Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimman makuinen jäätelö

Vierailija
13.04.2021 |

Ostin tänään Ben&Jerrys Netflix and chilld jäätelöä ja hyi yök millaista tuo on. En ole koskaan edes tiennyt että on suolaista jäätelöä. Kolme lusikallista, roskiin koko paketti ja takaisin kauppaan hakemaan kunnollista jäätelöä.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanilja jäätelöt.Jos ostan jäätelön haluan,että jäätelössä on myös maku

Vierailija
22/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmiakkilakritsi. Tykkään kyl muuten, mut ei mielestäni sovi jätskiin.

Mä en kanssa käsitä näitä salmiakki ja lakritsajäätelöitä. Mulla tulee aina lapsuuden yskänlääkkeen maku noista mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena inhosin rommirusinaa, en ole uskaltanut aikuisena edes maistaa.

Kaikki vähemmän sokeria/rasvaa jäätelöt on pahoja. Jos aikoo syödä herkkua niin sen pitää olla kunnolla herkkua eikä sinne päin!

Vierailija
24/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kohdalle osunut

Vierailija
25/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rusinajäätelö

Onko rusinajäätelöä olemassa? Vai tarkoitatko rommirusinaa?

Miten niin olemassa? Oletko tullut ajatelleeksi, että voit tehdä vaikka jauhelihajäätelöä jos nikseen tulee. Jotkut sotkevat jäätelöönsä rusinoita. Minä en. Rommi kyllä käy.

Vierailija
26/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani-suklaajäätelöstä en tykkää enkä pelkästä banaanijäätelöstä, myöskään Valion Tiikeri ei ole makuuni (Jaffa-tuutista taas pidin, vaikka siinäkin on appelsiinia).

Vierailija
27/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin lemon sorbetti maistuu kitkerälle

Vierailija
28/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinajäätelö banaanilla on aivan kauheaa.

Vierailija
29/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista syöneeni pahanmakuista jäätelöä vaan jätskien yleinen ongelma on se että se maku on mitäänsanomaton tai outo.

Minä jäätelönarkki olen todennut, että jos Suomessa haluaa hyvää jäätelöä, pitää ne ostaa paikoista, joissa jäätelö tehdään itse. Muutoin tarjolla on vaan mautonta sokerimassaa, jossa on ehkä aavistus jotain muutakin makua. Laadukas markettijäätelö on harvinaisuus.

Saksassa on mahtava Florida Eis, jolta saa tosi hyviä markettijäätelöitä ja -sorbetteja.

Vierailija
30/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder bueno -tuutti. Hasselpähkinäpäällys oli ihan ok, jäätelö itsessään pahaa. Pähkinän makua en siitä tunnistanut, lähes vetistä

Vierailija
31/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi inhonnut lapsesta asti perus mansikka- ja suklaajäätelöä, siis näitä esim. Valion.

Aurajätski oli aika karmea kokemus. 

Vierailija
32/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli.

Vierailija
33/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmannin mango - meloni. Ihan oudon makuinen ja kovia mangon ? paloja seassa. Muuten tykkään mango - melonista , mutta tuo oli pahanmakuista.

Vierailija
34/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Jerryn synttärikakkujäätelö oli pahaa.

Vierailija
35/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben & Jerry's Chip Happens oli melkoinen pettymys. En tiedä, mitä odotin, mutten ainakaan eltaantuneen makuista sipsitahnaa. Maistui siis muutaman päivän auki olleessa pussissa seisseiltä sipsinmuruilta.

Joskus vuosia sitten ostin LIDListä jonkun jenkkijätskiä matkivan Cookie Dough -jätskin. Oli ihan järkyttävän pahanmakuista, vaikka esim. Ben & Jerry'sin vastaavasta pidänkin.

Vierailija
36/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu on kyllä sellainen maku, että aina tulee vain hammastahna mieleen.

Väärin, minttu on parasta.

Vierailija
37/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma-salmiakki-chilijäätelöä oli kehuttu kovasti ja taannoin päätin kokeilla. Tykkään etenkin salmiakista ja myös chilistä ja vadelmasta. Odotukset oli siis korkealla mutta maku oli ihan pettymys! Salmiakki ei maistunut salmiakille vaan jollekin tunkkaiselle, ja kokonaisvaikutelma oli pilaantunut pakastevadelma. Aloin sitten tiirailemaan purkkia tarkemmin ja yllätys yllätys, kyseessä ei ollut edes jäätelö vaan sorbetti. Ainesosaluettelo oli karua luettavaa Vadelmapyre, vesi, sakkaroosi, kuivattu glukoosisiirappi, kookosrasva, maltodekstriini, dekstroosi, salmiakkikastike (luonnollinen lakritsi, ruokosokeri, suola, salmiakkijauhe (ruokosokeri, suola, salmiakki, anisöljy)), chili , emulgointiaine (E471), stabilointiaineet (E410, E412, E407). Eli glukoosisiirapilla ja kookosrasvalla kovetettua vadelmapyrettä, mukana luonnollista (pahaa) raakalakritsia ja chiliä. 

Tämä tuote siis kyseessä. En oikeasti tajua, miten vadelmasobettia saadaan myydä ja markkinoida jäätelö-nimellä, vaikkakin pienellä präntillä lukee "vegaaninen". Silti vegaanisetkaan "jäätelöt" eivät ole mitään hemmetin sorbetteja vaan marjasoseen sijaan pohjana käytetään erilaisia kasvi- tai pähkinäkermoja. 

https://www.foodie.fi/entry/tottero-500ml-vadelma-chilijaatelo-salmiakk…

Vierailija
38/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olin mainoksen orja ja ostin Magnum ruby-jäätelöpuikon. Harvoin jäätelöpuikko jää syömättä, mutta se oli kyllä pahaa. 

Vierailija
39/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattijäätelö

Vierailija
40/142 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terva. Ei taida olla enää myynnissä.

Valion tervajäätelö oli ihanan makuista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä