Pahimman makuinen jäätelö
Ostin tänään Ben&Jerrys Netflix and chilld jäätelöä ja hyi yök millaista tuo on. En ole koskaan edes tiennyt että on suolaista jäätelöä. Kolme lusikallista, roskiin koko paketti ja takaisin kauppaan hakemaan kunnollista jäätelöä.
Kommentit (142)
Puffetit on kamalia. Se lötkö ja kitkerä taikina, hyi...
Muumi jäätelö(t) oli kyllä melkoinen pettymys.
Mangomeloni- haisee ihan kissanpissalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran ostanut Ben & Jerry'siä ja muita amerikkalaistyylisiä jäätelöitä, mutta aika surkeita esityksiä ovat olleet. Ylimakeita ja tehty lapsen makuaistille. Italialainen jäätelö taas harvemmin jättää kylmäksi, kunnon tummaa suklaata, stracciatellaa, pistaasia ja sitruunasorbettia... ai ai ai...
B & J:llä oli vuosia sitten ihana maku Bohemian Raspberry. Mutta sitten se katosi ykskaks. En tykkää yhtään niistä muista - ylimakeita kerta kaikkiaan.
Tätä kaipaan aina vaan...
Yksi pahanmakuinen uutuusjäätelö oli Magnum Double Gold Caramel Billionaire, pekaanipähkinäjäätelö ei ainakaan tässä maistunut lainkaan hyvältä.
Rommirusina, pistaasi. Kaikki alkoholia sisältävät tai sille maistuvat tuotteet. Lisäksi kaikki litku-vesijäätelöt, jotka ennen maistui hyvälle, nykyään ei millekään. Sulaessa kulhoon jää vetinen litku, kun ennen jäi sakeaa kermaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran ostanut Ben & Jerry'siä ja muita amerikkalaistyylisiä jäätelöitä, mutta aika surkeita esityksiä ovat olleet. Ylimakeita ja tehty lapsen makuaistille. Italialainen jäätelö taas harvemmin jättää kylmäksi, kunnon tummaa suklaata, stracciatellaa, pistaasia ja sitruunasorbettia... ai ai ai...
B & J:llä oli vuosia sitten ihana maku Bohemian Raspberry. Mutta sitten se katosi ykskaks. En tykkää yhtään niistä muista - ylimakeita kerta kaikkiaan.
Tätä kaipaan aina vaan...
Yksi pahanmakuinen uutuusjäätelö oli Magnum Double Gold Caramel Billionaire, pekaanipähkinäjäätelö ei ainakaan tässä maistunut lainkaan hyvältä.
Nyt alkaa olla nimi jäätelöllä. En ymmärrä olenkaan tätä kun nykyään jäätelöt nimetään kuin jotkun rotukoirat... Susania Anastei Wilkintyttö kolmas, koti piireissä Susa...
Ingman Iso S-tuutit on nykyään ihan kauheita löllöjä
Oikeastiko heitätte nämä pahat jätskit roskiin?! Järkyttävää ruuan haaskuuta. Kyllähän nuo pahanmakuiset jätskit piilottaa vaikka pirtelöön. Minulle on myös tullut pahanmakuisia jäätelöitä mutta en minä niitä ikinä ole roskiin heittänyt.
Ja itse aiheeseen. Lähes kaikki magnumit ovat minulle liian suklaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ingman Iso S-tuutit on nykyään ihan kauheita löllöjä
Erehdyin juuri maistamaan tuota toffeen makuista. Pelkkää mautonta vanilijajäätelöä ja muutama onneton sattuma ja keskellä oli sitten toffeekastiketta. Todella mitäänsanomaton. Miksi niin monet jäätelöt ovat mauttomia? Kenen makuun ne on suunniteltu?
Vierailija kirjoitti:
Puffetit on kamalia. Se lötkö ja kitkerä taikina, hyi...
Minä tykkään, tosin mun lapsuudessa tuon jäätelön nimi oli piparnakkeli.
Rocky Road. Itse jäätelö on muuten erinomaista, mutta ne vaahtokarkit hirvittävät. En kyllä kestä vaahtokarkkeja muutenkaan, niiden koostumus saa voimaan pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Terva. Ei taida olla enää myynnissä.
Ai, nam! Mun herkkua! Ostin pari kesää sitten jäätelökioskilta. Enää en oo mähny kyseistä makua, mikä on mun mielestä harmi.
Vierailija kirjoitti:
Terva. Ei taida olla enää myynnissä.
Rakastan terva shampoo ,saipuat. Terva jäätelöä en koskaan syönnyt. En tiennyt on? Jäätelön syömisen lopetin kevät 2020. Ennen söin joka vuosi helle päivä,jonkun jäätelö tötörön tai puikon.Kaikki jäätelöt kun upposi minuun. Enää en syö.Läheiseni sano vyötärösi leviämisen syy :Koko kesän vedät jäätelöä, joka päivä!Etkö tajua mikä kalori-pommi on?Niinpä se yksi jäde päivässä,tervelisen ruuan lisäksi voi todella olla kaloripommi.Kun Keväästä syksyyn vedin sitä naamaaman päivitäin.Mulle kun totuus selvis,loppu jäden syönti kevät 2020
No jos itse valitsee kaupasta jäätelömaun ”Valio Aurajuusto” tai ”Netflix and Chilled”, niin eikö jo paketin kuvan perusteella osaa päätellä sen olevan mitä suurimmalla todennäköisyydellä pahaa?
Ben & jerrys jäätelöt on mennyt huonompaan suuntaan vai mitä mieltä ootte? Ei maistu vanhat ja uudet maut mielestäni oikein miltään
Nyt kun kohta vuoden ajan olen tilannut Foodien kautta ruoat, niin olen myös testaillut itselleni uusia jäätelöitä. Kovin montaa en tule ostamaan uudelleen, mutta pahimpia ovat olleet Härtelöt ja muut soija ym innovaatiot sekä 3 Kaverin kaikki muut paitsi uusin mandariini & jogurttisuklaa sekä vadelma & valkosuklaa, jotka molemmat kivan raikkaita makuja.
Kolmen kaverin jäätelöt ovat musta olleet kyllä ihan ok.
Ben & Jerry’s ja kaikki vegaaniset sotkut kierrän kaukaa.
Lidlissä on ollut ihmeen hyviä, ei ole pettymyksiä tullut juurikaan.
Monelta valmistajalta mennyt laatu alas, jäätelö ei maistu enää kermalta vaan sokerivedeltä. Pingviini ja Unilever, ei kiitos. Ingmannilla on ollut ihan hyviä, mutta niilläkin mennyt laatu alas.
🇺🇦🇮🇱
Samaa mieltä tuon brändin jäätelöt on kaikki liian imelän makeita.