jos seksin takia pitää erota.
Onko kumppani täydellinen jos ei halua sua? Vai oletko aseksuaali jolloin tuon voisi jotenkin ymmärtää. Naisena mä haluan tuntea olevani haluttu jos parisuhteesta puhutaan. Samoin haluaa mieheni tuntea että haluan häntä.
Olisin varmaan jäänyt suhteeseen jos edes muunlaista läheisyyttä olisi riittänyt, mutta ihan puhdas kaverisuhde alkoi ahdistaa liikaa vaikka miestä vielä rakastinkin. En enää kestänyt sitä miten jouduin jatkuvasti torjutuksi kun oli TV-ohjelma tai tietokonepeli kesken. Uudessa suhteessa tunnen taas eläväni kun koen olevani yhä haluttu ja kaunis. En siis kadu vaikka ero olikin kipeä.
Kaffepulla kirjoitti:
Mä en voisi kuvitella, että jättäisin mieheni seksin puutteen takia. Aivan sairas ajatus.
Toki seksi on kivaa, mutta ei mikään elinehto. Enkä tarvitse tunnetta siitä, että olen haluttu. Jos sellaista tarvitsisin, voisin lähteä ruotsinlaivalle minihame päällä. Siinä ne miesten haluamiset tulee ihan selväksi. En kaipaa mitään kuolaavia äijiä perääni, en edes kotona. Itse asiassa en varsinkaan siellä.
Et ole vissiin koskaan ollut tässä tilanteessa? Kyllä sitä voi lähteä kylille minihameessa kulkemaan, jos ihan kenen vaan ihailu kelpaa. Mutta jos olet valinnut itsellesi elämänkumppanin - ja yksi valintaperusteistahan on seksuaalinen vetovoima - ja yhtäkkiä hän menettää kaiken mielenkiintonsa sinuun, kyllä se satuttaa ja saa kyseenalaistamaan omaa naiseutta.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Toki seksi on kivaa, mutta ei mikään elinehto. Enkä tarvitse tunnetta siitä, että olen haluttu. Jos sellaista tarvitsisin, voisin lähteä ruotsinlaivalle minihame päällä. Siinä ne miesten haluamiset tulee ihan selväksi. En kaipaa mitään kuolaavia äijiä perääni, en edes kotona. Itse asiassa en varsinkaan siellä.Et ole vissiin koskaan ollut tässä tilanteessa? Kyllä sitä voi lähteä kylille minihameessa kulkemaan, jos ihan kenen vaan ihailu kelpaa. Mutta jos olet valinnut itsellesi elämänkumppanin - ja yksi valintaperusteistahan on seksuaalinen vetovoima - ja yhtäkkiä hän menettää kaiken mielenkiintonsa sinuun, kyllä se satuttaa ja saa kyseenalaistamaan omaa naiseutta.
EI elämässä mee jutut niinku kirjotat niin vähä turha vastata mutta mitä enempi ikää sen vähemmän tekee mieli
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Toki seksi on kivaa, mutta ei mikään elinehto. Enkä tarvitse tunnetta siitä, että olen haluttu. Jos sellaista tarvitsisin, voisin lähteä ruotsinlaivalle minihame päällä. Siinä ne miesten haluamiset tulee ihan selväksi. En kaipaa mitään kuolaavia äijiä perääni, en edes kotona. Itse asiassa en varsinkaan siellä.Et ole vissiin koskaan ollut tässä tilanteessa? Kyllä sitä voi lähteä kylille minihameessa kulkemaan, jos ihan kenen vaan ihailu kelpaa. Mutta jos olet valinnut itsellesi elämänkumppanin - ja yksi valintaperusteistahan on seksuaalinen vetovoima - ja yhtäkkiä hän menettää kaiken mielenkiintonsa sinuun, kyllä se satuttaa ja saa kyseenalaistamaan omaa naiseutta.
Niin TÄMÄ. Se että oma mies ei enää halua on hirveää, surullista ja todellakin saa kyseenalaistamaan oman naisellisuutensa.
Vaikka muut miehet katsovat, niin se ei riitä kun kaipaa sitä oman miehen huomiota.
kluuffus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
EI elämässä mee jutut niinku kirjotat niin vähä turha vastata mutta mitä enempi ikää sen vähemmän tekee mieli
Ja siinä joku joka ei ymmärrä että nainen on seksuaalinen täysin iästä riippumatta! Vanhemmiten ehkä vielä enemmän. Itse 64v nainen jolla seksielämä kukoistaa.
Olemme mieheni kanssa molemmat aseksuaaleja, joten seksittömyys ei ole meille ongelma. Näitä ketjuja kun lukee, niin ei voi todeta muuta kuin luojan kiitos! Yksi ongelma parisuhteessa vähemmän. On varmasti kamalaa, jos toinen haluaa kovasti seksiä ja toinen ei yhtään. Etenkin, jos suhteessa ei muuta vikaa ole.
Kaffepulla kirjoitti:
Kuulostat ex tyttöystävältäni. Valitettavasti. Ei se halunnut eikä sitä kiinnostanut minkäänlainen seksi. Siksi se onkin exä vaikka sitä rakastin loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kumppani täydellinen jos ei halua sua? Vai oletko aseksuaali jolloin tuon voisi jotenkin ymmärtää. Naisena mä haluan tuntea olevani haluttu jos parisuhteesta puhutaan. Samoin haluaa mieheni tuntea että haluan häntä.
Mitä arvoa halulla on? Sadat miehet ovat kuolanneet perääni. Ei sillä ole mitään merkitystä minulle.
Rakkaus on ihan eri asia kuin se, että panettaa.
Säälin ihmisiä, jotka tuollaisesta syystä eroavat. Mutta ihan oikein on silloin erota, koska ei tuollaisessa liitossa koskaan mitään rakkautta ole ollutkaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos olet valinnut itsellesi elämänkumppanin - ja yksi valintaperusteistahan on seksuaalinen vetovoima - ja yhtäkkiä hän menettää kaiken mielenkiintonsa sinuun, kyllä se satuttaa ja saa kyseenalaistamaan omaa naiseutta.
Sinun arvosi naisena on siinä, että joku mies haluaa n*ssia sinua.
Sääli.
Minun arvoni naisena on ihan eri levelillä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ex tyttöystävältäni. Valitettavasti. Ei se halunnut eikä sitä kiinnostanut minkäänlainen seksi. Siksi se onkin exä vaikka sitä rakastin loppuun asti.
Minua kiinnostaa seksi todella paljon, mutta en eroaisi miehestäni sen takia, että seksi hänestä johtuvista syistä päättyisi.
Oletko miettinyt, että sitten kun olet 50+ ja heppi ei enää kovene, mitä annettavaa sinulla on naiselle? Ja sinulle on sitten ihan ok että nainen lähtee lätkimään?
🇺🇦🇮🇱
Tein ison virheen, kun jätin suhteen jossa seksi ei oikein sujunut. Tätä nyt sitten joudun katumaan koko loppuelämän. Kyllä, mikään ei kukaan voi korvata ihmistä jonka menetin silkkaa typeryyttäni etsiessäni seksiä jota sain ihmiseltä josta nyt en halua muuta kuin päästä eroon.
Valintoja, valintoja.
Toiset ajattelee yläpäällä, toiset alapäällä.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvoa halulla on? Sadat miehet ovat kuolanneet perääni. Ei sillä ole mitään merkitystä minulle.
Rakkaus on ihan eri asia kuin se, että panettaa.
Säälin ihmisiä, jotka tuollaisesta syystä eroavat. Mutta ihan oikein on silloin erota, koska ei tuollaisessa liitossa koskaan mitään rakkautta ole ollutkaan.
Mitä mä just luin? Eikö parisuhteeseen ja parisuhde rakkauteen mielestäsi kuulu myös rakasteleminen? Ja tuntea seksuaalista halua omaa kumppania kohtaan? Myös sen rakkauden lisäksi.
Sama mies jatkaa. Vaikea mutta oikea päätös. En enää tuntenut olevani edes mies vaimon jatkuvan torjunnan takia.